Tuhle teorii bych utl hned. To je blbost. S čerpaly problém není, maximálně mu upadne kladka ve starší verzi, nebo se vytlačí gufero.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Utahovací moment na klikové hřideli(Discovery 4)
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Utahovací moment na klikové hřideli(Discovery 4)
Čerpadel je několik verzí, a jestli motor zrepasoval a nedal tam to vylepšené, tak není moc chytrej, nebo prostě informace nemá. Jinak měření tlaku na tomhle motoru je celkem jednoduché.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utahovací moment na klikové hřideli(Discovery 4)
Zapomen ze je problem v cerpadle…. To by tam obrabec musel nasypat bordel aby seknul mechanicky regulacni ventil. Ale ten si kazdy prece zkontroluje zda chodi nez zalozi cerpadlo na motor. Nema smysl se zabyvat praci nekoho nekde abychom zjistovali chybu kterou nevidime a nemuzeme si na ni sahnout. Navic to je asi dvacaty pripad za poslednich pet let co vim.