Re: Tahání automatu na laně (Disco 4)
Napsal: 06 dub 2020 19:03
však v manuálu píší, že ho můžeš táhnout 50km max. rychlostí 50km/h a ty jsi psal, že ho potřebuješ odtáhnout 40km, tak v čem je problém?
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
Jojo, jede to. Když je to teplý, tak cca 40 km/h, akorát se obávám, že to nevyjede větší kopec.MadTom píše: 06 dub 2020 18:41 A to to v nouzovém režimu vůbec nejede svou vlastní silou? Ono by to totiž asi nebylo ani o moc pomalejší, než odtah na laně.
Víš co - důvěřuju, ale prověřuju. Tak jsem se radši chtěl zeptat těch, kteří mají zkušenosti.xxx píše: 06 dub 2020 19:03 však v manuálu píší, že ho můžeš táhnout 50km max. rychlostí 50km/h a ty jsi psal, že ho potřebuješ odtáhnout 40km, tak v čem je problém?
Souhlas. Pokud běží motor, tak se dá táhnout. Ani ty otáčky motoru nejsou potřeba je to lepší ale není to nutný. Sou sice situaci kdy to není dobrý ale tady to není problém. Zkrátka když poběží čerpadlo v automatu tak se bude mazat a o to jde.Kokesek píše: 06 dub 2020 18:29 Jestli nastartuje motor tak vubec neres nic dalsiho. Akorat ho pri tazeni drz aspon v 1500ot.
Sent from my iPhone using Tapatalk
To je blbost to co jsi napsal.Kokesek píše: 07 dub 2020 10:45 Nejde uplne o to zda se bude mazat, ale hlavne o to aby nestal olej v menici. Protoze tam dochazi k hydraulickemu treni na turbinach. Vznika tam teplo. Kdyz se motor toci tak se toci i menic.... a je pohanene cerpadlo, olej cirkuluje pres cely okruh vcetne chladice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Když otočím výstupem tak se vstup opravdu točí, ale to jenom díky tomu že lamely i když nejsou přitlačené tak trošku přenáší, to ale nemá to žádný přenesený výkon tím pádem ani žádné vzniklé teplo. Nicméně už řešíme jenom chujoviny.Kokesek píše: 07 dub 2020 11:20 ... na redukci pojede i do kopce. Podle me se u vetsiny prevodovek unasi jedna turbina porad. Zatoc si s vystupem a i kdyz tam bude neutral tak se stred bude tocit porad. Nema sice prenos 1:1 ale i tak bude delat teplo v menici a na lamelach. Ale olej pritom stoji. To je celej problem. A proto je to podle typu omezeno vyrobcem na urcite km a rychlost. Protoze do pul hodiny je to pro olej jeste unosne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
S odtahama na povinný ručení mám za poslední dva roky docela zkušenost (uvařená Kia Sorento - prasklá vodní hadice na turbu). V reklamách sice říkaj např. "odtah do 50 km", ale už neříkaj, že do těch 50 km se započítává i přistavení. Takže když k tobě jede odtah 25 km (což mimo velký město neni nic nereálnýho), teoreticky už ti zbývá jen 25 km (a já potřebuju 63 km). Slovo "teoreticky" píšu záměrně - od řidiče odtahovky jsem totiž zjistil, že na jeden odtah jim pojišťovna dává nějaký fixní peníze. A oni si účtujou několik stovek za naložení, to samé za vyložení a zbytek peněz je na cestu - vyšlo to akorát na nějakých 15 km. Odvezou vás klidně i dál, ale musíš si to doplatit (cca 30 Kč na km). Tím pádem by mě odtah vyšel na tisíce. Jinak včera jsem poctivě prostudoval Pojistné podmínky (Axa), kde píšou "v případě poruchy odtah do nejbližšího servisu". Jinak je jasný, že každá pojišťovna to má trochu jinak. Takže pozor na to!kappibara píše: 07 dub 2020 10:51 Mimochodem, vsechny povinny ruceni obsahujou uz par let odtah do 50km (nebo do 5000/10 000Kc). Proc to nevyuzit?
No nevím, zkoušel jsem to spočítat podle toho, co píšeš a i kdybych bral, že si těch 30 Kč/km naúčtují za obě cesty (tam i zpět), tak při odečtení 15 km, co by šlo na pojišťovnu, mi to vychází na necelých 3 tis., což mi teda přijde rozhodně míň, než ten měničbassman píše: 07 dub 2020 12:38
S odtahama na povinný ručení mám za poslední dva roky docela zkušenost (uvařená Kia Sorento - prasklá vodní hadice na turbu). V reklamách sice říkaj např. "odtah do 50 km", ale už neříkaj, že do těch 50 km se započítává i přistavení. Takže když k tobě jede odtah 25 km (což mimo velký město neni nic nereálnýho), teoreticky už ti zbývá jen 25 km (a já potřebuju 63 km). Slovo "teoreticky" píšu záměrně - od řidiče odtahovky jsem totiž zjistil, že na jeden odtah jim pojišťovna dává nějaký fixní peníze. A oni si účtujou několik stovek za naložení, to samé za vyložení a zbytek peněz je na cestu - vyšlo to akorát na nějakých 15 km. Odvezou vás klidně i dál, ale musíš si to doplatit (cca 30 Kč na km). Tím pádem by mě odtah vyšel na tisíce. Jinak včera jsem poctivě prostudoval Pojistné podmínky (Axa), kde píšou "v případě poruchy odtah do nejbližšího servisu". Jinak je jasný, že každá pojišťovna to má trochu jinak. Takže pozor na to!
