
Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Aha, já myslel že salisbury je s poloosama festovnější. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Poloosy ma prave +- rovnake....resp. standardne 24 drazkove. Ashcroft uz robi pevnostne, takze to by nebol problem (pri zadnej). Na prednu sa daju zohnat pevnostne iba klby. Poloosy nie.
Co je jej silna a zaroven slaba stranka je robustnost difu a samotneho tela napravy. Diferak je masivny a vydrzi urcite viac ako mensi rover-acky, ale zaroven funguje ako efektivna zemna kotva...Tym padom je nutne viac slapat na "loud pedal".
Plus predna ma este jeden podla mna brutalny neduh a tym je zadna spojovacka, ktora je viac na rane ako pri standardnej naprave...resp. je to dokonaly hladac korenov, kamenov a vsetkeho o co sa len moze zachytit a zohnut.
Ale je to pekny kus zeleza pod autom a na FC101 a light trucky kam bola urcena je vyborna. A pre jej masivnost si ju viem predstavit aj ako vyborny zaklad kam namontovat portalove boxy...
Co je jej silna a zaroven slaba stranka je robustnost difu a samotneho tela napravy. Diferak je masivny a vydrzi urcite viac ako mensi rover-acky, ale zaroven funguje ako efektivna zemna kotva...Tym padom je nutne viac slapat na "loud pedal".
Plus predna ma este jeden podla mna brutalny neduh a tym je zadna spojovacka, ktora je viac na rane ako pri standardnej naprave...resp. je to dokonaly hladac korenov, kamenov a vsetkeho o co sa len moze zachytit a zohnut.
Ale je to pekny kus zeleza pod autom a na FC101 a light trucky kam bola urcena je vyborna. A pre jej masivnost si ju viem predstavit aj ako vyborny zaklad kam namontovat portalove boxy...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
U té přední je spojovačka naohýbaná, takže níž je jen kousek, co je schovaný za diferákem.teslo píše:Poloosy ma prave +- rovnake....resp. standardne 24 drazkove. Ashcroft uz robi pevnostne, takze to by nebol problem (pri zadnej). Na prednu sa daju zohnat pevnostne iba klby. Poloosy nie.
Co je jej silna a zaroven slaba stranka je robustnost difu a samotneho tela napravy. Diferak je masivny a vydrzi urcite viac ako mensi rover-acky, ale zaroven funguje ako efektivna zemna kotva...Tym padom je nutne viac slapat na "loud pedal".
Plus predna ma este jeden podla mna brutalny neduh a tym je zadna spojovacka, ktora je viac na rane ako pri standardnej naprave...resp. je to dokonaly hladac korenov, kamenov a vsetkeho o co sa len moze zachytit a zohnut.
Ale je to pekny kus zeleza pod autom a na FC101 a light trucky kam bola urcena je vyborna. A pre jej masivnost si ju viem predstavit aj ako vyborny zaklad kam namontovat portalove boxy...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
vedel by som o tom rozpravat farbiste pribehyeliott píše: U té přední je spojovačka naohýbaná, takže níž je jen kousek, co je schovaný za diferákem.

Uz sme vyrobili aj specialnu super pevnu, ktora sa diferaku skoro dotyka - tzn. trci minimalne...a aj tu sme uz dva krat zohli tak, ze auto bolo nepojazdne...a vyrovnavat hyper pevnu spojovacku v polnych podmienkach je to prave orechove...dva krat kladkovany hydraulicky navijak potil krv (spolu s nami)...
Netvrdim, ze je to nepouzitelne, koniec koncov aj na roveracka naprava ma spojovacku pod napravou, ale tam to akosi nesposobuje tolko problemov ako u Salisbury. Na jednu zohnutu standardnu (pevnostnu) spojovacku pripada 10 Salisburackych...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
aktualizacia stavu pevnostnych KAM poloosi 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Pěkná závitová tyč
.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Důležité je, že pořád drží, né? 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Určitě ne, přes ten ''závit'' by KAM uzávěra rozhodně nezavírala (nebo neotevřela)mr-tomas píše:Důležité je, že pořád drží, né?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Hezké a máš k tomu i unašeče na závit? A nemá snahu se to odšroubovat při couvání? 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
eliott píše:Určitě ne, přes ten ''závit'' by KAM uzávěra rozhodně nezavírala (nebo neotevřela)mr-tomas píše:Důležité je, že pořád drží, né?



