D3 povyrosla o 2,5 palce
Moderátor: Miky_CZ
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
myslim, ze cena od Lubose je natolik nizka, ze se nevyplati to vyrabet. Neni to totiz o tom, vymenit nejak tahla a nejak jim pridat dva centaky. Je s tim dost laborovani.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Není to tak, je to přesně obráceně - o kolik to zkrátíš,tak adekvátně se to přizvedne.Dan.te píše: Je to tedy tak, že o kolik cm bude táhlo delší o tolik se zvedne podvozek? Samozřejmě chápu, že to bude mít své limity

LubošM to má vychytaný a funguje to .Není to echt max zvedlý,ale je to,podle mě vychytaný - nic se nemusí krom výměny táhel dělat .....


Tydle táhla zvednou D III cca o 2" - je to i podle mě lepší ( decentnější


- Přílohy
-
- D III a II palcový podvozek 001.JPG (72.89 KiB) Zobrazeno 11552 x
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
V tejto teme by asi nemal chybat LLAMS controller, resp. jeho popis:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=16020" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=16020" onclick="window.open(this.href);return false;
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Mám je když tak skladem
1000.- sada
1000.- sada
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Ahoj, už se někomu z vás povedlo s těmito táhly dostat auto do nouzového zvedmutí? Myslím do toho, kdy se vám po zapadnutí auto samo zvedne ještě o polohu výš.RudaK píše: LubošM to má vychytaný a funguje to .Není to echt max zvedlý,ale je to,podle mě vychytaný - nic se nemusí krom výměny táhel dělat .....( vymění to průměrná ženská ) Mám to od LubošeM a jsem spokojen
Tydle táhla zvednou D III cca o 2" - je to i podle mě lepší ( decentnější) Povrchová úprava standartně na vysoké úrovni - doladěno do detajlu i když to ve finále není vidět
Díky
Tom
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Tome jo, ve sněhu když si lehla na břicho a nic se nestalo. Momentálně mám táhla na další DIII a taky žádný problém.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Luboši díky. Dneska se mi montujou na auto. Bohužel až po prodření podběhů.Luboš M. píše:Tome jo, ve sněhu když si lehla na břicho a nic se nestalo. Momentálně mám táhla na další DIII a taky žádný problém.

Tom
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Tomas K (tkala) píše: Dneska se mi montujou na auto. Bohužel až po prodření podběhů.
Tom
Podběhy nejsou to podstatné - hlavně že to jede ....



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
nazdárek. Chtěl bych táhla. Má někdo skladem a jsou nějaké inovace? dyštak SZ. díky
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Musim napsat, ze Lubosovy tahla jsem mel na sve D3 a naprosto bez problemu - novy majitel si je tam taky nechal. Do snehu je to v kazdem pripade lepsi nez originaly i se standartnim rozmerem kol.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
llams je nakonec jasny reseni. tak kdo mi to tam hodi na klic,zac a kolik casu na montaz?dik
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Páni ako je to s reťazami keď mám nahodený tento lift kit? Totiž som to skúšal ako keby na základnej polohe a zdalo sa mi tam veľmi málo miesta. Mám reťaze PEWAG. kolesá 18" originál. V zadu vyzerá, že miesta by bolo, ale v predu nie.
Ďakujem za odpoveď.
Ďakujem za odpoveď.
- petr štrof
- Příspěvky: 926
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Ještě tu je 4. možnost zvednutí D3 http://www.discovery-parts.de/de/Zubeho ... g.aspx#CCF" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Luboš - jednoduché levné trvalé
2.3 Matzker , Lamms - praktické a dražší
4. jenoduché praktické a levné , má někdo zkušenost
1. Luboš - jednoduché levné trvalé
2.3 Matzker , Lamms - praktické a dražší
4. jenoduché praktické a levné , má někdo zkušenost
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Jasne, softwarove prekalibrovanie nuly trvalo. Oni trosku zavadzaju ze je to modifikacia CCF, co nie je. Vieme to spravit na D3, D4 a RRS. Vyhoda, vsetko funguje ako origo, prekalibruje sa zakladna vyska podla zelania, od nej potom idu ostatne presne ako od vyroby. Da sa kedykolvek prekalibrovat spat alebo inam. Nevyhoda rekalibracie, ze llams ma kopu inych funkcii, vcetne recovery modu. Cize je toto porovnatelne len s tymi tyckami, az na to, ze tycky prehodis na dvore kdezto kalibraciu treba ist urobit tam, kde to vedia.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- petr štrof
- Příspěvky: 926
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
díky za info, 