Jinak proč to mám v nouzáku řeším tady: viewtopic.php?f=7&t=40557Diglobe píše: 07 dub 2020 12:41 Taky mi odešly EGR ventily, ale tak, že se rozpadly a dostali se až do sání. Motor sice běžel, ale na vozejk jsem s tím nevyjel:-( a tak mě čekala cesta 800km na podvalu. Ale stylově![]()
Tak zrovna me vezli uz 2x (na kooperativu) a jednou cca 40km a po druhy neco pres 60km a uplne pohoda.bassman píše: 07 dub 2020 12:38S odtahama na povinný ručení mám za poslední dva roky docela zkušenost (uvařená Kia Sorento - prasklá vodní hadice na turbu). V reklamách sice říkaj např. "odtah do 50 km", ale už neříkaj, že do těch 50 km se započítává i přistavení. Takže když k tobě jede odtah 25 km (což mimo velký město neni nic nereálnýho), teoreticky už ti zbývá jen 25 km (a já potřebuju 63 km). Slovo "teoreticky" píšu záměrně - od řidiče odtahovky jsem totiž zjistil, že na jeden odtah jim pojišťovna dává nějaký fixní peníze. A oni si účtujou několik stovek za naložení, to samé za vyložení a zbytek peněz je na cestu - vyšlo to akorát na nějakých 15 km. Odvezou vás klidně i dál, ale musíš si to doplatit (cca 30 Kč na km). Tím pádem by mě odtah vyšel na tisíce. Jinak včera jsem poctivě prostudoval Pojistné podmínky (Axa), kde píšou "v případě poruchy odtah do nejbližšího servisu". Jinak je jasný, že každá pojišťovna to má trochu jinak. Takže pozor na to!kappibara píše: 07 dub 2020 10:51 Mimochodem, vsechny povinny ruceni obsahujou uz par let odtah do 50km (nebo do 5000/10 000Kc). Proc to nevyuzit?
Dyk už jsem psal, že většinu cesty pojedu po svý ose, akorát když nevyjedu nějakej větší kopec (kterých mám po cestě jen pár), nechám se doprovodným vozidlem popotáhnout. Po cca 40 km, až dorazím na začátek města, si tu odtahovku zavolám. Kvůli koroně jsem teď bohužel úplně bez příjmů, takže odtah na celou cestu si nemůžu dovolit.marwak píše: 07 dub 2020 12:45No nevím, zkoušel jsem to spočítat podle toho, co píšeš a i kdybych bral, že si těch 30 Kč/km naúčtují za obě cesty (tam i zpět), tak při odečtení 15 km, co by šlo na pojišťovnu, mi to vychází na necelých 3 tis., což mi teda přijde rozhodně míň, než ten měničbassman píše: 07 dub 2020 12:38
S odtahama na povinný ručení mám za poslední dva roky docela zkušenost (uvařená Kia Sorento - prasklá vodní hadice na turbu). V reklamách sice říkaj např. "odtah do 50 km", ale už neříkaj, že do těch 50 km se započítává i přistavení. Takže když k tobě jede odtah 25 km (což mimo velký město neni nic nereálnýho), teoreticky už ti zbývá jen 25 km (a já potřebuju 63 km). Slovo "teoreticky" píšu záměrně - od řidiče odtahovky jsem totiž zjistil, že na jeden odtah jim pojišťovna dává nějaký fixní peníze. A oni si účtujou několik stovek za naložení, to samé za vyložení a zbytek peněz je na cestu - vyšlo to akorát na nějakých 15 km. Odvezou vás klidně i dál, ale musíš si to doplatit (cca 30 Kč na km). Tím pádem by mě odtah vyšel na tisíce. Jinak včera jsem poctivě prostudoval Pojistné podmínky (Axa), kde píšou "v případě poruchy odtah do nejbližšího servisu". Jinak je jasný, že každá pojišťovna to má trochu jinak. Takže pozor na to!A navíc budeš v klidu a ušetříš spoustu času s tou pomalou jízdou a spekulováním a stresem nad tím, jestli náhodou neděláš něco špatně. Nevím, jestli to není trošku šetření na špatném místě...