kardany
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kardany
me nenapada jak by mohl kriz hucet, takze bych to spis videl na to lozisko
kriz muze tak akorat mlatit ne?
kriz muze tak akorat mlatit ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kardany
Taky bych rek, kriz cinka nebo susti ale nehuci
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kardany
základ jsou " tlumiče,pružiny,delší brzdový hadičky a dozadu bych dal rovnou (rear spring retention plate a taky rear dislocation cones ) no a pak uvidíš jestli to bude v pohodě nebo budeš muset dát něco dále.sisobmw píše:Chlapi, tak som si prečítal túto diskusiu, no priznám sa ,že nie som o moc múdrejší. Tiež sa chystám kúpiť sadu pružín a tlmičov + 2". Auto je pôvodné D1 200Tdi , tak čo tam budem eventuálne musieť prikúpiť abi to fungovalo. Nechcem zatiaľ do neho moc investovať, až postupne. Ale vzhľadom na opotrebenie pružín a hlavne tlmičov toto bude prvá investícia a tak ho chcem hneď aj pridvihnúť.
Ďakujem.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: kardany
kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kardany
coz uz vetsina tristovek ma...Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kardany
ja teda menil uz obe gufera, ale lozisko ne. Nechce se mi rozdelavat diferaky.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: kardany
No řeč je o 200TDIMiky_CZ píše:coz uz vetsina tristovek ma...Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: kardany
Co by tedy ještě mohlo způsobovat podobné hučení?Stavros píše:kriz spis jakoby vibruje, drnci to do auta. Lozisko na unaseci byva velice zridka spatny, to by muselo bejt uz hodne najeto.
Land Rover Discovery 2 Td5
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: kardany
Tak kardan umí i pěkně vrzat a pískat. Právě jsme to sundali z heveru, kříže na předním kardanu jsou mrtvé..... Po 200 000 km to je docela v pohodě.
Všechno má svůj čas........
Re: kardany
Budeš teda objednávat tu sadu z Anglie i s tím středícím pouzdrem nebo jak to vyřešíš?zbynek píše:Tak kardan umí i pěkně vrzat a pískat. Právě jsme to sundali z heveru, kříže na předním kardanu jsou mrtvé..... Po 200 000 km to je docela v pohodě.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kardany
maaaam toooo, vymenil sem kriz na kardanu a nebylo to ani tak slozite:-)

no v jednom se to moc neda, nastesti mi pomohl tatka:-)


no v jednom se to moc neda, nastesti mi pomohl tatka:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kardany
Tak problém vyřešen, po kompletní repasi a vyvážení předního kardanu kdy hučení téměř neustalo, jsme vyměnili nakonec hardyspojku i s ložiskem a je tichomasar píše:V našem případě bych to nepopsal jako pískání, ale spíš jako hučení, bylo to celkem znát při jízdě na dálnici nejhorší to bylo ve 105-110km/h, pak to trochu ustalo (ono je to pořád, ale běžně "tolik" nejezdíme), taky jen v záběru, při uvolnění plynu ticho jak v osobáku.

Land Rover Discovery 2 Td5
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: kardany
Jak se tedy projevují opotřebené kříže? Mě to poměrně dost cvaká, tak to budou asi oni:
http://www.youtube.com/watch?v=2BqFLfI15LU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=2BqFLfI15LU" onclick="window.open(this.href);return false;
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: kardany
zastav na rovině, dej si za kola špalek aby ti auto neodjelo, nedávej tam ručku ani rychlost, na přídavce dej neutral a lehni si pod auto... vem za kardan nahoru a dolů, nebo s ním pootočit a když bude mít vůli tak je jasno.. ale tohle cvakání/bouchání může být jen vymezení vůle v převodovkách a difech... dělám mi to taky :-Dfidzi píše:Jak se tedy projevují opotřebené kříže? Mě to poměrně dost cvaká, tak to budou asi oni:
http://www.youtube.com/watch?v=2BqFLfI15LU" onclick="window.open(this.href);return false;
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: kardany
Zítra to zkusím.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kardany
mam takovy dotaz, koupil jsem od peslika zadni kardan s krizema na obou koncich a byl namontovany na aute tim vysouvacim dole
a ten co mam s hardyspojkou ma to vysouvaci nahore
tak me napadlo jestli u toho s krizema taky nema byt to vysouvani nahore? aspon by tam neslo tolik bahna ne?
a ten co mam s hardyspojkou ma to vysouvaci nahore
tak me napadlo jestli u toho s krizema taky nema byt to vysouvani nahore? aspon by tam neslo tolik bahna ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: kardany
neni to sice odborna rada, ale neda mi to: U tebe Miky, ohledne bahna dole nebo nahore, je to uplne jedno...



"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: kardany
ja sem v tom vzdycky uplne nevinneHonzan píše:neni to sice odborna rada, ale neda mi to: U tebe Miky, ohledne bahna dole nebo nahore, je to uplne jedno...![]()


DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: kardany
Je normální že kříže RTC3458G na tří-křížové kardanu vydrží jenom 3000 km a pak mají vůli, takže kardan zase drnčí. Dle informací odborníka kříže TVC100010G nebo TVC100010GKN vydrží o mnoho více. Máte s tím někdo zkušenosti?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.