a nebo by to vypadalo taktoRudaK píše:Tak se to bude chvíli houpat a pak dojde vzduch a bude klid .....MadTom píše: Hlasem ne, co když bude v noci chrápat?


Moderátor: Miky_CZ
a nebo by to vypadalo taktoRudaK píše:Tak se to bude chvíli houpat a pak dojde vzduch a bude klid .....MadTom píše: Hlasem ne, co když bude v noci chrápat?
Přesně ten jsem měl na myslí.HST píše:- .......
- Nivelaci vidím ideal pomocí MPU-6050 – levny, funkcni, vyzkouseny.
.............
Ridici jednotka v diskarne reaguje na zmeny kol s ca 5-10 sec zpozdenim a navic ignoruje zmeny mensi ca 2 cm. Nelze dobre delat samo-korekcni cyklus, resp. by trval moc dlouho. Chci zmerit uhly, vzit v uvahu aktualni vylozeni kol, spocitat korekce a ty "aplikovat".MadTom píše:K té matematice - to jako chceš odměřit výšku resp. úhel kol a naklopení auta a z toho dopočítat, jak moc se to má dofouknout? Není to zbytečně složité? Nestačilo by najít, který roh auta je nejníž a ten přifouknout, a podobným postupem srovnat celé auto. A nějak do toho zakomponovat rozhodování, jestli zvedat nebo naopak spouštět (podle toho, jak moc je kolo už zvedlé, aby jsi zůstal v pracovním rozsahu)?
A nezapomenout na hysterezi, aby to nezůstalo kmitat nahoru a dolů kolem cílové výšky.
vzorec máš správně, ještě jde zjednodušit L=úhel*Pi*r/180, ale jak píše Tom, ani já tomu nějak nerozumím, co tím chceš počítat?HST píše:Potreboval bych radu matematika ohledne toho levelingu. Trochu si oprasuju stredni skolu
Z uhlu naklonu spocitat o kolik je potreba pohnout kolama.
Zatim jsem vymyslel toto:
1. Vezmu rozvor naprav (predozadni naklon)/ rozchod naprav (bocni naklon) a predstavim si to jako kruznice.
2. Na kazde kruznici vynesu uhel naklonu a vypocitam delku drahy oblouku od uhlu nula.
3. Delku je nutno aplikovat v opacne polarite na Predni/Zadni kola (predozadni), stejne tak leve / prave kola (bocni)
4. Vysledne delky krizove sectu pro vsechny kola.
Tzn delka kruhveho oblouku L=uhel * 2 * Pi * R / 360 Nebo Sinus(uhel)*R?
Fuj, matematika.
Rozumi tomu nekdo?
Orig jednotka při zjištění,že se spodek opřel o zem by měla vzduchu do měchů přidat,aby se vozidlo samo vyprostilo ...MadTom píše:A co to bude dělat, když si to někde sedne spodkem na hrb?
Kokesek píše:Spodkem na hrb mu nevadi, kdyz je v toleranci drahy cidla.