no já mám políčko v lese ...a cesta k němu je samí pařez.....každou chvíli za tento bazmecht visím na pařezu ,ani nemluvě o komplikacích když jedu pro dřevo,nebo případně v hlubokých kolejích ..je to takové ,,jak vyhodit kotvu"Pavel píše: 31 led 2022 13:58na poli pařezy nejsou,ono to bylo konstruováno jako traktůrek,ale to ti asi těžko někdo vysvětlítomáš štěpnička píše: 15 led 2022 12:33 A další prvek pro mne k nepochopení,aneb proč mít pod autem zbytečně dost místa,bude daleko lepší tam něco nafařit aby to driv sedlo na parez..a vubec diky tomu je vse nizko,prědní špičky na rámu,pera...vše je to zbytečně nízko....a stačilo dát listy nad nápravu
![]()
![]()
další existence SIII
Moderátor: Rover
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
ehhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................... musím přemýšlet
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: další existence SIII
Když to tak čtu, tak jsem si vzpomněl na menší vícestupňové přebodovky. Vyrábí je třeba Shimano.
Možná by to bylo celkem progresivní řešení.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
No tak samozřejmě,už jsem do cirkulárky nahodil kotouč s jemnějším zubem .jen teď řeším nějakej příložník aby byl řez rovný,a vzhledem k tomu že jsem nevypouštěl olej,tak jsem se na víkend domluvil se zdravotní sestřičkou aby zastavila případné krvácení (převodovky)Pavel píše: 31 led 2022 16:08zkrátit převodovku přecetomáš štěpnička píše: 31 led 2022 15:01
ehhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................... musím přemýšlet![]()

- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
To už je dávno překonané bezestupňovou převodovkou značky variátor značky vespaMadTom píše: 31 led 2022 16:44 Když to tak čtu, tak jsem si vzpomněl na menší vícestupňové přebodovky. Vyrábí je třeba Shimano.Možná by to bylo celkem progresivní řešení.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
zajímalo by mne jaký přínos má konverze LT77 pak mezikus konverze a na tom našroubovaná přídavná převodovka ze serie ??.... proč nedat rovnou LT 77 a za ní nechat LT 230 ?
a jak je to pak se zadním kardanem u S88? přeci jen už takhle není zadní kardan moc dlouhý a ta konverze ať tak nebo tak mi vychází cca o 10 cm delší než původní převodovka
a jak je to pak se zadním kardanem u S88? přeci jen už takhle není zadní kardan moc dlouhý a ta konverze ať tak nebo tak mi vychází cca o 10 cm delší než původní převodovka
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
Dozadu už pak kardan vubec nedáváš, to se doskládá z několika hardy spojek přímo mezi buben ručky a zadní diferák.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII


- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
a další věc,z legislativních důvodů do auta asi bohužel nepůjde V8...s čímž se teda opravdu nemohu smířit
nějaké známé úpravy té benzinové dvapůlky které by ji přidali koně a krouťák? cestou turba se mi uplně jít nechce ,spíš jsem si myslel na nějaký kompresor ...jen nevím zda použít třeba VW G60 ,nebo třeba Orlík

Re: další existence SIII
https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: další existence SIII
Jinak moji dva a čtvrtku měli před dvěma lety v práci Pavel s Alešem, je kromě tvrzených ventilových sedel úplně standardní a jede jako sen.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
to už vypadá jako slušné parametry ,nezmiňují někde i jaký je Krouťák? ,a ty díly jsou objednatelné?Neklan píše: 17 úno 2022 16:19 https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Já mám trochu jiné sání,nicméně zrovna tohle by šlo i svařit 

- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Může mi někdo osvětlit proč motor s karbikem co ma šoupátko a jehlu tak pěkně jede?-v čem jsou lepší než normální karburátor?
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
já znám jednoho, co to nechává ležet ladem ve stodole....Pavel píše: 19 úno 2022 10:26 znám jednoho co si to sání svařil a nasadil tam hif44,a jelo mu to ukrutně
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: další existence SIII
A neni to málo antone pavloviči?
Re: další existence SIII
Když už to děláš, nechceš náhodou dát dohromady i mojí Pandu ( 2A) ? Jedno nebo dvě auta ... Mám jí na bílých číslech, že bych se někdy konečně svezl se Serií po dálnici ... 

Technologie pro zahradní jezírka
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: další existence SIII
Máš ji ve čtyřkolce???
Re: další existence SIII
Martinova Panda je určitě ve čtyřkolce 
