presne tak:-)Tim píše:njn, jenže ne každej na to má... Jinak u tý D2 neni motor slabej. Ta 2.5 tdi bohatě stačí. Na závodění s břichoplazama to neni, ale LR na to není, to je aristokrat, pomalý a rozvážný koráb silnic. A ten pocit v něm, tomu se nic nevyrovná...
výběr vozidla - prosim o radu
Moderátor: Acon
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
- Přílohy
-
- 74104_1413326825069_1589499833_30909163_71023_n.jpg (71.81 KiB) Zobrazeno 3463 x
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr vozidla - prosim o radu
Miky , ruku na srdce, kolik už jsi investoval a co ještě chceš aby jsi měl auto v pořádku:)
Prostě je to tak , že nás většina se snaží mít auto v pořádku a vylepšit ho v rámci svých možností.Někdo to dělá rychleji, někdo pomaleji, ale děláme to všichni, protože máme svá LR RÁDI
,,A VO TOM TO JE "
Já opravdu nejsem žádný pirát silnic, je pravda že free nemá tak špatný zátah , když je v pořádku a trochu vyladěn, ale břichoplazy budou vždy rychlejší na suchu, jo pak je to jiná hudba, když mají pod kolečky nasypáno, o vedlejších cestách nemluvě
Já chtěl tohle auto :1 pro univerzálnost ,, 2- možnost a praktičnost po Praze kde holt bydlím
3- protože se mě moc líbí
4 - velikostí zatím bohatě stačí 5- na české silnice je tak akorát , páč to je terének sám o sobě ( proč asi tak po Praze všichni drožkaři mění tlumiče po krátké době???
Prostě je to tak , že nás většina se snaží mít auto v pořádku a vylepšit ho v rámci svých možností.Někdo to dělá rychleji, někdo pomaleji, ale děláme to všichni, protože máme svá LR RÁDI


,,A VO TOM TO JE "

Já opravdu nejsem žádný pirát silnic, je pravda že free nemá tak špatný zátah , když je v pořádku a trochu vyladěn, ale břichoplazy budou vždy rychlejší na suchu, jo pak je to jiná hudba, když mají pod kolečky nasypáno, o vedlejších cestách nemluvě

Já chtěl tohle auto :1 pro univerzálnost ,, 2- možnost a praktičnost po Praze kde holt bydlím


Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
tagre reagoval sem na tu pomalou jizdu a kralovsky pocit z jizdy:-)
proinvestovano mam za dva roky tak 80 tisic vcetne vsech servisu, vseho, spoustu veci si delam sam a strasne me to bavi:-) jo
a kolik jeste hodlam proinvestovat? ja mam takovy pocit ze to auto nebude nikdy hotove, vzdycky se da neco vymyslet, udelat lip, jsou to takove nekonecne puzzle:-)
ja mam v hlave spoustu planu, automaticke uzaverky, vyrobit si zahradku, pripadne roll cage, pevnostni naraznik dozadu, zebrik atd atd
proinvestovano mam za dva roky tak 80 tisic vcetne vsech servisu, vseho, spoustu veci si delam sam a strasne me to bavi:-) jo
a kolik jeste hodlam proinvestovat? ja mam takovy pocit ze to auto nebude nikdy hotove, vzdycky se da neco vymyslet, udelat lip, jsou to takove nekonecne puzzle:-)
ja mam v hlave spoustu planu, automaticke uzaverky, vyrobit si zahradku, pripadne roll cage, pevnostni naraznik dozadu, zebrik atd atd
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: výběr vozidla - prosim o radu
a máte někdo vyzkoušeno kolik je přesná spotřeba?zajmalo by mě kolik má ta 2,5tdi oproti těm osmiválcům.a nemam vůbec odhad jak sou na tom poruchově novější lr oproti starším,nechci žádnou limuzínu,ani ležet pořád pod autemp.priorita bude asi vozit dřevo z lesa.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
na 265/75 dlouhodoby prumer 10,5l-11l, nejmensi spotreba byla jak sem jel k baltu a to 9,2lRománo píše:a máte někdo vyzkoušeno kolik je přesná spotřeba?zajmalo by mě kolik má ta 2,5tdi oproti těm osmiválcům.a nemam vůbec odhad jak sou na tom poruchově novější lr oproti starším,nechci žádnou limuzínu,ani ležet pořád pod autemp.priorita bude asi vozit dřevo z lesa.
na 205/80 asi 9,5 nejmensi asi 8,5
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr vozidla - prosim o radu
Jasně , proto jsem to psal
jsem ve stejném klubu
No jo holt je to projekt 



Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr vozidla - prosim o radu
Já s V8 jsem jel z Brna do Liberce tehdy ještě na benzín za 13,6 tuším. na LPG jezdím nyní dálku za 16/100km. A to že máš mnohem větší výkon a plný kufr za to stojí.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
prave ten kufr jo a potom jeste jedna vec, ja strasne rad bahno a vodu a voda se s benzinovym motorem moc nema radaalap píše:Já s V8 jsem jel z Brna do Liberce tehdy ještě na benzín za 13,6 tuším. na LPG jezdím nyní dálku za 16/100km. A to že máš mnohem větší výkon a plný kufr za to stojí.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: výběr vozidla - prosim o radu
JE TO TAK,NA LR SA STÁLE DÁ NIEČO VYLEPŠOVAŤ A V TOM JE TO AUTO PRE MŇA ZAUJÍMAVE A PRIPADÁ MI TO TAK,ŽE NIKDY NIE JE DOKONČENÉ V TOM MÁ MIKY URČITE MOJ SÚHLAS.....TIE FINANCIE JE DRUHÁ KAPITOLA A SKUTOČNE ZÁLEŽÍ NA TOM AKO JE ČLOVEK ZRUČNÝ A AKÉ MÁ MOŽNOSTI,ČI JE V PANELÁKU AKO JA ALEBO MÁ ASPOŇ GARÁŽ,ČI V LEPŠOM PRÍPADE RODINNÝ DOM A DÁKU TÚ DIELNIČKU.....POTOM JE TO VŠETKO TROCHU INAK
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
no garaz sice mam ale futra mam v pulce celniho okna tak se s tou garazi muzu akorat vyfotitROMOMAN píše:JE TO TAK,NA LR SA STÁLE DÁ NIEČO VYLEPŠOVAŤ A V TOM JE TO AUTO PRE MŇA ZAUJÍMAVE A PRIPADÁ MI TO TAK,ŽE NIKDY NIE JE DOKONČENÉ V TOM MÁ MIKY URČITE MOJ SÚHLAS.....TIE FINANCIE JE DRUHÁ KAPITOLA A SKUTOČNE ZÁLEŽÍ NA TOM AKO JE ČLOVEK ZRUČNÝ A AKÉ MÁ MOŽNOSTI,ČI JE V PANELÁKU AKO JA ALEBO MÁ ASPOŇ GARÁŽ,ČI V LEPŠOM PRÍPADE RODINNÝ DOM A DÁKU TÚ DIELNIČKU.....POTOM JE TO VŠETKO TROCHU INAK

a kdyz sem si ted servisoval auto u kamose v garazi bo se mi nechtelo mrznout tak sme to auto sice v pohode dostali dovnitr ale ven neslo ani za nic, museli sme rozebrat vrata
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: výběr vozidla - prosim o radu
NO HOLT....ZROVNA MALÉ AUTO TO NIE JE TO JE PRAVDAMiky_CZ píše:no garaz sice mam ale futra mam v pulce celniho okna tak se s tou garazi muzu akorat vyfotitROMOMAN píše:JE TO TAK,NA LR SA STÁLE DÁ NIEČO VYLEPŠOVAŤ A V TOM JE TO AUTO PRE MŇA ZAUJÍMAVE A PRIPADÁ MI TO TAK,ŽE NIKDY NIE JE DOKONČENÉ V TOM MÁ MIKY URČITE MOJ SÚHLAS.....TIE FINANCIE JE DRUHÁ KAPITOLA A SKUTOČNE ZÁLEŽÍ NA TOM AKO JE ČLOVEK ZRUČNÝ A AKÉ MÁ MOŽNOSTI,ČI JE V PANELÁKU AKO JA ALEBO MÁ ASPOŇ GARÁŽ,ČI V LEPŠOM PRÍPADE RODINNÝ DOM A DÁKU TÚ DIELNIČKU.....POTOM JE TO VŠETKO TROCHU INAK
a kdyz sem si ted servisoval auto u kamose v garazi bo se mi nechtelo mrznout tak sme to auto sice v pohode dostali dovnitr ale ven neslo ani za nic, museli sme rozebrat vrata


Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: výběr vozidla - prosim o radu
no, ja by som to s tou pomalou jazdou až tak nevidel. Na závodenie to samozrejme nie je, no nikdy som nebol brzda na ceste ani s prívesom. Na sólo normálne predbieham aj osobáky a TIR za okolností ako to robí normálny vodič s osobákom. A predbieham aj s prívesom za predpokladu, že je to v rámci predpisov a slušnosti. Pri zaradenej 3 (mám automat) to zrýchluje veľmi dobre a motor má vo vyšších otáčkach slušný ťah.Oproti osobáku je hlavne rozdiel v maximálke. Po dialnici nejdem nad 120 mám vyskúšané, že napr. Nitru - Modřejovice(Rakovník) 450km, robím na osobáku za cca 4:50h s jednou zastávkou a na Disco za 5:10h. Čo považujem na tej vzdialenosti za zanedbateľné. Podotýkam, že na osobáku nejdem nad 140.Tim píše:.... Jinak u tý D2 neni motor slabej. Ta 2.5 tdi bohatě stačí. Na závodění s břichoplazama to neni, ale LR na to není, to je aristokrat, pomalý a rozvážný koráb silnic. A ten pocit v něm, tomu se nic nevyrovná...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: výběr vozidla - prosim o radu
Tak s RRC sem se rozloučil,protože sem došel k tomu že to chce v8 a to se mi nechce živit,hlavně teda že bych potřeboval diesel,protože se dá sehnat levněji.teď sem našel jeden defender a zase už mě někdo straší že má drahý náhradní díly.rád bych slyšel názor někoho kdo to může porovnat i třeba s discovery-což bych sháněl pokud to nebude ten defík.je to opravdu rozdíl,nebo se to nakonec vyrovná třeba životnosti dílů defendra? defendr je podle mě dříč a já mu zase tolik práce nedam,tak bych nerad koupil auto náročný na peníze.vlastně by mě zajmala i dostupnost dílů jak na defendr tak na discovery,ale sem z českých budějovic a pokud se nepletu,tak eliot je taky zdejší,takže snad nebude problem.
děkuju moc za rady,já na to nestačim a nemam nikoho kdo by mi poradil a nechci už otravovat eliota
děkuju moc za rady,já na to nestačim a nemam nikoho kdo by mi poradil a nechci už otravovat eliota
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
polovina dilu je na disco a defendera stejna, dily se daji sehnat bez problemu,Románo píše:Tak s RRC sem se rozloučil,protože sem došel k tomu že to chce v8 a to se mi nechce živit,hlavně teda že bych potřeboval diesel,protože se dá sehnat levněji.teď sem našel jeden defender a zase už mě někdo straší že má drahý náhradní díly.rád bych slyšel názor někoho kdo to může porovnat i třeba s discovery-což bych sháněl pokud to nebude ten defík.je to opravdu rozdíl,nebo se to nakonec vyrovná třeba životnosti dílů defendra? defendr je podle mě dříč a já mu zase tolik práce nedam,tak bych nerad koupil auto náročný na peníze.vlastně by mě zajmala i dostupnost dílů jak na defendr tak na discovery,ale sem z českých budějovic a pokud se nepletu,tak eliot je taky zdejší,takže snad nebude problem.
děkuju moc za rady,já na to nestačim a nemam nikoho kdo by mi poradil a nechci už otravovat eliota
ma to stejne podvozky a motory, akorat kastle je na tom jina... samozrejme zjednodusene receno
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: výběr vozidla - prosim o radu
všeobecně se asi tak nějak bere že defender je lepší než discovvery ne?ale asi dražší že?pokud ne tak mě samozřejmě opravte,rád si poslechnu všechny názory.taky sem někde čet že "starej" defendr má-doslovně (zesílené diferenciály, vojenské bezproblémové dveře).byl tam nějakej přelomovej rok,že to nazýval starej x novej a jaký jsou rozdíly?ten co sem našel je prej rok 2002 a je za 140 000,najeto 130 000km a prej mu nic neni.nějak se mi to nezdá,co vám?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
jestli myslis tohodle http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8582473" onclick="window.open(this.href);return false;
tak se to tu resilo a je to podvod, pokud to neni on tak me prosim nekdo opravte
tak se to tu resilo a je to podvod, pokud to neni on tak me prosim nekdo opravte
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
ano je to on
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =4&t=12849" onclick="window.open(this.href);return false;
je to podvod
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =4&t=12849" onclick="window.open(this.href);return false;
je to podvod
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: výběr vozidla - prosim o radu
ještě že Vás mam,to víš že je to on.a co je na tom teda ten podfuk?co je to overdrive?tak sem zase kde sem byl,dam tomu čas
Re: výběr vozidla - prosim o radu
Defender NENÍ lepší než Discovery !Románo píše:všeobecně se asi tak nějak bere že defender je lepší než discovvery ne?




To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: výběr vozidla - prosim o radu
precti si ten odkaz co sem dal v druhem prispevku, odepsal ze auto je ve spanelsku nebo kde a potom chce zalohu a auto samozrejme nikdo neuvidi, prodava na sauto timhle zpusobem vic autRománo píše:ještě že Vás mam,to víš že je to on.a co je na tom teda ten podfuk?co je to overdrive?tak sem zase kde sem byl,dam tomu čas
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál