Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u země

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u z

#41 Příspěvek od MadTom » 18 úno 2014 21:23

Tak asi jediné rozumné řešení je přidat ty uzávěrky. Dovedu si sice představit úpravu ABS, aby to trvale zabrzdilo, ale nejsem ochotnej takovou věc dělat pro jakékoliv reálné použití - moc to smrdí průserem, když někde něco nevyjde.
Stručně řečeno - spustit pumpu ABS - je tam obyčejnej stejnosměrnej motor a otevřít příslušné ventily, které pustí na jedné straně tlak do brzd a na druhé straně se musí něčím regulovat maximální tlak, aby to někde neruplo. u ABS je to dané tím, že se reguluje, aby kolo nešlo do smyku. Tady by to muselo fungovat u se stojícím autem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Unavenej předek na DII - Předek opět ve formě, zadek u z

#42 Příspěvek od dava » 18 úno 2014 21:34

JJ, to je jasný, není to vzduch žejo.
Myšlenka je nespouštět pumpu, ale jen znemožnit odbrždění zavřením ventilků. Ale to nevím jestli je vůbec možný. Jakože zašlápneš brzdu, zatáhneš ručku a hydraulika zůstane zablokovaná dokud něco, třeba nešlápneš znova na brzdu potom co jsi odjistil ručku. Jenže ty ventilky makaj opačně, pokud vím.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět