pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
ahoj,
vyměnil jsem palivový filtr, natočil jsem to a asi po 500m to chcíplo.
nejde čerpadlo, tudíž nafta, do čerpadla nejde ani žádný proud.
vyzkoušeli jsme všechny pojistky, relátka atd a nic..
nevíte co s tím může být?? všechno funguje, jen do čerpadla nejde proud a tím pádem palivo do motoru.
vše se to stlo po výměně palivového fitru
poradte rposím
vyměnil jsem palivový filtr, natočil jsem to a asi po 500m to chcíplo.
nejde čerpadlo, tudíž nafta, do čerpadla nejde ani žádný proud.
vyzkoušeli jsme všechny pojistky, relátka atd a nic..
nevíte co s tím může být?? všechno funguje, jen do čerpadla nejde proud a tím pádem palivo do motoru.
vše se to stlo po výměně palivového fitru
poradte rposím
Tomm1
LC 150
LC 150
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
ještě musím říct, proč jsem původně měnil ten filtr.
auto mi nejelo, nad 2000ot se ztrácel výkon a i to cukalo.
tak jsem si řekl palivový filtr..
ale dočetl jsem se zde o oleji v konektoru řídící jednotky, je to možné??

auto mi nejelo, nad 2000ot se ztrácel výkon a i to cukalo.
tak jsem si řekl palivový filtr..
ale dočetl jsem se zde o oleji v konektoru řídící jednotky, je to možné??


Tomm1
LC 150
LC 150
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
a co s tím udělal?
já sice nebrodil al ejen pro zajímavost..
já sice nebrodil al ejen pro zajímavost..
Tomm1
LC 150
LC 150
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:55, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
al ejá to ted nemohu natočit, to asi filtrem není..
poradte někdo..
poradte někdo..
Tomm1
LC 150
LC 150
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Bratr Buri zřejmě po brodění vyměňoval vzduchovej filtr.pidibi píše:vyhodil filtr a dal tam novej
Vypadá to na přívod proudu do čerpadla v nádržitomm1 píše:al ejá to ted nemohu natočit, to asi filtrem není..
poradte někdo..
Chce to asi diagnostiku, nebo autoelektrikáře.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
tož zajímavé to bylo
ale můj problém to neřeší..
někdo mi radil koupit nové auto..



ale můj problém to neřeší..

někdo mi radil koupit nové auto..



Tomm1
LC 150
LC 150
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Možná je to hloupost ale zkus se podívat na ten odpojovač pro případ nehody v motorovém prostoru. Jestli se nepletu tak by taky mohl odpojit proud od čerpadla. Stačí ho jen zmáčknout.
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
tady na foru psal Mirek 70,že natočil TD5 i se zadřeným čerpadlem v nádrži,a nad 2000 ot se mu nechtělo,ale na co to píšu, když víš,že ti na čerpadlo nejde napětí?asi zbytečnětomm1 píše:ještě musím říct, proč jsem původně měnil ten filtr.
auto mi nejelo, nad 2000ot se ztrácel výkon a i to cukalo.
tak jsem si řekl palivový filtr..
ale dočetl jsem se zde o oleji v konektoru řídící jednotky, je to možné??
![]()
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
tak čerpadlem to není, natáhly jsme kabel z rele co spína proud dočerpadla a to šlo. ale nenatočily jsme to, stále to ještě něco brzdí, hlídá.
nárazovou pojistku jsme také zkoušeli a je v pohodě..
dnes budu volat elektrikáře tak uvidíme, už si nevím rady..
asi ta ztráta víkonu nebyla zapříčiněna tím filtrem a to že se to pak rozbylo je jen schoda náhod..
nárazovou pojistku jsme také zkoušeli a je v pohodě..
dnes budu volat elektrikáře tak uvidíme, už si nevím rady..
asi ta ztráta víkonu nebyla zapříčiněna tím filtrem a to že se to pak rozbylo je jen schoda náhod..

Tomm1
LC 150
LC 150
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Na pumpu v nádrži (FUEL PUMP) je pokud se nepletu pojistka v motorovém prostoru F10 (30A) a relátko R1. Od relátka vede drát býli s fialovým pruhem až k čerpadlu. Takže Pojistku zda vede do ní proudu pak dát ruku na relátko otočit kličme zda cvaká pak když tak vyndat relé a proměřit. Kontakt 30 a 85 +12. Kontakt 86 řídící připojí -12. Kontakt 87 je drát k čerpadlu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
to jsme zkoušeli a relátko i pojistka ok.
jen se to napětí ztratí mězi relátkem a pumpou. ale i tak, natáhly jsme kabel přímo z relé a pumpa běžela, ale auto nenaskočilo..
nevím co by to mohlo být, co imobilizér??
jen se to napětí ztratí mězi relátkem a pumpou. ale i tak, natáhly jsme kabel přímo z relé a pumpa běžela, ale auto nenaskočilo..
nevím co by to mohlo být, co imobilizér??
Tomm1
LC 150
LC 150
-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Ano, imobilizér by to mohl být - v tom případě jedině diagnostika. A druhá možnost je, že je to zavzdušněné - na odvzdušnění je speciální postup, byl tu popsaný.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
ale to ovzdušnění to přeci vymezí čerpadlo, ovzdušnovat se to nemusí ne.. nebo mám milné informace??
kde bych našel ten postutp nemohu ho nikde najít..
kde bych našel ten postutp nemohu ho nikde najít..
Tomm1
LC 150
LC 150
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7897
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Musí. Jsou na to asi dva postupy. Určitě jsou tu někde popsané, taky jsem je tady někde četl. K 

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla


Tomm1
LC 150
LC 150
- lachimichal
- Příspěvky: 72
- Registrován: 01 led 2010 21:06
- tel.: 607233594
- auto: Discovery II
- Bydliště: ČR, Sušice
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Kdyby to byl imibiliser tak by nešlo točit starterem a svítila by červená kontrolka. Nejsnažší bude asi opravdu diagnostika. 

-
- Příspěvky: 15224
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: pomoc!!! nejde palivo, nejde proud do čerpadla
Při aktivním imobilizéru - přesněji imobilizované řídící jednotce motoru - se startér normálně bude točit, akorát to nedá naftu a tím pádem nenastartuje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo