
Zadní ramena jsi teda jen zaříznul a zesílil uchycení na přední straně nápravy?
Moderátor: Miky_CZ
Držím palce a nahlas i případný neúspěch, ať se poučíme i ostatnívasek72 píše:tak.. v týdnu jsem si koupil přední panhardku od slámy a už se pustil do práce. Je dobrý, že má to protvarování na diferák. Myslel jsem, že jí namontuju ma ten nižší držák z rámu na watt.. ale musí to drřet na druhé straně aby byla křížem proti předkudnes to snad dodělám a vyzkoušim... Když to nebude prasárna a bude to funkční, dám sem fotky
. no a když ne, raději se chlubit nebudu a budu dělat jako by nic
![]()
MadTom píše:No třeba proto, že měchy, které D2 může mít na zadní nápravě chtějí lepší vedení, které wattův přímovod poskytuje.
Já teda nakonec udělal jen panhardku.. ale chci se tě zeptat, jak máš řešenej kardan.. Máš vzadu u difu danej kříž, nebo jsi tam nechal hardyspojku? Já si jen tak preventivně vyměnil hardynu, byl jsem jeden den pojezdit a vrátil se, že byla uplně rozervaná. Napadlo mě, že to může být tím, ja se náprava vybočuje do strany.. no a když se někde hrabošim delší dobu s vykříženym autem, asi to pro ní bude záhul. Ale teoreticky by jsi měl mít podobnej problém i ty.. protože tobě při pružení náprava zůstává v rovině a už neopisuje kružnici.. tak se ti to musí taky jako by vylamovat ne?emo píše:Nazdar ja mam na D2 v zadu ackove rameno uz len to krizenie ake mam tak ako ma defik alebo RRC D1 urcite by som skor isiel do ackoveho ramena ako do panhardkyvasek72 píše:Ahoj chlapi... dnes jsem dostal nápad - možná špatnejmám totálně na kaši ten bláznivej wattův přímovod (horní siláč vymlácenej a prostřední nějakej zarezlej, že se neotáčí)
auto jsem zvednul zatím o 2" podvozkem a ještě půjdou podložky.. mám strach, že i když ho nějak poupravím, tak to bude stejně držet při křížení a sada těch siláčů stojí dost.
Co takhle předělat tu věc na běžnou panhardku? náročný to snad moc nebude a kupa starostí pryč.. no a když to funguje na ostatních autech![]()
co vy na to?
mimochodem... nevíte kde koupit delší brzdové hadičky?