Disco II netáhne

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Zase mrcha nejede

#41 Příspěvek od Miloš II » 20 led 2007 09:38

Omlouvám se ale to s tím turbem jsem špatně pochopil. Tem pístek je omezovač otáček a turbo jede. Ale je jinej problém. Při 2800 přesně disco cukne a rožne se oranžová signálka v levém horním rohu symbol motor. Disco jede a po přidání plynu se dál rozjíždí. Párkrát se mi stalo že motor vypadl úplně (vytuhl) a po vrácení start do O a pak do polohy I jel dál jakoby se nic nestalo. Díky Miloš II

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Admin » 20 led 2007 14:19

To už by chtělo diagnostiku. :wink:

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od kudrnac » 20 led 2007 15:18

To mi dělala discárna,když byly zas.. konektory u řídíčí jednotky zkus izopropyl alkoholem umýt konektor a uvidíš.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Zase mrcha nejede

#44 Příspěvek od RudaK » 20 led 2007 16:05

Toš Milošu vitaj zpátky.Jinak se ostatním omlouvám,jestli jsem špatně Miloše překládal.Ještě že je to za mnou. :lol: Ahoj Ruda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Řídící jednotka

#45 Příspěvek od Miloš II » 20 led 2007 21:55

Admine jelikož jsem překopával zapojení řídící jednotky (přetahoval do kabiny) chtěl bych si změřit izolační stavy jednotlivých žil a obvodů než si zajedu na diagnostiku (předpokládám že kabeláž je jednotná pro ročníky 99 - 04) možná by zajímalo i více Discofilů :?: tj. která obvody jsou spínací a které rozpínací a které analogové popřípadě hodnoty s příslušným očíslováním na konkrétní patici tuším že to je 1 až 64 s barevnou rozlišením patice(ne žil). Nebo jakákoliv jiné informace s danou problematikou sovisející :idea: Předpokládám že to asi bude dotaz na Vašeho dvorního auto elektrikáře. Díky Miloš II

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od kudrnac » 20 led 2007 22:19

chceš rozlišení analog nebo celý popis konektoru, předpokládám, že jsi posouval tu jednotku co je u heveru, protože je tam ještě jedna ale ta se špatně zaplavuje to se mi ještě nepadařilo. Možná Potápěčovi.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Řídící jednotka

#47 Příspěvek od Miloš II » 20 led 2007 22:26

kudrnac píše:chceš rozlišení analog nebo celý popis konektoru, předpokládám, že jsi posouval tu jednotku co je u heveru, protože je tam ještě jedna ale ta se špatně zaplavuje to se mi ještě nepadařilo. Možná Potápěčovi.
Pokud možno digitální tedy 0/I a které a analogové s celým popisem konektoru. Díky Miloš II

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od kudrnac » 22 led 2007 07:44

Posílám popis konektorů

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

foto II

#49 Příspěvek od kudrnac » 22 led 2007 09:01

Foto po druhé

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco II netáhne

#50 Příspěvek od azni » 30 zář 2014 12:34

Trochu mimo ale docela by me to zajimalo... :) Ted jsem se par dni pohyboval v Alpach nad 2tis. m.n.m. a docela me udivilo jak se tam auto chovalo. Dusilo se, netahlo, musel jsem podradit a drzet vyssi otacky. Zajimalo by me, jestli je to normalni a jak se to pripadne resi pri dlouhodobejsich cestach nekde v horach, kdy se jede mimo cesty a je potreba aby auto v terenu reagovalo tak, jak je clovek zvykly...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Disco II netáhne

#51 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 30 zář 2014 12:43

Něco je (máš) špatně, td5 má čidlo teploty a tlaku vzduchu na sání a úbytek kyslíku s nadmořskou vejšku sice je - to nepopírám, ale řj se s tim popere a motor jde hladce - bez kouře nebo jiných neduhů, v himalájích jsme se motali týdny a měsíce ještě mnohem výš až k pěti tisícům, tankovali jsme neskutečně mizernou naftu a td5 jela to svoje, turbo si předpokládám tlačilo taky to svoje - tedy poměrně, takže tlak za turbem byl možná podobný jako u moře před turbem, ale že by se motor dusil to ani ne... Nejezdili jsme žádný závody, ale prostě mizerný cesty, sutě a když jsem potřeboval třeba přidat v brodu, abych vyskočil na břeh, nikdy se na mne ten motor nevykašlal.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II netáhne

