Disco II netáhne
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Zase mrcha nejede
Omlouvám se ale to s tím turbem jsem špatně pochopil. Tem pístek je omezovač otáček a turbo jede. Ale je jinej problém. Při 2800 přesně disco cukne a rožne se oranžová signálka v levém horním rohu symbol motor. Disco jede a po přidání plynu se dál rozjíždí. Párkrát se mi stalo že motor vypadl úplně (vytuhl) a po vrácení start do O a pak do polohy I jel dál jakoby se nic nestalo. Díky Miloš II
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Zase mrcha nejede
Toš Milošu vitaj zpátky.Jinak se ostatním omlouvám,jestli jsem špatně Miloše překládal.Ještě že je to za mnou.
Ahoj Ruda

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Řídící jednotka
Admine jelikož jsem překopával zapojení řídící jednotky (přetahoval do kabiny) chtěl bych si změřit izolační stavy jednotlivých žil a obvodů než si zajedu na diagnostiku (předpokládám že kabeláž je jednotná pro ročníky 99 - 04) možná by zajímalo i více Discofilů
tj. která obvody jsou spínací a které rozpínací a které analogové popřípadě hodnoty s příslušným očíslováním na konkrétní patici tuším že to je 1 až 64 s barevnou rozlišením patice(ne žil). Nebo jakákoliv jiné informace s danou problematikou sovisející
Předpokládám že to asi bude dotaz na Vašeho dvorního auto elektrikáře. Díky Miloš II


- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Řídící jednotka
Pokud možno digitální tedy 0/I a které a analogové s celým popisem konektoru. Díky Miloš IIkudrnac píše:chceš rozlišení analog nebo celý popis konektoru, předpokládám, že jsi posouval tu jednotku co je u heveru, protože je tam ještě jedna ale ta se špatně zaplavuje to se mi ještě nepadařilo. Možná Potápěčovi.
Re: Disco II netáhne
Trochu mimo ale docela by me to zajimalo...
Ted jsem se par dni pohyboval v Alpach nad 2tis. m.n.m. a docela me udivilo jak se tam auto chovalo. Dusilo se, netahlo, musel jsem podradit a drzet vyssi otacky. Zajimalo by me, jestli je to normalni a jak se to pripadne resi pri dlouhodobejsich cestach nekde v horach, kdy se jede mimo cesty a je potreba aby auto v terenu reagovalo tak, jak je clovek zvykly...

Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Disco II netáhne
Něco je (máš) špatně, td5 má čidlo teploty a tlaku vzduchu na sání a úbytek kyslíku s nadmořskou vejšku sice je - to nepopírám, ale řj se s tim popere a motor jde hladce - bez kouře nebo jiných neduhů, v himalájích jsme se motali týdny a měsíce ještě mnohem výš až k pěti tisícům, tankovali jsme neskutečně mizernou naftu a td5 jela to svoje, turbo si předpokládám tlačilo taky to svoje - tedy poměrně, takže tlak za turbem byl možná podobný jako u moře před turbem, ale že by se motor dusil to ani ne... Nejezdili jsme žádný závody, ale prostě mizerný cesty, sutě a když jsem potřeboval třeba přidat v brodu, abych vyskočil na břeh, nikdy se na mne ten motor nevykašlal.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco II netáhne
Mám zcela stejnou zkušenost. Navíc s plně naloženým autem a na kolech 235/85/R16 je to ještě horší. Nad 2000m.n.m. jsem se musel na parkovišti do kopce rozjíždět přes spojku, nebo lépe na redukci. Jakmile ale motor šel přes 1500ot - tedy foukalo již turbo, tak je to v pohodě. A kolem 2000ot už jezdil úplně normálně. Takže jedinej problém je rozjezd z místa.
A protože mám možnost přepínat za jízdy mezi dvěma nastaveníma motoru - dvě různé mapy, tak se dalo krásně poznat ve stoupání co to s motorem dělá - prostě chiptunning jednoznačně vedl, oproti standardnímu nastavení motoru.
Řešení je pro mě v prvním kole srovnat převody jak mají být - dnes je to díky větším kolům moc do rychla. A druhý krok by bylo variabilní turbo.
Nicméně, pokud jedu po silnici, tak to nevadí - serpentiny do Alspkých sedel jsem stejně jezdil na redukci, protože jsem se musel furt rozjíždět kvůli výhledu do zatáček a obrovskému poloměru zatáčení, co D2 má. A mimo silnice to bude po rovině v pohodě a v kopcích taky na redukci.
A protože mám možnost přepínat za jízdy mezi dvěma nastaveníma motoru - dvě různé mapy, tak se dalo krásně poznat ve stoupání co to s motorem dělá - prostě chiptunning jednoznačně vedl, oproti standardnímu nastavení motoru.
Řešení je pro mě v prvním kole srovnat převody jak mají být - dnes je to díky větším kolům moc do rychla. A druhý krok by bylo variabilní turbo.
Nicméně, pokud jedu po silnici, tak to nevadí - serpentiny do Alspkých sedel jsem stejně jezdil na redukci, protože jsem se musel furt rozjíždět kvůli výhledu do zatáček a obrovskému poloměru zatáčení, co D2 má. A mimo silnice to bude po rovině v pohodě a v kopcích taky na redukci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Disco II netáhne
Tak je fakt, že já tam měl redukci třeba dva týdny v kuse, a na trojku (malou) jsem se někdy celý den nedostal, ale motor šel hezky
Aj i bez čipu.

-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco II netáhne
Tak to souhlasím, pokud se jedu na redukci, tak naprosto není problém v ničem, motor má dost síly i v malých točkách. Trošku problém byl při jízdě po silnici, kdy jsem chtěl jet víc než 40km/h, takže už to nebylo na redukci. A v tuhle chvíly to nebylo ono - velký kola, těžký auto a řídkej vzduch. A já jsem zvyklej se rozjíždět téměř bez plynu a to tady nešlo, motor se v tuchvíli měl snahu přidusit. Stačilo ale přidat a podržet to na spojce k pár metrů déle a bylo to OK.
Rozdíl mezi standardní mapou a laděnou byl v dlouhých stoupáních - se standardní mapou to bylo na podřazení a točení motoru někde kolem 2700ot, s laděnou nebyl problém se udržet na vyšším rychlostním stupni a s otáčkama do 2300. A řekl bych, že tomu následně odpovídala i spotřeba, která byla nižší.
Rozdíl mezi standardní mapou a laděnou byl v dlouhých stoupáních - se standardní mapou to bylo na podřazení a točení motoru někde kolem 2700ot, s laděnou nebyl problém se udržet na vyšším rychlostním stupni a s otáčkama do 2300. A řekl bych, že tomu následně odpovídala i spotřeba, která byla nižší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco II netáhne
Diky, vidim ze je to proste dalsi vlastnost LR, clovek se furt uci. S Pajery jsem o tomhle problemu nikdy nevedel... 

Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco II netáhne
podla mna je to hlavne sposobene velkymi kolesami, motor sa mi podobne dusi a ani nemusim byt nad 2000mnm. vo vacsej vyske je to zretelnejsie, ale ubytok vykonu v nizkych otackach a obrovsku turbo dieru je citit...
treba poladit prevody, pripadne chipnut a pojde to lepsie...
treba poladit prevody, pripadne chipnut a pojde to lepsie...
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco II netáhne
Přesně tak - velká kola. Mám na D2 i na Def 130 kola 235/85/R16 a s D2 je to při rozjezdu cítit, u Defa, když jsem tam měl něco víc než 1,5t šutrů, tak žádnej problém. A jedinej rozdíl je v přídavné převodovce - D2 má převod 1:1,2, Def 1:1,4.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco II netáhne
Přesně, na 265/75/16 mi to taky netahá, rozjezd jak se škůdkou přes spojku. Diskoška má dlouhý převody nahoře a na ty kola absolutně nevycházej kvalty. Na uvedených kolech mi tacho ukazuje o10% míň, což na seriovkách je tak o 3% víc. Na tahání vleku to je mrzutost.
Bohužel, převody jsou napočítaný na moc malý kola, takže jedině o cca 10% změnit převody v difech, což považuju za rozumnější než v přídavce, kvůli namáhání kardanů.
Def je na tom s převodama líp. Jinak, diesely na atmosfericej tlak a vlhkost reagují fest, stačí když je před deštěm, nebo mlha. Specielně u Td5 je to znát, jak se po ránu hezky sbírá za plynem, vím že bude brzo lejt. Vysoké kompresní poměry, žádné novum.
Bohužel, převody jsou napočítaný na moc malý kola, takže jedině o cca 10% změnit převody v difech, což považuju za rozumnější než v přídavce, kvůli namáhání kardanů.
Def je na tom s převodama líp. Jinak, diesely na atmosfericej tlak a vlhkost reagují fest, stačí když je před deštěm, nebo mlha. Specielně u Td5 je to znát, jak se po ránu hezky sbírá za plynem, vím že bude brzo lejt. Vysoké kompresní poměry, žádné novum.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Disco II netáhne
dava : presne jak rikas... a to jsem ted jeste zvedavej na zimu co me ceka 
Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...

Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco II netáhne
co maju nakupit? inu fyziku?;-)azni píše:Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...