Teď už ne, kastle sedí dobře na 4 bodech a je to ještě zezadu jištěné mechanickým vysokozdvižným paleťákem (který není na foto vidět). Kdyby to nemělo pořádně držet, tak pod to nelezu, na to se mám moc rád. Uvidíme zítra až se bude pokračovat, jak se budu dole cítit...dyžtak se ještě někde vypodloží...i když ale myslím, že už to není třeba, kastle drží, spíše jen pro pocit...brudr píše:no ja bych mel strach ze to spadne,ale drzim palec
![]()
DII - sejmutí kastle z rámu
Moderátor: Miky_CZ
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Hezké obrázky, já bych měl jenom podle těch obrázků trošku obavu z boční stability - dolů to nespadne, ale do boku bych si tak jistej nebyl.
Ale obrázky mohou klamat. A spoléhat se na to, že se o kastli neopřu, takže ji neshodím .... No nevím.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
MadTom píše:Hezké obrázky, já bych měl jenom podle těch obrázků trošku obavu z boční stability - dolů to nespadne, ale do boku bych si tak jistej nebyl.Ale obrázky mohou klamat. A spoléhat se na to, že se o kastli neopřu, takže ji neshodím .... No nevím.
No to jsem mel na mysli


tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Jsi pěknej EXOT.
Důležité je opravdu ošetřit rám zevnitř. Když sem měl ARO tak sem měnil rám (praskl). Z venku vypadal že mu nic není ale jak sem ho řezal abych ho dostal do šrotu tak nejvíc byla zhnilá ta dolní strana a to jenom zevnitř a boky do výše cca 3 cm ostatní bylo skoro netknutý. Co se týče kastle začal bych penetrátorem jinak korozi ještě urychlíš.
Já bych do toho nešel ale i tak držím palce a těším se na fotoseriál.

Důležité je opravdu ošetřit rám zevnitř. Když sem měl ARO tak sem měnil rám (praskl). Z venku vypadal že mu nic není ale jak sem ho řezal abych ho dostal do šrotu tak nejvíc byla zhnilá ta dolní strana a to jenom zevnitř a boky do výše cca 3 cm ostatní bylo skoro netknutý. Co se týče kastle začal bych penetrátorem jinak korozi ještě urychlíš.
Já bych do toho nešel ale i tak držím palce a těším se na fotoseriál.

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
To MadTom, Brudr: na fotech to vypadá opravdu vratce, ale zkresluje to. V reálu se klidně opřu z jedné strany pořádně silou a nehne se. Jak říkám, mám se rád, pod nic vratkého nepolezu.
To Hubert: Nj, asi jsem, nevím
Chci jenom pořádně ošetřit rám i z horní strany, poznat trochu auto a poladit pár věcí, na které se chystám už dlouho a neměl jsem možnost. Tak snad se to povede. Jednou bych se chtěl vydat na dlouhé cesty a dělat věci napůl se mi nikdy nevyplatilo. Uvidíme, co vše zvládneme.
To Hubert: Nj, asi jsem, nevím

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
polybushe a ochrany diferakov vynechaj, zbytocne sa tym bude stresovat a ide to aj bez kastle, ktora je dole. inak respekt za odvahu!;-)
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Jojo to určitě, teď máme v plánu udělat rám z vrchu a z boku, vrátit všechny hadice a elektriku, natahat odvzdušnění náprav a kastle půjde zpátky dolů co nejdřív. Pak se auto zvedne na kozy na rámu a udělá se všechno ostatní...jinak díkyvisby píše:polybushe a ochrany diferakov vynechaj, zbytocne sa tym bude stresovat a ide to aj bez kastle, ktora je dole. inak respekt za odvahu!;-)

