Stránka 32 z 63
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 28 zář 2019 21:56
od eliott
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 28 zář 2019 22:01
od Kokesek
Honza to mysli dobre. Chce tam pridat mini plc pro redukci vykonu v beznem provozu aby se minimalizovala vymena motoru a snizil zisk TATY ktera uz ho ma tak docela minimalni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 28 zář 2019 22:03
od eliott
Kokesek píše: 28 zář 2019 22:01
Honza to mysli dobre. Chce tam pridat mini plc pro redukci vykonu v beznem provozu aby se minimalizovala vymena motoru a snizil zisk TATY ktera uz ho ma tak docela minimalni.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 říj 2019 10:31
od Dex
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 říj 2019 10:35
od komin
Kvapkajuci vstrek?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 říj 2019 10:54
od SJ410
Spis bych rekl ze tam spadnul ventil...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 říj 2019 11:07
od peppino
Sice u td5-ky,ale takhle to vypadalo když tam spadla žhavicí svíčka,teda její část.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 01 říj 2019 20:17
od Franta D1
Koukám že to auto je lepší než erotická chvilka.

Když se to nezjebe zespoda, tak tedy alespoň zeshora.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:04
od janmikes
Ahoj, téma se sice aktuálně už zvrhlo k jiné diskusi, ale přidám fatál na D5, r.v. 2018, při 31.000 výměna motoru. Naštěstí v záruce, ale v servisu byli dost skoupí na přesnou identifikaci závady - prostě závada motoru. Takže výměna motoru a turba. Při cca 90km/h to začalo pocukávat, následovala zastávka u krajnice a po nastartování se z toho ozývaly strááášný rány. Servisní interval dodržován v autorizáku více než předpisově. za posledních 12 měsíců 3 výměny oleje (prosinec, květen a srpen). I když přemýšlím, že tak rychlá degradace oleje (naposled vyžadoval výměnu po asi 4 měsících, cca 5000 km), byla asi předzvěstí nějaký závady.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:11
od Kokesek
Toz jak si motor rekne sam o vymenu po 5tis. To bude mit kvalitni elektronky z katody Olomóc.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:14
od janmikes
...prostě řekne, napíše "service required", ty tam dojedeš, protože seš zpovykanej závadama LR, napíchnou na diagnostiku a řeknou, že míra degradace oleje překročila XY % a je potřeba jej vyměnit. To je celý

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:18
od Dex
Kolik vyjde taková výměna oleje jestli to není tajné?
Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:21
od DiscoDrak
Služební BMW dělá to samé - podle toho jak se člověk chová k motoru, tak si řekne dřív, nebo později o výměnu oleje. S tím rozdílem, že je online spojený se servisem (aby jim neušly penízky) a volá mě borec z Renocáru, že bych se měl zastavit. Ty výměny byly dost plovoucí - 20 - 30 tis. km podle toho jestli jsem to držel 200 km/hod. na tempomat v D, nebo jezdil normálně po ČR.
Nedokážu si představit, co bych musel dělat s motorem aby si řekl o výměnu po 5 tis.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:23
od janmikes
Standard byl myslím kolem 7-8k. Tu poslední v srpnu jsem měl od servisu za režii k brzdám, to bylo výrazně méně

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:25
od DiscoDrak
janmikes píše: 03 říj 2019 22:04
Ahoj, téma se sice aktuálně už zvrhlo k jiné diskusi, ale přidám fatál na D5, r.v. 2018, při 31.000 výměna motoru. Naštěstí v záruce, ale v servisu byli dost skoupí na přesnou identifikaci závady - prostě závada motoru. Takže výměna motoru a turba. Při cca 90km/h to začalo pocukávat, následovala zastávka u krajnice a po nastartování se z toho ozývaly strááášný rány. Servisní interval dodržován v autorizáku více než předpisově. za posledních 12 měsíců 3 výměny oleje (prosinec, květen a srpen). I když přemýšlím, že tak rychlá degradace oleje (naposled vyžadoval výměnu po asi 4 měsících, cca 5000 km), byla asi předzvěstí nějaký závady.
Ještě pár dotazů - ty jsi majitel a řidič? Pokud jo, jak hodně jsi to "bral u huby" a hlavně, co je to za motor? Předpokládám, že TDV6?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:26
od janmikes
tak 20-30 tis. je dost. Osobně longlife moc nedůvěřuju. Optimum dle mého je kolem 15tis, ale 5tis je sakra málo...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 03 říj 2019 22:28
od janmikes
Jsem majitel a jediný řidič. U huby to fakt neberu. Dálnice max. 160 a D5 na sportovní jízdu moc není... Jo a je to TDV6
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 04 říj 2019 07:10
od Kokesek
Prijmu 20ks mechaniku podminkou zkusenosti tdv6 motoru. Mam neomezene mnozstvi prace. [emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 04 říj 2019 07:56
od DiscoDrak
janmikes píše: 03 říj 2019 22:28
Jsem majitel a jediný řidič. U huby to fakt neberu. Dálnice max. 160 a D5 na sportovní jízdu moc není... Jo a je to TDV6
Hmmm, to nejsou dobré zprávy... Díky za odpověď
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 04 říj 2019 08:25
od eliott
janmikes píše: 03 říj 2019 22:28
Jsem majitel a jediný řidič. U huby to fakt neberu. Dálnice max. 160 a D5 na sportovní jízdu moc není... Jo a je to TDV6
Prostě TDV6, nechápu, proč se stále ještě někdo diví. Dnes jedno auto předáváme a v pondělí jdeme na další. A do toho stále zvoní telefony se stejným příběhem: ''Když já myslel, že když se k tomu budu chovat slušně.... bla, bla, bla...''