


Moderátor: Miky_CZ
Je zajímavé, že u každé DII mi po zvednutí začalo auto vrnět do volantu. U Defa tohle neníSláma Karel píše:Já bych to tam taky nedával, bo by se to mohlo narovnat a pak by to mohlo fungovat a to by už nebylo Land Rorer made. K![]()
![]()
... Tak ako pise Jirko. Treba si uvedomit, ze poväcsine sa tu upravuju uz pouzite auta teda v roznom stadiu pouzitia povodneho podvozku. Niekedy aj bez vedomosti co za podvozok resp sucasti su na aute uz namontovane.Land Jirka píše:Není def, jako def
Tak to jsem asi mel zatim celkem stesti a delali mi to ty zatraceny BFGLand Jirka píše:Není def, jako def někdy to zvedneš a v poho a zvedneš druhý stejnejma dílama a začne to vibrovat.
Podle toho jak je zbytek věcí vychozenejch atd
Miky_CZ píše:mam dotaz, temer se mi rozpadl kardnaovy kriz, zitra budu mit novy, zvladnu v pohode vymenu?
Kriz odsroubuju od unasece u rucni brzdy, vyndam z unasece a vymenim pod autem nebo musim vyndat cely kardan?
Prosil bych nejaky postup dekuji:-)
stejne to asi bude lepsi vymenovat v teple v dilne nez pod autem:-)PavelU píše:Dej kardan celý dolů...
RudaK píše: Já nedal korekční ramena,ale LandJirka nechal vyfrézovat jiný díry na koulích a je to v pohodě ( určo levnější a funkční řešení)
to ti ted nikdo nerekne, ja mam taky dvoupalcovy lift, jeste podlozky pod pruziny a jinak vse puvodni, proste to tam dej a bud to bude v pohode, pripadne se vice projevi veci ktere uz byly spatne(silentbloky atd) no a v nejhorsim budes muset vymenit kardan pripadne ramena ale v zasade by dvou palcovy lift mel byt v pohodesisobmw píše:Chlapi, tak som si prečítal túto diskusiu, no priznám sa ,že nie som o moc múdrejší. Tiež sa chystám kúpiť sadu pružín a tlmičov + 2". Auto je pôvodné D1 200Tdi , tak čo tam budem eventuálne musieť prikúpiť abi to fungovalo. Nechcem zatiaľ do neho moc investovať, až postupne. Ale vzhľadom na opotrebenie pružín a hlavne tlmičov toto bude prvá investícia a tak ho chcem hneď aj pridvihnúť.
Ďakujem.
No prostě pískání, jako když se něco kovového točí na sucho. Dělá to jen pod plynem v záběru. Jasně že to takto nikdo nedokáže posudit, to ani nečekám. Zítra to jdem na hever, tak doufám že to nebude nic horšího, nedej bože převodovka.PavelU píše:Vrzání...
mi to taky huci v zaberu, byl sem u peslika a vymenili sme lozisko zadniho diferencialu, tak to ztichlo asi na polovinu, ted jeste si najit cas vyndat pridavnou prevodovku a vymenit lozisko v ni, to je taky spatnemasar píše:V našem případě bych to nepopsal jako pískání, ale spíš jako hučení, bylo to celkem znát při jízdě na dálnici nejhorší to bylo ve 105-110km/h, pak to trochu ustalo (ono je to pořád, ale běžně "tolik" nejezdíme), taky jen v záběru, při uvolnění plynu ticho jak v osobáku.