Čerpadlo paliva TD5
Moderátor: Miky_CZ
Re: Čerpadlo paliva TD5
No jak to člověk řeší, tak už si nejsem jistý ničím, ale myslím že mě to tedy nesyčelo a během posledních cca 14 dní se to stupňuje. Zprvu to chytlo na druhé / třetí převalení motoru a teď je to ve fázi, že třikrát musím přestat startovat že mi je startéru líto a napočtvrté to třeba už chytne..
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Re: Čerpadlo paliva TD5
Mě to začlo dělat po výměně cerpadla. Ale jak říkám, někdy chytne hned na drc, někdy až třeba po 3 vteřinách a někdy až na druhé otočení klíčkem. Je úplně jedno jestli je teplo zima, nebo teplý studený motor. Je fakt že po delším stání (přez noc) vždy chytne hned. Takže i proto si myslím že tím regulátorem to nebude. Měnil jsi podložky pod vstrikama? Plus ty o kroužky? Taky mě dost potrápil kablik od snímače kliky. Stačilo poupravit kontakty a zas to ficelo.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
To syčení u regulátoru je normální - proudí tam nafta pod docela velkým tlakem a objemem (4 Bary a 3 litry za minutu) a ten regulátor drží její tlak na těch 4 Barech, takže to v něm prostě slyšet bude.
Pokud je tam prasklinka, tak to prostě poteče ven, nemá to kde si cucnout vzduch podtlakem, protože je tam všude docela slušnej přetlak. Jedině když auto stojí a tlak poklesne.
Pokud je tam prasklinka, tak to prostě poteče ven, nemá to kde si cucnout vzduch podtlakem, protože je tam všude docela slušnej přetlak. Jedině když auto stojí a tlak poklesne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Podložky pod vstrikama jsem neměnil, ale to by se snad projevovalo pozvolna a ne během 14 dní? Předtím na drc pokaždé ať byl mráz, teplo, studený motor i teplý a během 14dni chytne až na čtvrté točení...JirkaR píše:Mě to začlo dělat po výměně cerpadla. Ale jak říkám, někdy chytne hned na drc, někdy až třeba po 3 vteřinách a někdy až na druhé otočení klíčkem. Je úplně jedno jestli je teplo zima, nebo teplý studený motor. Je fakt že po delším stání (přez noc) vždy chytne hned. Takže i proto si myslím že tím regulátorem to nebude. Měnil jsi podložky pod vstrikama? Plus ty o kroužky? Taky mě dost potrápil kablik od snímače kliky. Stačilo poupravit kontakty a zas to ficelo.
Uměl by to dělat ten snímač kliky? Že by se ta doba startování prodlužovala?
Nafta nikde ani nerosí a při tom dlouhém startování ani nekouří z výfuku, jako by tam fakt nebyla nafta.
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Re: Čerpadlo paliva TD5
Umí to i dělat startér, ruší signál ze snímače kliky.
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ukáže něco diagnostika?
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Re: Čerpadlo paliva TD5
To netuším. Určitě napíše někdo znalejsi
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Diagnostika až když už je to hodně špatné. Pokud je to manuál tak se dá roztlačit nebo pustit z kopce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Je to manuál..
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk
Re: Čerpadlo paliva TD5
Měl bych obecný dotaz, teď už si z hlavy nevybavuju jak přesně vypadá nádrž u Td5, ale normálně by mělo být čerpadlo umístěný v nějakým prolisu, který bude zamezovat přelívání v zatáčkách/kopci a zajišťovat, aby čerpadlo sálo pořád kapalinu. V kterým okamžiku tedy začne docházet k tomu postupným přidírání nebo nedostatečnýmu chlazení ve chvíli kdy je paliva v nádrži už málo (např. 5 l) a ještě si to přímo nepřisává vzduch? Protože ve chvíli kdy už to začne přisávat vzduch, tak se systém přeci zavzdušní. Nebo jde skutečně až o těch pár okamžiků těsně před tím než motor úplně zdechne?
Land Rover Discovery 2 Td5
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Nádrž je plastová a podle mě jediné co tam je je "nádobka" okolo vlastního čerpadla, ke které čerpadlo saje. Jestli ti to dělá problémy, tak můžeš mít ucpané hrubé sítko přímo na čerpadle. Umí se tam nasbírat pěkně velké množství čurbesu, a potom se auto chová tak, že nechce fungovat když je v nádrži málo nafty.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Nene, já s tím žádný problém nemám. Jen jsem se dostal do diskuze kde se tohle řešilo a zajímalo mě kde přesně je ta hranice kdy se začne čerpadlo poškozovat. Zda je to už ve chvíli kdy je v nádrži posledních třeba 10l, svítí hladový oko a už v ten okamžik dochází občas k přisátí vzduch, ale pořád ne tolik, aby se zavzdušnil systém nebo je to skutečně až v okamžiku kdy je v nádrži skoro 0, začne sát vzduch a krátce na to už zdechne motor.
Land Rover Discovery 2 Td5
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ono je to čerpadlo i naftou chlazené.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Čerpadlo paliva TD5
Netlačí prvně čerpadlo přez filtr zpět k čerpadlu a pak vysokotlak jde do motoru?
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Ano přesně tak, je dvoustupňové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Čerpadlo paliva TD5
MadTom, len si chcem preverit, to druhe cerpadlo nieje elektromotor ale je pohanane motorom. Je to spravne?
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Čerpadlo paliva TD5
Nie. Jeden elektromotor na na nom 2 stupne (cerpadla).
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Čerpadlo paliva TD5
Nevíte, zda jde dát čerpadlo, co bylo v Defu TD5 do D2 před face? Vypadají tvarově stejně.
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čerpadlo paliva TD5
Maji jinou barvu horniho plastovyho dilu (podle toho se daji poznat) a maji jiny plovak, takze ti nebude spravne ukazovat ukazatel stavu paliva. Ale pokud preoperujes puvodni plovak s potenciometrem, melo by to byt ok (jen z toho mozna bude nekdo v budoucnu zmateny). Jeste existuje treti varianta s sedym hornim plastem myslim ze pro devadesatku defa.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čerpadlo paliva TD5
Já jsem vždy přehazoval plovák, protože jsem si nikdy nebyl na 100% jistej, že ten na novém čerpadle je stejnej, jako ten na tom vyndávaném z nádrže. To ostatní je stejné.
Naposledy jsem měnil jenom vlastní váleček čerpadla. Tam je potřeba dát pozor na tvrdé plasty, aby se něco nepolámalo. Stačí trošku přihřát zapalovačem.
Naposledy jsem měnil jenom vlastní váleček čerpadla. Tam je potřeba dát pozor na tvrdé plasty, aby se něco nepolámalo. Stačí trošku přihřát zapalovačem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo