Student Racing Team - RRC 3,9
Moderátor: Miky_CZ
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Dne 27.4.2013 se Student Racing Team zúčastnil dalšího podniku seriálu OffROAD Maraton v Šiklově Mlýně.
Závodní speciál Range Rover Clasic se i přes problémy umístil v kategorii Auta Amater na pěkném 3.místě, celkově jsme nyní na 2. místě v celém seriálu. Nic z toho by se nepodařilo nebýt sponzorů, kterým tímto děkujeme!
Onboard video ze závodu v Šiklově Mlýně:
http://www.youtube.com/watch?v=J6oue5mKh8Q" onclick="window.open(this.href);return false;
0:20 - start závodu
4:46 - noční jízda
6:50 - průjezd cílem
Onboard videa z minulého závodu v Mohelnici, kde jsme obsadili dokonce 2.místo:
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... 692&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Závodní speciál Range Rover Clasic se i přes problémy umístil v kategorii Auta Amater na pěkném 3.místě, celkově jsme nyní na 2. místě v celém seriálu. Nic z toho by se nepodařilo nebýt sponzorů, kterým tímto děkujeme!
Onboard video ze závodu v Šiklově Mlýně:
http://www.youtube.com/watch?v=J6oue5mKh8Q" onclick="window.open(this.href);return false;
0:20 - start závodu
4:46 - noční jízda
6:50 - průjezd cílem
Onboard videa z minulého závodu v Mohelnici, kde jsme obsadili dokonce 2.místo:
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... 692&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
KIA Sportage 2,7 V6 + LPG
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
Toyota HDJ80
Access SP300R racing quad
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Kluci moc gratuluji!!!! Je dobře že si tímto děláte radost a jste schopni udělat team, který společně funguje.BonfireCZ píše:Dne 27.4.2013 se Student Racing Team zúčastnil dalšího podniku seriálu OffROAD Maraton v Šiklově Mlýně.
Závodní speciál Range Rover Clasic se i přes problémy umístil v kategorii Auta Amater na pěkném 3.místě, celkově jsme nyní na 2. místě v celém seriálu. Nic z toho by se nepodařilo nebýt sponzorů, kterým tímto děkujeme!
Onboard video ze závodu v Šiklově Mlýně:
http://www.youtube.com/watch?v=J6oue5mKh8Q" onclick="window.open(this.href);return false;
0:20 - start závodu
4:46 - noční jízda
6:50 - průjezd cílem
Onboard videa z minulého závodu v Mohelnici, kde jsme obsadili dokonce 2.místo:
http://www.facebook.com/photo.php?v=102 ... 692&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tak Range je na vylazení u Pešla. Sem zvjedavý jak to dopadne 

- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Jo, tak je to dobrý...vidím na té fotce, že na mýho ještě nešáhl
Ale věřím, že vám ten stroj po vyladění konečně pojede, jinak by tam můj taky nestál opět...

Ale věřím, že vám ten stroj po vyladění konečně pojede, jinak by tam můj taky nestál opět...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak dneska se range vratil od peslika,kde byl na doladeni motoru.
je videt ze peslik opravdu umi a probudil vsechny chybejici poniky.
ted nas ceka doladeni brzd a opet vymena zadnich tlumicu a muzem vyrazit 31.8 do milovic na dvanactihodinovku
je videt ze peslik opravdu umi a probudil vsechny chybejici poniky.
ted nas ceka doladeni brzd a opet vymena zadnich tlumicu a muzem vyrazit 31.8 do milovic na dvanactihodinovku

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
takze, po tom co se nam nepodarilo sehnat dodavku a nejaky vozik a po secteni nakladu jenom na startovne a pohonne hmoty jsme milovice odpiskali
takze za 3 tydny v drnovicich

takze za 3 tydny v drnovicich
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
To je škoda pro celkové hodnocení. V Drnovicích Vás letos bohužel ani já, ani Ottifant nepodpoříme, protože naše společná kamarádka se (konečně) vdává. Pokud dojedete už v pátek, tak se ale určitě zastavím. V lomu pana Sedláčka jsem strávil celý minulý víkend na závodech TruckTrialu a mohu říct: pěkně vám to tam rozjezdili 
http://www.motormix.cz/galerie/25-top-g ... l-drnovice" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.motormix.cz/galerie/25-top-g ... l-drnovice" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
z celkoveho hodnoceni si nic nedelame, nejeli sme ani 24h ani dalsi zavody, jezdime protoze nas to bavi:-)
a budem tam uz od patku tak se zastav:-)
a budem tam uz od patku tak se zastav:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak to vypada ze uz budeme konecne zavodit...
dekujeme wings teamu, do drnovic snad stihnem namontovat 4 zadni tlumice i kdyz nezrepasovane ale funguji mnohem lip nez ty nase
dekujeme wings teamu, do drnovic snad stihnem namontovat 4 zadni tlumice i kdyz nezrepasovane ale funguji mnohem lip nez ty nase
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Takze o vikendu drnovice, budem tam od patku do nedele.
Specialni pozvani pro kluky vod berouna ze pry budou snad i langose vzkazuje ladenka
Specialni pozvani pro kluky vod berouna ze pry budou snad i langose vzkazuje ladenka
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
za pozvání děkujem,ale na víkend už mam práci
,tak třeba jindy
nicméně hodně štěstí v závodě!


nicméně hodně štěstí v závodě!
discovery 1
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tak držím palce a čekám na výsledky.
K
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jedu kouknout
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
takze kratsi report, ted jsme se vratili.
startoval jsem ja s tatou, auto fungovalo paradne, vymenene brzdy brzdily jak maji, motor po oprave u peslika jel paradne, stihli jsme dat dotadu ty hp sporting tlumice, jizda byla o 200% lepsi
v prvnim kole jsem predjel nejvetsi soupere, option team a uz nas nepredjeli, po hodine a pul jsem predaval volant ivosovi na prubeznem druhem miste s naskokem asi dvou kol na tretiho.
ivos jel taktez pekne, zacla ovsem blikat kontrolka prevodovky, po dalsi hodine a pul predaval auto na prubeznem tretim miste.
pak jsem jel asi pul hodky kdyz se vyvarilo servo a hlavne zacal varit motor. nechali jsme ho zchladit, dolili vodu, nastartovali a zjistili sme, ze je praskla expanzka a asi taky hadice topeni nebo topeni, z topeni sla para primo dovnitr auta.
Doufame teda ze jsme motoru ani prevodovce neublizili, do prisle vylepsime chlazeni a bude to lepsi
skoncili jsme 4 z 5 ale auto je konecne po vyladeni motoru a namontovani lepsich tlumicu konkurenceschopne, za prvni hodinu a pul nas predjeli z nasi kategorie akorat autojase
skoda te zavady, kontrolka prevodovky sviti porad, oleje je tam dost, znaci jeste neco jineho nez prehrati nebo malo oleje? nebo je spatne cidlo
motor po schladnuti jde normalne nastartovat, bezi pekne snad jsme neudelali tesneni nebo neco.
jeste jeden dotaz, jak vyresit chlazeni servooleje, zabyval se tim nekdo?
chci podekovat sponzorum a taky jmenovite kubrtovi, ktery tam s nama byl cely vikend, pomahal uklizet veci tahal dolu auta a voziky z depa.
titul pankac vikendu ma benjamin, ktery mel spritelkyni v sobotu nevimkolikalete vyroci a vzal ji na offroadmaratony. Kdyz se s nim nasledne pohadal tak ji zavezl domu a prijel chlastat za nama:-D
take se objevil mopadzi s lenkou, pavelU, peslikuv tatka snad jsem na nikoho nezapomel
startoval jsem ja s tatou, auto fungovalo paradne, vymenene brzdy brzdily jak maji, motor po oprave u peslika jel paradne, stihli jsme dat dotadu ty hp sporting tlumice, jizda byla o 200% lepsi
v prvnim kole jsem predjel nejvetsi soupere, option team a uz nas nepredjeli, po hodine a pul jsem predaval volant ivosovi na prubeznem druhem miste s naskokem asi dvou kol na tretiho.
ivos jel taktez pekne, zacla ovsem blikat kontrolka prevodovky, po dalsi hodine a pul predaval auto na prubeznem tretim miste.
pak jsem jel asi pul hodky kdyz se vyvarilo servo a hlavne zacal varit motor. nechali jsme ho zchladit, dolili vodu, nastartovali a zjistili sme, ze je praskla expanzka a asi taky hadice topeni nebo topeni, z topeni sla para primo dovnitr auta.
Doufame teda ze jsme motoru ani prevodovce neublizili, do prisle vylepsime chlazeni a bude to lepsi
skoncili jsme 4 z 5 ale auto je konecne po vyladeni motoru a namontovani lepsich tlumicu konkurenceschopne, za prvni hodinu a pul nas predjeli z nasi kategorie akorat autojase
skoda te zavady, kontrolka prevodovky sviti porad, oleje je tam dost, znaci jeste neco jineho nez prehrati nebo malo oleje? nebo je spatne cidlo
motor po schladnuti jde normalne nastartovat, bezi pekne snad jsme neudelali tesneni nebo neco.
jeste jeden dotaz, jak vyresit chlazeni servooleje, zabyval se tim nekdo?
chci podekovat sponzorum a taky jmenovite kubrtovi, ktery tam s nama byl cely vikend, pomahal uklizet veci tahal dolu auta a voziky z depa.
titul pankac vikendu ma benjamin, ktery mel spritelkyni v sobotu nevimkolikalete vyroci a vzal ji na offroadmaratony. Kdyz se s nim nasledne pohadal tak ji zavezl domu a prijel chlastat za nama:-D
take se objevil mopadzi s lenkou, pavelU, peslikuv tatka snad jsem na nikoho nezapomel
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
fotky od kubrta, budou jeste dve videa, jedno venkovni druhe onboard
http://www.flickr.com/photos/69585799@N ... 763263664/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/69585799@N ... 763263664/" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Dobré fotky a radost číst, že Range se stal konkurenceschopným. Bohužel jsem tentokrát opravdu nemohl dorazit.
Výměník topení v palubovce je bohužel častá závada. Ale nic nebrání tomu, ten okruh odpojit, ne? Expanzku vemte z nějakého staršího modelu, ty ještě byli plechové.
Na tu převodovku se zeptej Pešla. Ale to přehřátí, jteré značí tato kontrolka, za těchto podmínek asi není úplně nepravděpodobné a nevím, jak je na tom váš chladič. Pokud tam je stále to provizorium z minulého roku, tak možná ten průtok je omezený.
Na chlazení serva by šlo snad taky vyřešit nějakým přidavným chladičem v okruhu. Classic to neměl, ale P38 ano, třeba by to po nějakém zásahu kutila pasovalo:
http://www.autohausaz.com/search/produc ... urn%20Hose" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goldcoastrovers.com/i-8193686-rv ... 12-on.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Výměník topení v palubovce je bohužel častá závada. Ale nic nebrání tomu, ten okruh odpojit, ne? Expanzku vemte z nějakého staršího modelu, ty ještě byli plechové.
Na tu převodovku se zeptej Pešla. Ale to přehřátí, jteré značí tato kontrolka, za těchto podmínek asi není úplně nepravděpodobné a nevím, jak je na tom váš chladič. Pokud tam je stále to provizorium z minulého roku, tak možná ten průtok je omezený.
Na chlazení serva by šlo snad taky vyřešit nějakým přidavným chladičem v okruhu. Classic to neměl, ale P38 ano, třeba by to po nějakém zásahu kutila pasovalo:
http://www.autohausaz.com/search/produc ... urn%20Hose" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goldcoastrovers.com/i-8193686-rv ... 12-on.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
no ta prevodovka se asi prehrala ale kontrolka sviti i ted kdyz je prevodovka studena
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
ja myslel spis riznout tu hadici co vede od nadobky k servopumpe a dat tam neco takoveho? http://auto.bazos.cz/inzerat/27067795/Chladic-oleje.php" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15212
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
k tomu chladiči serva - nepomohla by jenom nádobka jiného tvaru - tj. plochá kovová a s větším objemem? Jestli tam máte teď plastovou, mohl by to být dost velkej rozdíl a třeba litr oleje navíc taky nezaškodí. A pokud to nebude stačit, tak přidat chladiče nebo chladiče na netlakovou část - do tlakové bych to nedával, pokud to nebude vyloženě nutné. U D2 chladič je - ohnutá trubka která vede na celou šířku masky od pumpy a zpět do převodky - tvoří to takové vodorovné U. Akorát bych to dal většího průměru, ať to má větší plochu pro chlazení a nejsou v tom zbytečné ztráty. Trubku bez žeber a podobných věcí, akorát by se v tom drželo bláto a potom by chlazení mohlo být ještě horší, než jenom u rovné trubky. A možná vymyslet jiné místo než pod přední maskou - někde kde to nebude tak zranitelné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
no dalsi dva zavody jsou zase daleko, mame do jara co delat, je treba to doladit takze dotazy se tady budou postupne jeste mnozit
opravdu jsme meli problem s chlazenim uplne vseho
opravdu jsme meli problem s chlazenim uplne vseho
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál