Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Moderátor: Miky_CZ
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závaží D3, D4
Ja mám tohle: https://www.toomich.cz/obchod/land-rove ... overy-3-4/
Je to děrovaný a nemám problém. Dokonce se to čistí úplně samo. A nikde sem se nezasekl.
Ten Jirkův z něho asi vychází.
Je to děrovaný a nemám problém. Dokonce se to čistí úplně samo. A nikde sem se nezasekl.
Ten Jirkův z něho asi vychází.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Závaží D3, D4
díry jsou vždy kvůli větrání.
jednoduše ti to vysvětlím. zadní diff není u D3/4 nejnižší místo.
Problém tam jsou 2 svody výfuků, které jdou relativně blízko diffu, celý prostor má cca 0,5 metru. Když se ti kryt naplní bahnem, tak to hned díky teplotě ztuhne a začne se ti zahřívat i více diferenciál.
A teď si představ, že s tím obalem bahna budeš jezdit třeba 2-3 týdny někde po Balkáně?
Já si teda wapku nevozím.
Nic ve zlým, ale D3 vypadá dole jinak než D2
Re: Závaží D3, D4
Jejda to se tu rozjela debata - no já jsem přemýšlel jestli slitinu hliníku, nebo ocel a nakonec ocel vyhrála. Je sice těžší, ale tohle místo je fakt na ráně a navíc je to nejmenší díl ochrany spodku tak jsem myslel, že rozdíl váhy nebude velký. Dle mého mechoše dobrá volba, protože prý již viděl AL na tomhle místě zvohýbaný. No a navíc to bylo levnější než AL - 5tis.
Díry jsou tam podle mě jednak kvůli odlehčení a jednak kvůli tomu aby vypadl bordel zase ven. To s tím chlazením mě ani nenapadlo, ale třeba i na to se při tom myslelo. Nicméně by se při správném oleji dif podle mě neměl zase tam moc zahřívat (tím ale nechci rozpoutat další diskuzi..
Aneb jak říká klasik:" Bez dat jsi jen další člověk s názorem.."
No a tohle vlákno jsem založil protože když jsem tam tu ochranu dával, tak jsem zjistil, že ten díl zase tak malej není a že safra něco váží...
Jinak dle mechoše, pokud se podaří ty výfukový roury splácnout moc, tak jde motor do nouzáku a nezbývá než výfuk přeříznout aby člověk dojel... (třeba z Rumunska..)
Díry jsou tam podle mě jednak kvůli odlehčení a jednak kvůli tomu aby vypadl bordel zase ven. To s tím chlazením mě ani nenapadlo, ale třeba i na to se při tom myslelo. Nicméně by se při správném oleji dif podle mě neměl zase tam moc zahřívat (tím ale nechci rozpoutat další diskuzi..
Aneb jak říká klasik:" Bez dat jsi jen další člověk s názorem.."
No a tohle vlákno jsem založil protože když jsem tam tu ochranu dával, tak jsem zjistil, že ten díl zase tak malej není a že safra něco váží...
Jinak dle mechoše, pokud se podaří ty výfukový roury splácnout moc, tak jde motor do nouzáku a nezbývá než výfuk přeříznout aby člověk dojel... (třeba z Rumunska..)
- toudy
- Příspěvky: 37
- Registrován: 23 led 2011 22:18
- tel.: +421905723200
- auto: D4 SDV6 HSE, 2016
- Bydliště: BRATISLAVA, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závaží D3, D4
Vyhodil som to, žiadne zmeny nepociťujem akurát vozidlo je o 2x15kg ľahšie. To je celkom slušná ušetrená hmotnosť.
navijak T-MAX 12000lbs, ASFIR, K&N, Deaktivovany ECO Start/Stop, Compomotive PD1881+275/65R18 119Q Maxxis MT764 P.O.R., TLC J120, OME, 2xnavijak, MT 33, CB vysielačka
Re: Závaží D3, D4
Tak jen aby tu to info proběhlo a to k původnímu tématu: obě závaží vykuchnuty a už jsem bez nich něco odjezdil (asi 2 - 3 tis. nevím přesně) a vůbec nic se nezměnilo. Myslím, že vzhledem k tomu co vše na autě je již navěšené, tak to tu váhu má již někde vykompenzováno. Např. držák 5-tého kola vzadu, či ochrana diffu z ocele..
Tedy mohu doporučit se jich zbavit.
Tedy mohu doporučit se jich zbavit.
- marsant
- Příspěvky: 287
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Re: Závaží D3, D4
Trochu jsem koukal na zahraniční fóra, kde to parta taky řeší a toto je prý jedno z ofiko vyjádření LR
k těm závažím ...
"Land Rover's Integrated Body-frame construction marries a hydroformed-steel ladder frame to a highly rigid monocoque body. The benefits are exemplary collision performance, efficient packaging, the stiff platform needed for superior handling and maneuverability, and a composed cabin environment. Miniature dampers between the frame and body at mounting points and a tuned mass damper located at each corner of the vehicle help block the transmission of noise, vibration, and road harshness into the passenger cabin."
... "pomáhají blokovat přenos hluku do kabiny, vibrace a nerovnost cesty/terénu" ...
k těm závažím ...
"Land Rover's Integrated Body-frame construction marries a hydroformed-steel ladder frame to a highly rigid monocoque body. The benefits are exemplary collision performance, efficient packaging, the stiff platform needed for superior handling and maneuverability, and a composed cabin environment. Miniature dampers between the frame and body at mounting points and a tuned mass damper located at each corner of the vehicle help block the transmission of noise, vibration, and road harshness into the passenger cabin."
... "pomáhají blokovat přenos hluku do kabiny, vibrace a nerovnost cesty/terénu" ...
Re: Závaží D3, D4
Díky za vysvětlení!marsant píše: ↑08 dub 2019 21:42 Trochu jsem koukal na zahraniční fóra, kde to parta taky řeší a toto je prý jedno z ofiko vyjádření LR
k těm závažím ...
"Land Rover's Integrated Body-frame construction marries a hydroformed-steel ladder frame to a highly rigid monocoque body. The benefits are exemplary collision performance, efficient packaging, the stiff platform needed for superior handling and maneuverability, and a composed cabin environment. Miniature dampers between the frame and body at mounting points and a tuned mass damper located at each corner of the vehicle help block the transmission of noise, vibration, and road harshness into the passenger cabin."
... "pomáhají blokovat přenos hluku do kabiny, vibrace a nerovnost cesty/terénu" ...
Hmm, myslel jsem si, že to bude nějaká taková kravina. Tipnul bych to na 15 kg kvůli vibracím a hluku...
Tedy podle mě vlákno vyřešeno = s klidným srdcem vykuchnout, pokud vám nevadí trochu více vibrací a hluku (Když jsme jeli UK, tak jsem je tam ještě měl a musím říct, že to nepomohlo.. )
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Zeptám se blbě - jak to vykuchnout? Co se musí všechno odmontovat?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Taky mě to zajímá ale Drak neví. Až bude čas kouknu na toVladicek píše:Zeptám se blbě - jak to vykuchnout? Co se musí všechno odmontovat?
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- maniac
- Příspěvky: 349
- Registrován: 01 kvě 2012 12:20
- tel.: 725054218
- auto: D III OFF, D III
- Bydliště: v autě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Já už to tam nemám cca 5 let, ale jestli si pamatuji tak to držel jen 12ka šroub.
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
A šlo to normálně vytáhnout ven bez prizvednuti budky pac se mi zdá že to není možné. Nad ramem není moc mistamaniac píše:Já už to tam nemám cca 5 let, ale jestli si pamatuji tak to držel jen 12ka šroub.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- RomanPatrol
- Příspěvky: 111
- Registrován: 06 úno 2018 22:47
- tel.: +4207772036jedna pět
- auto: Patrol GU Y61
- Bydliště: Praha
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Mám pocit, že ten šroub je z boku.
Range Rover L405 autobiography - bussines class, Nissan Patrol Y61 GU 3,0 l expediční,
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Šroub ano ten je dostupný ale to závaží je ve tvaru U a nejsem si jist zda půjde jakoby horem vyhaknoutRomanPatrol píše:Mám pocit, že ten šroub je z boku.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Když jsem to zkoumal pár měsíců zpět, tak to tak na mě taky působilo = že to není nějak speciálně uchycený, ale nad tím je málo místa aby to šlo vyháknout.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
To závaží je na dva díly a drží právě tím dlouhým šroubem. Sice jsem to nedělal já, ale myslím, že to šle bez zvedání boudy. Tedy povolit šroub a ta U kovadlina se rozpadne na dva díly.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
No super zpráva jakmile budu mít auto hotový doma zkusím to
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
To je divný, na foto v prvním příspěvku to je z jednoho kusu...
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Ha zrada už jsem na ten obrázek zapomel
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Jsmemohli u me lehnout pod auto, nebo muzu jeste ted sedimna terasce v monterkach
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Závaží D3, D4 - VYŘEŠENO NA 2. STRANĚ
Máš nafoukáno opraveno a připraveno tak radši už nic nerozebírej za chvíli je odjezd
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd