Defender 130 HCPU - co a jak - TD5 opravy řídících jednotek
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Sice zimní čas znamená, že jsem běhal po žebříku s čelovkou, ale pošlapaná fasáda opravena. Včera jsem sednul k papírům a poskládal 10cm vysokou hromadu všeho možného i nemožného a v pondělí na stavební úřad, domluvit se, zda je to všechno, a pokud ano, tak podat žádost o kolaudační souhlas.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Papíry předány na úřad, zbytek se uvidí.
Narazil jsem na hezký dokument od NASA, o tom, jak se pro ně mají dělat spoje na kabelech. A když to vydrží v NASA, tak v Defenderu nebo obecně v LR by to také mělo stačit. https://nepp.nasa.gov/index.cfm/5544
Narazil jsem na hezký dokument od NASA, o tom, jak se pro ně mají dělat spoje na kabelech. A když to vydrží v NASA, tak v Defenderu nebo obecně v LR by to také mělo stačit. https://nepp.nasa.gov/index.cfm/5544
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Po podzimním úklidu pomalu začínám práce na dlouhé zimní večery. V D2 se nám nedostává místa, tak bude na rezervě místo kanystru na vodu bedna. Proběhla zkouška, jak to bude vypadat. Výsledek se dostavil. Teď už jenom vymyslet detaily, co s tím.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
není lepší to chytit na šásko /na tažné - místo tažného/ a udělat o shazovací dolů, když polezeš dovnitř. Jak jsou ty různý nosiče zvěře a pod...
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Zajímavé a poučné dokumentyMadTom píše: 10 lis 2022 10:46 Narazil jsem na hezký dokument od NASA, o tom, jak se pro ně mají dělat spoje na kabelech. A když to vydrží v NASA, tak v Defenderu nebo obecně v LR by to také mělo stačit. https://nepp.nasa.gov/index.cfm/5544


NASA má ovšem oproti nám drobnou výhodu, tam nahoře není mokro a bláto.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Bednu na tažné jsem také zvažoval, ale znamená to ji pokaždé oddělávat, když chci otevřít kufr. A hlavně nechci, aby to bylo pod úrovní zadního nárazníku.
Co se týče vlhka a bláta tam nahoře - nahoře není bláto, ale vlhkosti a vibrací si to užije celkem dost - přes startem i během něj. Jediné to bláto tam asi nebude, to je pravda. Hlavně to tam ale musí vydržet dlouho a nejde to jednoduše opravit. Když z raketoplánu chytali rukama družici, tak už stejně byla zmrzlá, takže to ve výsledku nepomohlo. Na druhou stranu, z pozemního dvojčete mi časem doputovali některé díly na stůl. Provedené to bylo hodně klasicky a hezky. Tím že je tam vakuum, tak se začínají dít jiné zajímavé věci - obvody a součástky začínají fungovat jako elektronky, takže i s malým vysokofrekvenčním výkonem si to umí v konektorech vyvolat proud podobně, jako to funguje v elektronkách. Akorát tady to není žádoucí.
Co se týče vlhka a bláta tam nahoře - nahoře není bláto, ale vlhkosti a vibrací si to užije celkem dost - přes startem i během něj. Jediné to bláto tam asi nebude, to je pravda. Hlavně to tam ale musí vydržet dlouho a nejde to jednoduše opravit. Když z raketoplánu chytali rukama družici, tak už stejně byla zmrzlá, takže to ve výsledku nepomohlo. Na druhou stranu, z pozemního dvojčete mi časem doputovali některé díly na stůl. Provedené to bylo hodně klasicky a hezky. Tím že je tam vakuum, tak se začínají dít jiné zajímavé věci - obvody a součástky začínají fungovat jako elektronky, takže i s malým vysokofrekvenčním výkonem si to umí v konektorech vyvolat proud podobně, jako to funguje v elektronkách. Akorát tady to není žádoucí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Bedna je na autě v definitivním rozměru. Ptoblém kam s ním je asi vyřešen, židličky budou v suchu. 
Teď už jenom rozebrat, zahladit hrany, spoje prolepit mamutem a po jeho vytvrdnutí zanýtovat díry místo šroubků.