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Zdravím, pročítám tu všechno znovu a znovu, pročetl jsem Llams stránky a tady vlákno o něm, ale pár věcí mi není zcela jasných - Discovery ještě nemám, ale chystám se ho koupit, tak to taky může být mou neznalostí.
Tomas K se tady ptal: "Ahoj, už se někomu z vás povedlo s těmito táhly dostat auto do nouzového zvednutí? Myslím do toho, kdy se vám po zapadnutí auto samo zvedne ještě o polohu výš."
A Luboš M. odpověděl: "Tome jo, ve sněhu když si lehla na břicho a nic se nestalo. Momentálně mám táhla na další DIII a taky žádný problém."
Standardně se píše, že ...:
"nástupní poloha -50 mm, standardní světlá výška, terénní poloha +55 mm, a další ještě vyšší „Plus Extended"
Našel jsem tento text na 4x4community.co.za...:"When the vehicle selects extended mode and you press the brake pedal and keep the Suspension selector to offroad mode for about 5 seconds it goes even higher. Super Extended mode." (Když se vozidlo přepne do Extended modu a vy zmáčknete pedál brzdy a držíte tlačítko přepínače na offroad mod více než 5 sec tak se auto zvedne ještě více) ...http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... p?t=103115 Jsou tu obrázky D3 v různých modech, jenom autor neví jestli tam byly úpravy nebo ne a další ten Super Plus Extended mod zpochybňuje.
Tady je ještě link z disco3.co.uk http://www.disco3.co.uk/forum/topic48012-15.html kde je o tom psáno, ale jak to nemám možnost vyzkoušet, tak se v tom ztrácím....
A mně by zajímalo jak že to skutečně je s tím Plus Extended a Super Plus Extended? Zvláště ve vztahu právě k Llams a upraveným táhlům.
Jednoduše řečeno moje otázka je, jak vysoko a v jaké chvíli - modu se nejvíce zvedne D3?
Co vlastně upravuje Llams a tyčky právě ve vztahu k této maximální výšce?
Není to tak, že Llams pouze upravuje právě používanou výšku + vztah k aktuální rychlosti, ale více než na onu stanovenou maximální výšku jít nemůže?
U tyček si tím nejsem jistý - tam psal Ruda K. že ...
kolik to (tyčky) zkrátíš,tak adekvátně se to přizvedne.
čímž by se podle mne měla změnit i ona maximální (Super Plus Extended) výška?
Ještě jsem našel výrobek podobný Llams, je to Anitas ...http://www.discovery-parts.de/de/Zubeho ... spx#Anitas a má to umět ještě větší zvednutí než Llams...
Tomas K se tady ptal: "Ahoj, už se někomu z vás povedlo s těmito táhly dostat auto do nouzového zvednutí? Myslím do toho, kdy se vám po zapadnutí auto samo zvedne ještě o polohu výš."
A Luboš M. odpověděl: "Tome jo, ve sněhu když si lehla na břicho a nic se nestalo. Momentálně mám táhla na další DIII a taky žádný problém."
Standardně se píše, že ...:
"nástupní poloha -50 mm, standardní světlá výška, terénní poloha +55 mm, a další ještě vyšší „Plus Extended"
Našel jsem tento text na 4x4community.co.za...:"When the vehicle selects extended mode and you press the brake pedal and keep the Suspension selector to offroad mode for about 5 seconds it goes even higher. Super Extended mode." (Když se vozidlo přepne do Extended modu a vy zmáčknete pedál brzdy a držíte tlačítko přepínače na offroad mod více než 5 sec tak se auto zvedne ještě více) ...http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... p?t=103115 Jsou tu obrázky D3 v různých modech, jenom autor neví jestli tam byly úpravy nebo ne a další ten Super Plus Extended mod zpochybňuje.
Tady je ještě link z disco3.co.uk http://www.disco3.co.uk/forum/topic48012-15.html kde je o tom psáno, ale jak to nemám možnost vyzkoušet, tak se v tom ztrácím....
A mně by zajímalo jak že to skutečně je s tím Plus Extended a Super Plus Extended? Zvláště ve vztahu právě k Llams a upraveným táhlům.
Jednoduše řečeno moje otázka je, jak vysoko a v jaké chvíli - modu se nejvíce zvedne D3?
Co vlastně upravuje Llams a tyčky právě ve vztahu k této maximální výšce?
Není to tak, že Llams pouze upravuje právě používanou výšku + vztah k aktuální rychlosti, ale více než na onu stanovenou maximální výšku jít nemůže?
U tyček si tím nejsem jistý - tam psal Ruda K. že ...