#52 Příspěvek od MadTom » 30 zář 2014 12:48

Mám zcela stejnou zkušenost. Navíc s plně naloženým autem a na kolech 235/85/R16 je to ještě horší. Nad 2000m.n.m. jsem se musel na parkovišti do kopce rozjíždět přes spojku, nebo lépe na redukci. Jakmile ale motor šel přes 1500ot - tedy foukalo již turbo, tak je to v pohodě. A kolem 2000ot už jezdil úplně normálně. Takže jedinej problém je rozjezd z místa.
A protože mám možnost přepínat za jízdy mezi dvěma nastaveníma motoru - dvě různé mapy, tak se dalo krásně poznat ve stoupání co to s motorem dělá - prostě chiptunning jednoznačně vedl, oproti standardnímu nastavení motoru.
Řešení je pro mě v prvním kole srovnat převody jak mají být - dnes je to díky větším kolům moc do rychla. A druhý krok by bylo variabilní turbo.
Nicméně, pokud jedu po silnici, tak to nevadí - serpentiny do Alspkých sedel jsem stejně jezdil na redukci, protože jsem se musel furt rozjíždět kvůli výhledu do zatáček a obrovskému poloměru zatáčení, co D2 má. A mimo silnice to bude po rovině v pohodě a v kopcích taky na redukci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Disco II netáhne

#53 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 30 zář 2014 13:15

Tak je fakt, že já tam měl redukci třeba dva týdny v kuse, a na trojku (malou) jsem se někdy celý den nedostal, ale motor šel hezky :-) Aj i bez čipu.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II netáhne

#54 Příspěvek od MadTom » 30 zář 2014 13:27

Tak to souhlasím, pokud se jedu na redukci, tak naprosto není problém v ničem, motor má dost síly i v malých točkách. Trošku problém byl při jízdě po silnici, kdy jsem chtěl jet víc než 40km/h, takže už to nebylo na redukci. A v tuhle chvíly to nebylo ono - velký kola, těžký auto a řídkej vzduch. A já jsem zvyklej se rozjíždět téměř bez plynu a to tady nešlo, motor se v tuchvíli měl snahu přidusit. Stačilo ale přidat a podržet to na spojce k pár metrů déle a bylo to OK.
Rozdíl mezi standardní mapou a laděnou byl v dlouhých stoupáních - se standardní mapou to bylo na podřazení a točení motoru někde kolem 2700ot, s laděnou nebyl problém se udržet na vyšším rychlostním stupni a s otáčkama do 2300. A řekl bych, že tomu následně odpovídala i spotřeba, která byla nižší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco II netáhne

#55 Příspěvek od azni » 30 zář 2014 13:41

Diky, vidim ze je to proste dalsi vlastnost LR, clovek se furt uci. S Pajery jsem o tomhle problemu nikdy nevedel... ;)
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco II netáhne

#56 Příspěvek od visby » 30 zář 2014 13:47

podla mna je to hlavne sposobene velkymi kolesami, motor sa mi podobne dusi a ani nemusim byt nad 2000mnm. vo vacsej vyske je to zretelnejsie, ale ubytok vykonu v nizkych otackach a obrovsku turbo dieru je citit...
treba poladit prevody, pripadne chipnut a pojde to lepsie...

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II netáhne

#57 Příspěvek od MadTom » 30 zář 2014 13:51

Přesně tak - velká kola. Mám na D2 i na Def 130 kola 235/85/R16 a s D2 je to při rozjezdu cítit, u Defa, když jsem tam měl něco víc než 1,5t šutrů, tak žádnej problém. A jedinej rozdíl je v přídavné převodovce - D2 má převod 1:1,2, Def 1:1,4.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Disco II netáhne

#58 Příspěvek od dava » 30 zář 2014 21:50

Přesně, na 265/75/16 mi to taky netahá, rozjezd jak se škůdkou přes spojku. Diskoška má dlouhý převody nahoře a na ty kola absolutně nevycházej kvalty. Na uvedených kolech mi tacho ukazuje o10% míň, což na seriovkách je tak o 3% víc. Na tahání vleku to je mrzutost.
Bohužel, převody jsou napočítaný na moc malý kola, takže jedině o cca 10% změnit převody v difech, což považuju za rozumnější než v přídavce, kvůli namáhání kardanů.
Def je na tom s převodama líp. Jinak, diesely na atmosfericej tlak a vlhkost reagují fest, stačí když je před deštěm, nebo mlha. Specielně u Td5 je to znát, jak se po ránu hezky sbírá za plynem, vím že bude brzo lejt. Vysoké kompresní poměry, žádné novum.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco II netáhne

#59 Příspěvek od azni » 01 říj 2014 09:40

dava : presne jak rikas... a to jsem ted jeste zvedavej na zimu co me ceka :(
Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco II netáhne

#60 Příspěvek od visby » 01 říj 2014 10:49

azni píše:Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
co maju nakupit? inu fyziku?;-)

Odpovědět