to je specialna uprava na naslahanie oleja

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Je nějakej rozdíl mezi těmito pevnostnímy unašeči poloos? Tedy vyjma ceny, ta je u KAMU skoro dvojnásobná.
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... osy-kam-hd
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy
A co je aktuálně nejpevnější na zadek salisbury def110? Ascroft nebo KAM? Nebo co ty český JPAxles?
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... osy-kam-hd
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy
A co je aktuálně nejpevnější na zadek salisbury def110? Ascroft nebo KAM? Nebo co ty český JPAxles?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
neviem sa vyjadrit k pevnosti ale moj nazor je ze z celeho sustrojenstva chcem mat unasace radsej najslabsim clankommr-tomas píše:Je nějakej rozdíl mezi těmito pevnostnímy unašeči poloos? Tedy vyjma ceny, ta je u KAMU skoro dvojnásobná.
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... osy-kam-hd
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy
A co je aktuálně nejpevnější na zadek salisbury def110? Ascroft nebo KAM? Nebo co ty český JPAxles?
su totiz najjednoduchsie vymenitelne

DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Já to myslel tak aby mi špatnej unašeč náhodou nekurvil drážkování drahejch poloos. Nevím jestli na to nemůže mít vliv.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
mám ty terafirmácký a po roce a půl jsou drobet omačkaný-(uzavěrky, 33´´ kola).
originaly sem měl vymačkaný daleko víc, samozřejmně vymačkaný unašeč vytváří další vůli a "nacvakává" i polosy(alspon ty moje)
originaly sem měl vymačkaný daleko víc, samozřejmně vymačkaný unašeč vytváří další vůli a "nacvakává" i polosy(alspon ty moje)
discovery 1
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
dalsiu vyhodu tych KAM-ackych by som videl v poznosti vyvtrania dalsich dier na sroby do naboja. 10 skrutiek bude urcite lepsich ako 5 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Těma Terafirmáckejma myslíš jaké? A nacvakávaj ti pevnostní poloosy nebo obyč?sudajs píše:mám ty terafirmácký a po roce a půl jsou drobet omačkaný-(uzavěrky, 33´´ kola).
originaly sem měl vymačkaný daleko víc, samozřejmně vymačkaný unašeč vytváří další vůli a "nacvakává" i polosy(alspon ty moje)
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
A jsou ty KAMácké unašeče teda lepší, nebo je to stejný? Chci dát dopředu KAM včetně kloubů a těch dělenej poloosek do homok. A dozadu Ashcroft.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
mám na obou nápravách KAM a úplná spokojenost - unašeče mám tyto :http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy
- asderf
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 bře 2010 20:41
- tel.: +421905442212
- auto: def 110 300tdi
- Bydliště: Bratislava-DNV
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
neviem sa vyjadrit k pevnosti ale moj nazor je ze z celeho sustrounasace z hcem mat unasace radsej najslabsim clankom
su totiz najjednoduchsie vymenitelne
[/quote]
To som si myslel aj ja mám pevnostne poloosi od ashkrofta a origo unasace a prdla poloos
su totiz najjednoduchsie vymenitelne

To som si myslel aj ja mám pevnostne poloosi od ashkrofta a origo unasace a prdla poloos
Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.
Jak se řeší taková prdlá pevnostní poloosa, dá se to reklamovat nebo to automaticky berou jako, že byla přetížená třeba velkejma kolama.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.