čímž by se podle mne měla změnit i ona maximální (Super Plus Extended) výška?
Ještě jsem našel výrobek podobný Llams, je to Anitas ...http://www.discovery-parts.de/de/Zubeho ... spx#Anitas a má to umět ještě větší zvednutí než Llams...
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Zeptám se ti ještě, co chceš s tím autem jezdit, z jakých důvodů řešíš zvednutí.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Na myslivost. Občas (jednou i více do měsíce) je potřeba pro střelený kus (jak kdy - od 20 do 80 kg) v lese zajet, kopce, výmoly, bahno, kořeny, kameny a tak a pak naložit. Oboje tedy je potřeba - pro naložení snížit, pro projetí zvýšit.
Výhodu Llamse, Anitas vidím v tom, že to jezdí v normálním modu, tzn. tak jak bylo auto navrženo a vyrobeno a neničí se a ve chvíli, kdy vidím (na rozdíl od automatiky Terrain Response, která až reaguje na to v jaké situaci auto je) tak ho mohu krátkodobě zvednout/snížit.
Jinak jezdím po silnici a najíždím cca 25-30 tis ročně.
Tyčky, které upravují výšku ji upraví nastálo - to je mi jasné, ale nevím jejich vliv na životnost. Je jasné, že zvednutí změní charakteristiku auta při jízdě, asi nijak dramatické při normální rychlosti, ale změní se určitě úhly mezi částmi nápravy, jejich namáhání atd. - ale tomu moc nerozumím a neumím posoudit jaký to bude mít vliv.
Výhodu Llamse, Anitas vidím v tom, že to jezdí v normálním modu, tzn. tak jak bylo auto navrženo a vyrobeno a neničí se a ve chvíli, kdy vidím (na rozdíl od automatiky Terrain Response, která až reaguje na to v jaké situaci auto je) tak ho mohu krátkodobě zvednout/snížit.
Jinak jezdím po silnici a najíždím cca 25-30 tis ročně.
Tyčky, které upravují výšku ji upraví nastálo - to je mi jasné, ale nevím jejich vliv na životnost. Je jasné, že zvednutí změní charakteristiku auta při jízdě, asi nijak dramatické při normální rychlosti, ale změní se určitě úhly mezi částmi nápravy, jejich namáhání atd. - ale tomu moc nerozumím a neumím posoudit jaký to bude mít vliv.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
No já to mám těmi táhly pro stálé použití větších kol ( jasně že se musí na tudle úpravu znovu udělat odklony ) . Pokud chceš nechat standartní pneu,tak dej tu Llams a máš to . Je to pro tebe jednodušší cesta pro krátkodobé zvednutí .
Ta Llams je jen na oblbnutí stávající ŘJ - tz možnost jízdy větší rychlostí ve vyšším módu ......
p.s. I když mám ty kratší táhla od Luboše a auto zvedlé cca o 2",tak na jízdních vlastnostech nepociťuji žádnou změnu . Prostě se to chová stejně,akorát to umožňuje montáž větších kol ( a mě se auto víc líbí
).
Stejně se dostaneš do situace,kde ti to zvednutí na origo pláštích na silnici nepomůže ( a pak to nastane - hledání kompromisu mezi terénem a silnicí
) Nakonec zjistíš,že je nejlepší mít na todle druhé auto jen do lesa ......
Ta Llams je jen na oblbnutí stávající ŘJ - tz možnost jízdy větší rychlostí ve vyšším módu ......
p.s. I když mám ty kratší táhla od Luboše a auto zvedlé cca o 2",tak na jízdních vlastnostech nepociťuji žádnou změnu . Prostě se to chová stejně,akorát to umožňuje montáž větších kol ( a mě se auto víc líbí

Stejně se dostaneš do situace,kde ti to zvednutí na origo pláštích na silnici nepomůže ( a pak to nastane - hledání kompromisu mezi terénem a silnicí

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: D3 povyrosla o 2,5 palce
Větší kola bych chtěl dát taky. 235/80 R17 nebo tak něco.
Druhé auto do lesa už mám - Samuraje - ale jezdit s ním 80 km do druhé honitby a do hor není ono, zvláště ne pro 3-4 lidi.
Takže pro shrnutí - tyčky zvednou vše - ale opět otázka, jak to je s maximální výškou, která se tím pádem zvedne taky o 5 cm? Nedochází někde k poškození?
No a jestli krabička, tak ta ANITAS (610,- EUR) se mi líbí víc než Llams (630,-EUR nebo dovoz 600 AUD (možná minus 10% Au VAT a zase plus 22% DPH a clo cca podle výpočtu 2500 Kč - ale to nevím jestli jsem to správně zadal)
Druhé auto do lesa už mám - Samuraje - ale jezdit s ním 80 km do druhé honitby a do hor není ono, zvláště ne pro 3-4 lidi.
Takže pro shrnutí - tyčky zvednou vše - ale opět otázka, jak to je s maximální výškou, která se tím pádem zvedne taky o 5 cm? Nedochází někde k poškození?
No a jestli krabička, tak ta ANITAS (610,- EUR) se mi líbí víc než Llams (630,-EUR nebo dovoz 600 AUD (možná minus 10% Au VAT a zase plus 22% DPH a clo cca podle výpočtu 2500 Kč - ale to nevím jestli jsem to správně zadal)