A jak píšeš Tome to pořadí tak na tom vysokotlakým stupni ten ventil někde bude

Moderátor: Miky_CZ
...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
Čet jsem to někde tady a to že po vypnutí čerpadla je tlak na 0 aspoň u mojeho auta jsem zjistil včera měřením. Deneska jsem koupil jednocestný ventil na naftu tak jsem ho dal na rychlospojky cca 50 cm od výstupu z čerpadla a tlak po vypnutí klíčku klesá,ale pomalu tak uvidím ráno jak chytne.DanoDEF píše:...kde si prosim ta toto cital. To je somarina. Je tu popisovane, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nezobrazuje realny stav zhavenia. To, ze ti svieti kontrolka este vobec nemusi znamenat, ze zhavis.MarekS píše:a je mě divný když nechám žhavit dlouho jak tu už kolikrát bylo doporučováno a počkám až vypne čerpadlo a pak hned vemu za klíček tak startuju systém bez tlaku.
Rave mě nechodí to sám víšMadTom píše:Peugeot a Fiat mají motor typu čerpadlo-tryska? No a co si třeba přečíst v RAVE, jak to má správně fungovat? Ono common-rail motory jsou drobátko jiné, stejně tak benzínové vstřikování.
Jak nedostupná na jedný je rychlospojka - přívod nafty a tu druhou vycvakneš na chladiči nafty. Ta co jde do hlavy jde povolit až po uvolnění regulátoru mám motor 15P sání ani nic jinýho jsem nevyndával jen povolil 2 vrchní šrouby na tom chladiči.halo píše:Regulator by som nejak vymenil aj bez zhodenia sania ale jedna strana tej hadice co ide do neho je proste absolutne nedostupna. Tak nedostupna ze sa neda ani odfotit.![]()
Je to ta spodna hadica. Maju ju az 15p motory.
AjoLand Jirka píše:Bavítze se každý o jiné věci![]()
Když mu praskla ta hadice co jde dopředu, tak se musí odšroubovati vepředu na hlavě a tam to jde blbě.
Já to dělám upraveným (rozřílím) trhákem bez demontáže sání, jen odmontuju vzpěru alternátoru