Ale mezi mezi kontaktem 87 a čerpadlem nic není krom konektorů. Jedině že by byl vyhořelej konektor. Ten konektor je hned vedle Fuse boxu.tomm1 píše:to jsme zkoušeli a relátko i pojistka ok.
jen se to napětí ztratí mězi relátkem a pumpou. ale i tak, natáhly jsme kabel přímo z relé a pumpa běžela, ale auto nenaskočilo..
nevím co by to mohlo být, co imobilizér??
pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
tak jsem zkusil náhradní klíč a taky to nechytlo..
v pondělí jsem objednán na diagnostiku, tak doufám že to bude nějaká prkotina..
v pondělí jsem objednán na diagnostiku, tak doufám že to bude nějaká prkotina..
Tomm1
LC 150
LC 150
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Nechci do toho nějak rejpat ale když mam aktivní imobilizér tak mi starter na 100% netočí. Mám ještě mazdu tam starter točí ale auto nechytne. U disca netočí ani starter , taky jsem se divil. Možná to je nějaká jiná modifikace?!MadTom píše:Při aktivním imobilizéru - přesněji imobilizované řídící jednotce motoru - se startér normálně bude točit, akorát to nedá naftu a tím pádem nenastartuje.
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Ale vždyť jsem psal o imobilizované řídící jednotce motoru - prostě o jednotce, kterou jsem vzal z jiného auta a ona se nejdřím musí s novým autem (jednotkou BCU) a klíčem k němu spárovat. Do té doby sice startér točí, ale auto nechytne. Zrovna toto je u každého typu auta trošku jinak, respektive blokují se jiné obvody nebo součásti auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
tak závada odstraněna - špatný, vyhřátý kontakt v pojistkové skříni v motoru.. už to vrčí...





Tomm1
LC 150
LC 150
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
No paráda, takže banalita, jen na to přijít.......
Všechno má svůj čas........
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
to teda, banalita to byla.. ani na diagnostyku se kvůli tomu nemohl napíchnout.. přišly jsme na to úplně náhodou..
je to kvůli těm nacpaným kabelům pod tou pojistkovou skříní..
trochu jsme to upravily zkrátily kabel a dali ho přímo z vrchu skříně na nožičku relátka a jak to funguje..

je to kvůli těm nacpaným kabelům pod tou pojistkovou skříní..
trochu jsme to upravily zkrátily kabel a dali ho přímo z vrchu skříně na nožičku relátka a jak to funguje..


Tomm1
LC 150
LC 150
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
To znám - vypečené kontakty na relátcích jsou častá závadu u všech aut a propojení drátem zvrchu nejrychlejší oprava.
Jenom doporučuju pečlivě zadokumentovat tyto změny - tj. kam a proč je ten drát připojený. Není nic lepšího, než když tyhlety dráty upadnou, zjišťovat po nějaké době, proč tam vlastně byly, zvlášť když to zjišťuje někdo jinej, než kdo je tam montoval.
Jenom doporučuju pečlivě zadokumentovat tyto změny - tj. kam a proč je ten drát připojený. Není nic lepšího, než když tyhlety dráty upadnou, zjišťovat po nějaké době, proč tam vlastně byly, zvlášť když to zjišťuje někdo jinej, než kdo je tam montoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla


Tomm1
LC 150
LC 150
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Neříkal sem to?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.