Teď už jenom rozebrat, zahladit hrany, spoje prolepit mamutem a po jeho vytvrdnutí zanýtovat díry místo šroubků.
- Přílohy
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
A nebolo by krajšie a aby to tam nejako vizuálne nevadilo ....vyhodiť rezervu aj držiak rezervy von, vymyslieť/ skonštruavat nový držiak na bedňu namiesto rezervy a dat tu bednu hneď za okno a rezervu zavesiť na bednu na koniec?
Ukáž foto aj zo zadu.
Prípadne druhá možnosť, že si tam dáš tu väčšiu bednu, s tým že ju upevnis na dvere bez rezervy a držiaka a v bedni nehas rezervu ukrytu vo vnútri.
Ukáž foto aj zo zadu.
Prípadne druhá možnosť, že si tam dáš tu väčšiu bednu, s tým že ju upevnis na dvere bez rezervy a držiaka a v bedni nehas rezervu ukrytu vo vnútri.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
To uz je asi neskoro na take rady lebo podla obrazku je bedna zmensena (rozrezana). Preto tam pise o mamute a nitoch.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Já bych ještě poradil, že by si mohl pořídit větší auto 

- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?


Ta bedna se židlemi bude určitě o dost lehčí než rezerva, tak asi nemá logiku dávat rezervu dál od dveří. Ikdyž je fakt, že by to vypadalo přirozeněji

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Toto by som si fakt na auto nedal 

Defender 110 Tdi 1998
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Hanys má pravdu, chce to větší auto, nebo jezdit bez dětí. Nevím proč, ale to první je asi jednodušší.
Dát rezervu až na bednu nejde - rezerva má přes 30 kg, to by neunesla ani bedna ani dveře, kvůli velké páce. To samé dát rezervu do bedny - protože ke stanu na střeše nevozíme žebřík, ale používáme žebřík na zadních dveřích, tak to znamená, si na rezervu běžně stoupnout, protože žebřík není uprostřed dveří. A to už by s rezervou v bedně nešlo, protože pokud bych si na bednu stoupnul, tak mě určitě neunese.
Dano má pravdu - bednu jsem přeříznul a snížil, protože se mi nepodařilo za rozumné peníze (tahle nová bedna stojí cca 1500 Euro
) placatější bednu sehnat. Zatím je to jenom sešroubované, ale spoj půjde podmázout mamutem, aby to bylo vodotěsné a šrouby nahradit nýty. Už studuju, jak velké nýty, a jak je nýtovat - vypadá to na použití pneumatického kladiva.
Na dveře půjdou doplnit panty, aby se daly odklopit do boku. A zevnitř na nich bude jednak malý plastový stoleček, a dále 4 extra nohy, aby se celé dveře daly použít jako větší stoleček.
Druhá bedna se bude řešit na D2 s hadrovým stanem - půjde před stan dopředu. Takže ji bude potřeba také snížit. Když už se to bude dělat podruhé, tak to půjde skoro samo.
Zvenku na bednu půjdou nějaké reflexní nálepky, držák na couvací kameru a nějaké couvací světlo a držák na kohoutek s vodou.
Než jsem pořídil bednu, tak jsem zkoušel kempovou židličku nacpat do plastové kanalizační trubky, a bohužel do 200mm trubky jsem se nevešel. A i kdyby ano, tak bych ty trubky potřeboval 4, což by nebylo o moc menší, než je tahle bedna.
Uvidím, jestli někdy nahodím i zadní pevnostní nárazník, že bych k němu stvořil o držák rezervy, který by zároveň držel bednu. Zatím nárazník leží na půdě, protože je to dalších 30kg železa, které nutně nepotřebuji.
Dát rezervu až na bednu nejde - rezerva má přes 30 kg, to by neunesla ani bedna ani dveře, kvůli velké páce. To samé dát rezervu do bedny - protože ke stanu na střeše nevozíme žebřík, ale používáme žebřík na zadních dveřích, tak to znamená, si na rezervu běžně stoupnout, protože žebřík není uprostřed dveří. A to už by s rezervou v bedně nešlo, protože pokud bych si na bednu stoupnul, tak mě určitě neunese.

Dano má pravdu - bednu jsem přeříznul a snížil, protože se mi nepodařilo za rozumné peníze (tahle nová bedna stojí cca 1500 Euro

Na dveře půjdou doplnit panty, aby se daly odklopit do boku. A zevnitř na nich bude jednak malý plastový stoleček, a dále 4 extra nohy, aby se celé dveře daly použít jako větší stoleček.
Druhá bedna se bude řešit na D2 s hadrovým stanem - půjde před stan dopředu. Takže ji bude potřeba také snížit. Když už se to bude dělat podruhé, tak to půjde skoro samo.
Zvenku na bednu půjdou nějaké reflexní nálepky, držák na couvací kameru a nějaké couvací světlo a držák na kohoutek s vodou.
Než jsem pořídil bednu, tak jsem zkoušel kempovou židličku nacpat do plastové kanalizační trubky, a bohužel do 200mm trubky jsem se nevešel. A i kdyby ano, tak bych ty trubky potřeboval 4, což by nebylo o moc menší, než je tahle bedna.
Uvidím, jestli někdy nahodím i zadní pevnostní nárazník, že bych k němu stvořil o držák rezervy, který by zároveň držel bednu. Zatím nárazník leží na půdě, protože je to dalších 30kg železa, které nutně nepotřebuji.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- JulieZvire
- Příspěvky: 161
- Registrován: 25 led 2019 10:09
- auto: 2x D2
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Nýty by ti v tomto počtu jak máš šruby bohatě stačily 2,6mm. Jenže co vidím hlavy tak to budou aspoň 4mm, nebo se pletu? Jako tmel pod nýtove spoje kam uplně nemělo téct se nám na letadlech docela osvědčil Emfimastikc Pu50. Jak silný je materiál té bedny? Protože pokud je to pod 1mm (obyč Al), tak to při nytování metodou pneumatická nytovačka- štekl dokroutíš při použití větších nýtů.
Jan
Jan
2x D2: shnilá a překulená
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Ja som si myslel ze je to bedna na tchyni
az ted ctu ze na nabytek

az ted ctu ze na nabytek

-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Plech je 2mm, šrouby 4mm. Tmel uvidím, co rozumně seženu, mamuta tady mám.
Už jsem to i cvičně naplnil...
Už jsem to i cvičně naplnil...
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
kde jsi kupoval bedny? by se mi sikla do prace asi nejaka 

-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Našel jsem to na bazoši někde u Prahy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- JulieZvire
- Příspěvky: 161
- Registrován: 25 led 2019 10:09
- auto: 2x D2
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
Mamutem jsem měl přilepené podlahové lišty doma. Jak přibýval nábytek a lišty jsem postupně trhal tak mi ten mamut přišel spíše jako zkamenělina než pružny tmel. Takže bych ho na tohle moc nedoporučoval. Škoda že si neměl M3 šroubky. 3mm a 3,5mm duralových nýtů bych našel hromadu, 4mm mám pár pro nějaké abnormální opravy.
Jan
Jan
2x D2: shnilá a překulená
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Defender 130 HCPU - co a jak - fotky z výletu, TD5 řemenice kliky?
https://www.praktis.cz/produkt/968/pu-5 ... r_EALw_wcB
Ja delam tyhle veci polyuretanem, kolem komina na strese baraku je i po 5 letech pruzny a nepopraskany
Ja delam tyhle veci polyuretanem, kolem komina na strese baraku je i po 5 letech pruzny a nepopraskany