RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
ještě jedna věc. když jsem ležel pod autem a hledal a čistil kostry. Tak jak je nějaká trubka mezi zadníma kolama a k ní vedl kabel, tak jsem povolil tu matici a byl to spíše šroub co dotahoval váleček, který byl přichycený k té hadičce, z ní asi něco teče nebo saje, proudí nevim. Nicméně ten šroub měl v sobě taky matici. Ty dvě dirky musí být naproti sobě jinak to nebude fungovat? nebo je to fuk? jsem to rozebral vyčistil prostřikl a zas složil. al enejsem si jist že dirka na tom šroubu pasovala na tu dirku v té hadičce.
Re: RRC 200TDI by DDT
Nejsem si jistý, ale jestli tou trubkou myslíš nápravu, tak pak by ta věc, co jsi rozdělal mohlo být odvětrání diferenciálu....ale jak už jsem psal, můžu se plést...DDT píše:Tak jak je nějaká trubka mezi zadníma kolama a k ní vedl kabel,.....
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
Re: RRC 200TDI by DDT
prosím pročíst stranu 12 ten motor fakt nejde vypnout, nerad bych aby to zapadlo
- Mirko
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Mám takový pocit, že se tady opravdu dost lidí snaží ti pomoct, ale když teď čtu poslední příspěvky a sousloví typu "ta trubka mezi kolama", "rám je ten žebřiňák, na kterém stojí kastle" atd. a výsledkem tvého snažení je nezhasínající motor tak opravdu nemohu s klidným svědomím dále radit touto formou, protože to předpokládá aspoň nějaké základy. Já mám obavy, že tady se už pouštíš svýma schopnostma na tenký led a že toho víc poděláš než spravíš. Prostě od určité problematiky je potřeba odborníků. Pokud v Krnově nejsou, tak naložit na plaťák a zavézt do civilizace. Že Range nebude zadarmo, to jsem tě varoval. Sorry, ale mě už to fakt příjde nesmysl, protože dohromady jsem už strávil snad desítky hodin odpovídáním na tvé otázky a nikam to nevede - hlavní problém je od začátku furt stejný.
Re: RRC 200TDI by DDT
Naopak. Mně přijde že se to hýbe dopředu naprosto znatelně. Když to srovnám se stavem když jsem to přivezl. Samozřejmě že zejména bez tvé pomoci by to nebylo. Jsem laik, terminologie zřejmě nevhodná, ale pokud jsem vyčistil jeden kontakt pod nádobkou a výsledkem je že mi nejde vypnout motor. Tak souhlas. Jsem Pat a Mat v jedné osobě a odvezu to k někomu.
Mirkovi tedy se mnou došla trpělivost. Pokud by ale někdo mohl poradit, tak budu rád, na straně 12 jsem popsal problém a snažím se nastudovat jak vznikl. Děkuji
Mirkovi tedy se mnou došla trpělivost. Pokud by ale někdo mohl poradit, tak budu rád, na straně 12 jsem popsal problém a snažím se nastudovat jak vznikl. Děkuji
Re: RRC 200TDI by DDT
Nezhasinajuci motor tipujem na elektromagneticky ventil uzatvarajuci privod paliva. Ci je fakt zly, alebo je to iba dosledok zaujimaveho chovania Tvojej elektriky neviem. Daj doporiadku kostry, aby si sa pohol dalej. Pokial nejaku nevies najst, tak radsej vyrob novu. Super tlusty kabel to byt nemusi - nech je adekvatny tym kostriacim pasikom, ktore si uz nasiel.
Tvoj popis predmetu objaveneho na zadnej naprave mi tiez pripomina odvzdusnovak. Rovnake a v +- rovnakych miestach by si mal najst aj na prednej naprave - skontroluj.
Jedna vseobecna rada. Neviem ako vladnes anglictinou, ale ak co i len trosku, tak si stiahni RAVE (elektronicke manualy na LR), prip. vytlac a prejdi-prelistuj si VSETKY strany workshop manualu pre RRC. Pozri si VSETKY obrazky a snaz sa pochopit co Ti zobrazuju. Ziskas tym aspon predstavu kde a co jednotlive komponenty su. Napr. odvzdusnovaky naprav tam popisane urcite su.
Tvoj popis predmetu objaveneho na zadnej naprave mi tiez pripomina odvzdusnovak. Rovnake a v +- rovnakych miestach by si mal najst aj na prednej naprave - skontroluj.
Jedna vseobecna rada. Neviem ako vladnes anglictinou, ale ak co i len trosku, tak si stiahni RAVE (elektronicke manualy na LR), prip. vytlac a prejdi-prelistuj si VSETKY strany workshop manualu pre RRC. Pozri si VSETKY obrazky a snaz sa pochopit co Ti zobrazuju. Ziskas tym aspon predstavu kde a co jednotlive komponenty su. Napr. odvzdusnovaky naprav tam popisane urcite su.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Rave jsem stáhl a anglicky hovořím denně. Problém těch odvzdušňováků a žebřiňáku, že někdy něco nazvu popisně, nejsem odborník a radši eliminuji nedorozumění tím že se vyjádřím jasně. Kouknu na to, každopádně díky.
Ty kostry si projdu, ještě jednou. Hlavně teda dohledám tu co by měla spojovat kastli s rámem, té si nějak nejsem vědom. Hodně jich je v motorové části. Jenže jak teď poznám že jsem tu kostru vyřešil? když dám doutnavku mezi plus baterky a baterku + tak by to mělo přestat svítit? nastartováním to sice asi zjistím taky, tím že pohýbu ručkou a uvidím jestli se mění svítivost světel, ale pak to nezdechnu. navíc na této verzi turba jsem nenašel vypínací červené tlačítko které má tuším až P38.
Ještě mně napadla spínací skříňka. Protože jsem do ni omylem včera vrazil klíč co mám k zadnímu oknu, on tam strčit jde ale pak jde blbě vyndat, a samozřejmě s ním nenastartuji, tak si říkám jestli jsem tam v tom mechanismu něco nezmáčkl. Na jednom foru psali prostříkat WD, jestli se něco nezaseklo. nevím možná zase plácám.
každopádně děkuji každému kdo mi poradí!!!
Ty kostry si projdu, ještě jednou. Hlavně teda dohledám tu co by měla spojovat kastli s rámem, té si nějak nejsem vědom. Hodně jich je v motorové části. Jenže jak teď poznám že jsem tu kostru vyřešil? když dám doutnavku mezi plus baterky a baterku + tak by to mělo přestat svítit? nastartováním to sice asi zjistím taky, tím že pohýbu ručkou a uvidím jestli se mění svítivost světel, ale pak to nezdechnu. navíc na této verzi turba jsem nenašel vypínací červené tlačítko které má tuším až P38.
Ještě mně napadla spínací skříňka. Protože jsem do ni omylem včera vrazil klíč co mám k zadnímu oknu, on tam strčit jde ale pak jde blbě vyndat, a samozřejmě s ním nenastartuji, tak si říkám jestli jsem tam v tom mechanismu něco nezmáčkl. Na jednom foru psali prostříkat WD, jestli se něco nezaseklo. nevím možná zase plácám.
každopádně děkuji každému kdo mi poradí!!!

Re: RRC 200TDI by DDT
suhlasim, ze nejde o nazvoslovie, ale vela krat to pomoze 
Prepajacie kostry hladaj len v motorovom priestore.
Na klucik sa vykasli. To by musela byt brutal nahoda, aby si klucikom pokazil elektricku cast zamku. Jedine, ze by si nevedel vratit zamok do vypnutej polohy.
Aka dutnavka? Som sice elektrikar, ale uz dlhe roky som nepouzil nic ine ako multimeter
Ak nejaky mas, co predpokladam, ze mas, tak si na nom nastav rozsah pre meranie diod (aby Ti multimeter pipal ked skratujes(spojis) meracie kable). A tymto pipanim prepipaj kostry a sleduj co Ti ukazuje na display-i. Mal by Ti ukazovat male hodnoty a vsade +- rovnake. Ak Ti na niektorej zemi ukaze vyrazne viac, tak vies, ze tato je napikacu.
Resp. oneee...posli mi svoje Telefonne cislo...asi je lespie si raz zavolat ako sto krat pisat...+421905899998

Prepajacie kostry hladaj len v motorovom priestore.
Na klucik sa vykasli. To by musela byt brutal nahoda, aby si klucikom pokazil elektricku cast zamku. Jedine, ze by si nevedel vratit zamok do vypnutej polohy.
Aka dutnavka? Som sice elektrikar, ale uz dlhe roky som nepouzil nic ine ako multimeter

Resp. oneee...posli mi svoje Telefonne cislo...asi je lespie si raz zavolat ako sto krat pisat...+421905899998
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
mám přesně tohle: https://kat.wuerth.cz/images/cms/artikl ... 700054.jpg
Krokodýla dám na oko + a tou zlatou špicí se dotknu + na baterce a rozsvítí se. když vytáhnu pojistku B2 tak nesvítí. Jinak na všech pojistkách svítí, jediné kdy ji donutím zhasnout je B2.
Ono to bude souviset s vnitřním osvětlením, ono i pod tou kapotou to světlo svítí různě podle toho jak hýbu s kapotou, když s ní pohnu nahoru a dolu tak se světlo reguluje, takže tam někde nějaký drát podle mně škrtá.
Ale nejdříve kostry, projdu je v motorové části znovu všechny. měřák nemám, ale dneska přijde kamarád co je běžný elektrikář a veme ho sebou. Za číslo děkuji, jak budu v nouzi tak zavolám, děkuji ti.
Krokodýla dám na oko + a tou zlatou špicí se dotknu + na baterce a rozsvítí se. když vytáhnu pojistku B2 tak nesvítí. Jinak na všech pojistkách svítí, jediné kdy ji donutím zhasnout je B2.
Ono to bude souviset s vnitřním osvětlením, ono i pod tou kapotou to světlo svítí různě podle toho jak hýbu s kapotou, když s ní pohnu nahoru a dolu tak se světlo reguluje, takže tam někde nějaký drát podle mně škrtá.
Ale nejdříve kostry, projdu je v motorové části znovu všechny. měřák nemám, ale dneska přijde kamarád co je běžný elektrikář a veme ho sebou. Za číslo děkuji, jak budu v nouzi tak zavolám, děkuji ti.
- Lukasino
- Příspěvky: 3979
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC 200TDI by DDT
Přijde mi, že to tu zapadlo, ale na předchozí stránce kluci zjistili, že Ti tam jedna kostra úplně chybí, tím by minimálně bylo dobré začít podle mě 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RRC 200TDI by DDT
Lukasino: omlouvám se, ale kterou myslíš?
Co jsem si odnesl z předchozí strany je že mám zkontrolovat zda mám:
- kostru mezi kastli a motorem, mezi motorem a rámem, mezi kastlí a rámem
- ptal jsem se jestli ty hliníkové pásky mají být dva, ale bylo to bez odpovědi tak beru že stačí na jedné straně jeden
- pak že musím zkontrolovat zda mám dva kostřící drátky na starteru
To jsem si z toho odnesl na dnešní hledání a měření.
ještě pro jistotu, multimetrem změřím na odpojené baterce, očko na + a na kostru, takhle proměříme všechny kostry a měly by ukazovat +- stejně, ta která ne, ta je špatná, chápu to správně?
Co jsem si odnesl z předchozí strany je že mám zkontrolovat zda mám:
- kostru mezi kastli a motorem, mezi motorem a rámem, mezi kastlí a rámem
- ptal jsem se jestli ty hliníkové pásky mají být dva, ale bylo to bez odpovědi tak beru že stačí na jedné straně jeden
- pak že musím zkontrolovat zda mám dva kostřící drátky na starteru
To jsem si z toho odnesl na dnešní hledání a měření.
ještě pro jistotu, multimetrem změřím na odpojené baterce, očko na + a na kostru, takhle proměříme všechny kostry a měly by ukazovat +- stejně, ta která ne, ta je špatná, chápu to správně?
Re: RRC 200TDI by DDT
Koupil jsem multimetr a začal proměřovat kostry, tahle mi začala ukazovat jiné hodnoty a píská. Rozebral jsem ji, vyčistil a složil. A výsledek je pořád stejný. Ten hnědý kabel vede v husím krku kolem motoru a za motorem jsem ho ztratil, tam se už nedostanu. Neví někdo kam vede?
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Docela se bavím, chtěl jsem už ráno napsat, ať sem začneš dávat víc obrázků, protože tvoje terminologie je občas svérázná a díky tomu je z toho pěkná detektivka. A jak koukám, už jsi sem ty obrázky začal dávat sám.
A pořídil jsi si multimetr. Tak ho přepni na měření NAPĚTÍ (tedy aby zobrazoval volty tedy V). Rozsah pro začátek třeba 20V stejnosměrných (DC) nebo něco podobného. Jeden vývod připoj na mínus pól baterky (třeba si k tomu vem kus delšího drátu), a druhej postupně připojuj na tu kostru co jsi vyfotil a označil červeným kroužkem. A to jak na kabelové oko (případně i na vlastní kabel, pokud se k němu dostaneš), tak na šroub a na další části, k čemu je kostra připojená. Pokud bude napětí malé - mělo by být, tak přepni multimetr na citlivější rozsah. Na všech částech spojených jako zem v daném místě musí být stejné napětí, pokud není, tak tam prostě není dobrý kontakt. A tímto způsobem můžeš (pokud se k tomu dostaneš), proměřit i druhý konec kabelu a jeho připojení a okolí.
A tak furt dál s ostatníma zeměma v autě. Výhoda je, že to nemusíš hned rozebírat a zjišťovat, jestli očištění pomohlo nebo ne.
A stejně jako u kabelu to můžeš změřit na obou koncích bovdenu ruční brzdy. Navrhované přidávání zemí by ve tvém případě bylo nejspíš čistě náhodné a skutečný problém by mohlo klidně i zamaskovat.
Jo a musím při tom míst puštěnou elektriku a zapnuté spotřebiče, nebo lépe nastartováno.
A pro měření přímo na kabelu, tedy ne na jeho koncovce, se používají hroty co mají špičku jako jehlu a tou se izolace opatrně propíchne. Měření na koncovce kabelu (oko, konektor) nemusí být směrodatné, protože i připojení kabelu k této koncovce může být vadné (zoxidované, vytavené).
A pořídil jsi si multimetr. Tak ho přepni na měření NAPĚTÍ (tedy aby zobrazoval volty tedy V). Rozsah pro začátek třeba 20V stejnosměrných (DC) nebo něco podobného. Jeden vývod připoj na mínus pól baterky (třeba si k tomu vem kus delšího drátu), a druhej postupně připojuj na tu kostru co jsi vyfotil a označil červeným kroužkem. A to jak na kabelové oko (případně i na vlastní kabel, pokud se k němu dostaneš), tak na šroub a na další části, k čemu je kostra připojená. Pokud bude napětí malé - mělo by být, tak přepni multimetr na citlivější rozsah. Na všech částech spojených jako zem v daném místě musí být stejné napětí, pokud není, tak tam prostě není dobrý kontakt. A tímto způsobem můžeš (pokud se k tomu dostaneš), proměřit i druhý konec kabelu a jeho připojení a okolí.
A tak furt dál s ostatníma zeměma v autě. Výhoda je, že to nemusíš hned rozebírat a zjišťovat, jestli očištění pomohlo nebo ne.
A stejně jako u kabelu to můžeš změřit na obou koncích bovdenu ruční brzdy. Navrhované přidávání zemí by ve tvém případě bylo nejspíš čistě náhodné a skutečný problém by mohlo klidně i zamaskovat.
Jo a musím při tom míst puštěnou elektriku a zapnuté spotřebiče, nebo lépe nastartováno.
A pro měření přímo na kabelu, tedy ne na jeho koncovce, se používají hroty co mají špičku jako jehlu a tou se izolace opatrně propíchne. Měření na koncovce kabelu (oko, konektor) nemusí být směrodatné, protože i připojení kabelu k této koncovce může být vadné (zoxidované, vytavené).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Hele bacha- to co má DDT na poslední fotce v kroužku není kostra ale B+ alternátoru!!
Měl by jsi se na to DDT vykašlat a sehnat si na pomoc někoho kdo tomu fakt rozumí a přímo na autě uvidí co a jak, nebo to špatně dopadne. Nikdo nemůže rozumět všemu, to je jasný, ale i přes tvou velikou snahu tohle nikam nepovede dokud nepochopíš základy elektrotechniky.
Měl by jsi se na to DDT vykašlat a sehnat si na pomoc někoho kdo tomu fakt rozumí a přímo na autě uvidí co a jak, nebo to špatně dopadne. Nikdo nemůže rozumět všemu, to je jasný, ale i přes tvou velikou snahu tohle nikam nepovede dokud nepochopíš základy elektrotechniky.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Na jednu stranu se stydím na druhou stranu se snažím. chtěl bych říct, že do toho nijak nezasahuji a pokud něco rozdělám tak to přesně 100% složím zpět. Nic nikde neřežu, nedávám kam nemám a tak podobně.
To měření jsem nastavil na diody/pípání, tak jak mi poradil Teslo, nedělám nic jinak. Při odpojené baterce.
Zkusím tedy postup, který popsal MadTom.
každopádně děkuji každému kdo poradí, aspoň se vyškolím.
To měření jsem nastavil na diody/pípání, tak jak mi poradil Teslo, nedělám nic jinak. Při odpojené baterce.
Zkusím tedy postup, který popsal MadTom.
každopádně děkuji každému kdo poradí, aspoň se vyškolím.
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Mě to bylo divné, že to vypadalo jako nějaký plast okolo, což by u zemnícího bodu být nemělo.
To ale nic nemění na postupu.
To ale nic nemění na postupu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Mám tu Disco2 a pán si stěžoval že mu blbnou potkávačky. Dokonce mu prý zhasli i v noci. Klepnu na chladič jdou. Klepnu znovu- nejdou. Tak teď jsem se musel docela zasmát sám sobě bo jsem si říkal že hin se ukáže kdo je tu elektrikář když tady furt DDTmu něco radim
. Tak jsem se doklepal k pojistkovce a tam mě smích přešel i když "závada" byla nasnadě.
Tohle někdo tam někdo s prominutím někdo "najebal" na potkávačky místo té kostkové pojistky
. Možné důsledky si každý může domyslet
Tak přesně takhle se to dělat nemá!!!

Tohle někdo tam někdo s prominutím někdo "najebal" na potkávačky místo té kostkové pojistky


Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak všechny kostry co jsem našel jsem propipal a pak taky proměřil se zapnutým motorem a vším co šlo. Všechny vykazovali takřka neměřitelné hodnoty, žádný výkyv. Ale možná jsem nenašel všechny kostry. Na tom papíru od Mirka jich je hrozně moc a já vím v motorové části tak o 4ech, dole ten stříbrný pásek, no a pak kopa v interiéru. Ale ty jsou krásné, čisté a nic nevykazují.
Ale mám jeden poznatek, ikdybych se rozkrájel tak nemůžu najít zem E200, která má být na straně řidičovy nohy. Je tam jen vyhnilý plech ale kostru jsem tam nenašel. Kde by tady měla být?
A poznatek č. 2, světlo pod kapotou přestalo svítit. Tak jsem ho rozdělal a znovu propipal ty kabely, kabely jsou ok. Tak jsem vyčistil to čidlo, to taky ok, taky propipal a taky ok. No a pak jsem zjistil, že se to světlo pod kapotou rožně když ho začnu zavírat v určité poloze, prostě jako by tam to rameno jak zajíždí dovnitř se něčeho dotklo. Zkusil jsem simulovat zavírání kapoty na kabelech, jeslti se kabely nejsou zlomené uvnitř a nesepnou se díky ohnutí, ale ne. Takže to musí být něco do čeho to drcne při zavírání. Může taková kravina děla tohle?
Ale mám jeden poznatek, ikdybych se rozkrájel tak nemůžu najít zem E200, která má být na straně řidičovy nohy. Je tam jen vyhnilý plech ale kostru jsem tam nenašel. Kde by tady měla být?
A poznatek č. 2, světlo pod kapotou přestalo svítit. Tak jsem ho rozdělal a znovu propipal ty kabely, kabely jsou ok. Tak jsem vyčistil to čidlo, to taky ok, taky propipal a taky ok. No a pak jsem zjistil, že se to světlo pod kapotou rožně když ho začnu zavírat v určité poloze, prostě jako by tam to rameno jak zajíždí dovnitř se něčeho dotklo. Zkusil jsem simulovat zavírání kapoty na kabelech, jeslti se kabely nejsou zlomené uvnitř a nesepnou se díky ohnutí, ale ne. Takže to musí být něco do čeho to drcne při zavírání. Může taková kravina děla tohle?
Re: RRC 200TDI by DDT
vseobecne plati, ze hnede kable su v aute +. Keby si po tom hrubom hnedom kabli isiel dalej, pravdepodobne by si skoncil pri startery, alebo baterke.
S kapotou to vyzera na krasny studeny spoj. Nepamata sa, ci idu k ziarovke dva droty, alebo kostru berie z kapoty samotnej. Ak z kapoty, tak si skontroluj, ci mas ukostrenu aj kapotu (pletenym kostriacim kablom ako ostatne). Pozri kontakty na ziarovke a v patici. Prip. vymen a kontakty v patici okrem prestreknutia kontaktolom aj trosku poskrab (pozor, aby si ich neskratol).
S kapotou to vyzera na krasny studeny spoj. Nepamata sa, ci idu k ziarovke dva droty, alebo kostru berie z kapoty samotnej. Ak z kapoty, tak si skontroluj, ci mas ukostrenu aj kapotu (pletenym kostriacim kablom ako ostatne). Pozri kontakty na ziarovke a v patici. Prip. vymen a kontakty v patici okrem prestreknutia kontaktolom aj trosku poskrab (pozor, aby si ich neskratol).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Teslo, k žárovce vedou dva kabely. Kapota samotná ukostřená není, vede k ní jen kabel na osvětlení a hadičky do ostřikovačů.
Ty dva kabely jsem odpojil, prozvonil a v pořádku. Ještě mně napadá, že bych mohl tu koncovku uřezat a kabely celé vytáhnout a dát úplně nové. Ale nevypadalo to, že by byly poškozené. A opravdu to začne svítit až ji dám o pár cm dolů, přičemž ten spínací kolík co je na kastli na řidičově straně, tak toho se zatím kapota ani nedotkla, takže tím to není. Nicméně Mirko opakovaně říkal že pod tím středovým plechem co je mezi kapotou a předním oknem nevedou žádné kabely.
Nicméně je to podružný problém nebo tohle může být ten problém v elektrice?
Jelikož jsem nenašel kostru E200, tak tím pádem nevím čím mám ukostřenou kastli k rámu. Pokud se za kostru rám, kastle nepočítá ta kostra co je pod chladící kapalinou, protože k ní vedou 3 očka.
Ty dva kabely jsem odpojil, prozvonil a v pořádku. Ještě mně napadá, že bych mohl tu koncovku uřezat a kabely celé vytáhnout a dát úplně nové. Ale nevypadalo to, že by byly poškozené. A opravdu to začne svítit až ji dám o pár cm dolů, přičemž ten spínací kolík co je na kastli na řidičově straně, tak toho se zatím kapota ani nedotkla, takže tím to není. Nicméně Mirko opakovaně říkal že pod tím středovým plechem co je mezi kapotou a předním oknem nevedou žádné kabely.
Nicméně je to podružný problém nebo tohle může být ten problém v elektrice?
Jelikož jsem nenašel kostru E200, tak tím pádem nevím čím mám ukostřenou kastli k rámu. Pokud se za kostru rám, kastle nepočítá ta kostra co je pod chladící kapalinou, protože k ní vedou 3 očka.