Naposledy upravil(a) Benjamin dne 11 led 2012 22:14, celkem upraveno 1 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Tak dnes jsme oholili rám, jak se dalo. Šla dolů celá nádrž, všechny naftové i brzdové hadice, elektroinstalace, dorazy, cross-membery, turrety nad tlumiči, výfuk a další drobnosti a držáčky.
Jediné, co zůstalo, jsou trubky a kostka ACE, kterou jsme jenom odmontovali od rámu a při čištění ji jenom o kousek posuneme od rámu, protože nechceme ACE rozpojovat. Tím pádem zůstanou na rámu a nápravách i stabilizátory. K většině rámu je teď dobrý přístup (jen u ACE, stabilizátorů a motoru je to trošku horší).
Vzadu jsme už začali lehce brousit rám. Tam, kde místy zbyla barva, je to vyrezlé už pod ní a odlupuje se celá vrstva s barvou. Na zbytku už není barva skoro vůbec. Pod motorem, kde se blbě dostává, to naštěstí celkem ujde. Vařit snad nebude zatím nic potřeba. Jeden turret je dole trochu roztřepený, ale to vydrží.
Výfuk prasknul vejpůl u spoje - přijde zavařit, vyříznout a vyměnit vlnovec (který už dlouho děsně nepříjemně drnčí), uříznout poslední tlumič a vyvést výfuk do boku. Zadní tlumič je neorezlý a v dobrém stavu, asi už byl měněný někdy, takže bude případně k mání..
Když je nádrž dole, pokusím se vyndat čerpadlo a vyčistit ho, stejně tak nádrž a rovnou vyměníme palivový filtr.
Zítra mě čekají nákupy brusných kotoučů, odrezovače, barev, šroubů apod. Pokračování na dílně nejspíš až v úterý. Přidávám pár foto.
Jediné, co zůstalo, jsou trubky a kostka ACE, kterou jsme jenom odmontovali od rámu a při čištění ji jenom o kousek posuneme od rámu, protože nechceme ACE rozpojovat. Tím pádem zůstanou na rámu a nápravách i stabilizátory. K většině rámu je teď dobrý přístup (jen u ACE, stabilizátorů a motoru je to trošku horší).
Vzadu jsme už začali lehce brousit rám. Tam, kde místy zbyla barva, je to vyrezlé už pod ní a odlupuje se celá vrstva s barvou. Na zbytku už není barva skoro vůbec. Pod motorem, kde se blbě dostává, to naštěstí celkem ujde. Vařit snad nebude zatím nic potřeba. Jeden turret je dole trochu roztřepený, ale to vydrží.
Výfuk prasknul vejpůl u spoje - přijde zavařit, vyříznout a vyměnit vlnovec (který už dlouho děsně nepříjemně drnčí), uříznout poslední tlumič a vyvést výfuk do boku. Zadní tlumič je neorezlý a v dobrém stavu, asi už byl měněný někdy, takže bude případně k mání..
Když je nádrž dole, pokusím se vyndat čerpadlo a vyčistit ho, stejně tak nádrž a rovnou vyměníme palivový filtr.
Zítra mě čekají nákupy brusných kotoučů, odrezovače, barev, šroubů apod. Pokračování na dílně nejspíš až v úterý. Přidávám pár foto.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Jojo, díky za upozornění, no VIN už bylo úplně vyrezlé předtím, takže budu stejně žádat o přeražení.zdenek666 píše:Bacha při tom broušení na VIN.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
je to sice jen povrchovka,ale je to zajimavé jak je to porezlé u tak mladého auta
discovery 1
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Čím to budeš natírat?
Už máš nějakej nátěrovej systém co tam dáš?
Už máš nějakej nátěrovej systém co tam dáš?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
To sundajs: Hold 12 let a trocha soli udělají své no, až to bude hotové, bude to snad zase krásné mladé Disco 
To habakuk: Právě ty nátěry dneska řeším, abych to mohl nakoupit. Rám přijde odrezit, a pak nějakej dobrej dvousložkovej antikorozní základ a pak nějakou kvalitní vrchní barvu. Kastle vypadá zdravá, jak v podbězích, tak na prazích a v kufru, tak na ni zřejmě dávat ani nic nebudu - akorát by se mi tam držela voda pak. Posvářený výfuk natřu nějakou vysokoteplotní silikonovou barvou, i když nemyslím, že to nějak dlouho vydrží, ale i tak se o to pokusím. Dutiny klasicky vystříkáme asi něčím na bázi gumoasfaltu, to ještě nevím...

To habakuk: Právě ty nátěry dneska řeším, abych to mohl nakoupit. Rám přijde odrezit, a pak nějakej dobrej dvousložkovej antikorozní základ a pak nějakou kvalitní vrchní barvu. Kastle vypadá zdravá, jak v podbězích, tak na prazích a v kufru, tak na ni zřejmě dávat ani nic nebudu - akorát by se mi tam držela voda pak. Posvářený výfuk natřu nějakou vysokoteplotní silikonovou barvou, i když nemyslím, že to nějak dlouho vydrží, ale i tak se o to pokusím. Dutiny klasicky vystříkáme asi něčím na bázi gumoasfaltu, to ještě nevím...
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
vzdyt tam skoro nic rezatyho neni, zbytecna prace podle me. Pokud se nudis, prijed i pro moje auto, dam ti k tomu 15 tis. a muzes se snazit.
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Ta první a třetí fotka jsou už po obroušení. Nikdy jsem neřekl, že je to auto shnilý a od začátku tvrdím, že je to jenom povrchová rez. Auto je zvedlé i kvůli úpravám dalších věcí, ošetření spodku je jen samozřejmostí v takovém procesu. Jak to mám s časem už jsem vysvětloval, no rozhodně se tedy nenudím (i bez dělání na autě), moc toho teď nenaspím a na druhé auto rozhodně mít čas ani teď ani v budoucnu už nebudu (nebudu mít čas ani na to svoje, proto ho na to připravuji). O víkendu se pokusím vyčistit nádrž a čerpadlo, už dlouho se zdá být dost hlasité. Další fotky už sem ale asi dávat nemá smysl... 
Díky všem, co přišli s konstruktivními radami nejen ohledně konzervace auta, ale i jiných úprav co probíhají, jak tady tak po SZ.

Díky všem, co přišli s konstruktivními radami nejen ohledně konzervace auta, ale i jiných úprav co probíhají, jak tady tak po SZ.
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 25 pro 2012 23:17, celkem upraveno 2 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
tady jsou odkazy na nějaký barvy. Řešilo se to taky v jiném vlákně
http://www.toomich.cz/obchod/vybaveni-i ... r-tech-1l/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.conrad.cz/websale7/?shopid= ... ber=888180" onclick="window.open(this.href);return false;
Já už se na chystam taky. Rozebráno je, ale čas ne. njn, nejlepší inspirace je vždycky termín
Tak ať to stihnete
http://www.toomich.cz/obchod/vybaveni-i ... r-tech-1l/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.conrad.cz/websale7/?shopid= ... ber=888180" onclick="window.open(this.href);return false;
Já už se na chystam taky. Rozebráno je, ale čas ne. njn, nejlepší inspirace je vždycky termín

Tak ať to stihnete

- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
plasti dip je uplne na nieco ine ako osetrovanie, aspon co viem...
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Prodavaj se specialni barvy se zinkovym zakladem, je to na zel. konstrukce. myslim, ze to vyrabi BASF. Zkus to nekde pohledat, nic obycejnyho na tom podvozku nebude drzet. Par veci jsem taky na podvozku opravil necim obycejnym a po dvou letech liska. Chce to neco kvalitniho treba od toho BASF nebo Herbol a hlavne hledej v sekci prumyslove barvy.
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
Stavros píše:Prodavaj se specialni barvy se zinkovym zakladem, je to na zel. konstrukce.
jakože na vnitřek rámu a ostatní dutiny nebo na celej rám a podvozek? Řešilo se, že právě ty kvalitnější gumový by měli bejt na podvozek ok, bo se pletu?
Re: DII - sejmutí kastle z rámu
To bacyll: myslím, že Stavroš měl na mysli tu antikorozni barvu se zinkovým základem na rám a podvozek, stejně jako to plánuji. Do dutin ne, tam spíše nějaký Rezistin nebo Konkor.
To Stavroš: díky, poslední příspěvek byl pro mne mnohem užitečnější než ten předešlý. BASF se mi nedaří nikde v rozumné vzdálenosti sehnat, budu hledat dál.
Dnes jsem objel obchody v našem městě a výsledek je takový:
1) odrezovač seženu bez problému
2) vysokoteplotní silikonovou barvu na sváry výfuku taky
3) základovku na železo se zinkovým základem bohužel nikde nemají
4) nikdo mi nebyl schopný doporučit druhou barvu na ten zinkový základ, aby to k sobě dobře sedělo.
Zatím hledám dál na internetu. Pokud máte někdo nějaký osvědčený odkaz na ty poslední dvě položky (zinkový základ+barva) budu vděčný, nejlépe ve VČ nebo shop, který zasílá.
PS: někdo tu jednou dával odkaz na e-shop s velkou spoustou různých plastových úchytek. Nemohu to najít, pokud by někdo o nějakém takovém věděl, budu také vděčný za odkaz.
Díky Benja
To Stavroš: díky, poslední příspěvek byl pro mne mnohem užitečnější než ten předešlý. BASF se mi nedaří nikde v rozumné vzdálenosti sehnat, budu hledat dál.
Dnes jsem objel obchody v našem městě a výsledek je takový:
1) odrezovač seženu bez problému
2) vysokoteplotní silikonovou barvu na sváry výfuku taky


Zatím hledám dál na internetu. Pokud máte někdo nějaký osvědčený odkaz na ty poslední dvě položky (zinkový základ+barva) budu vděčný, nejlépe ve VČ nebo shop, který zasílá.
PS: někdo tu jednou dával odkaz na e-shop s velkou spoustou různých plastových úchytek. Nemohu to najít, pokud by někdo o nějakém takovém věděl, budu také vděčný za odkaz.
Díky Benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz