Stránka 5 z 5
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 03 dub 2019 21:15
od jezbera ivan
Ano, nahodil

Sice strasne davno, ale bol som spokojny, doporucujem! Zdravim vsetkych! IJ
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 12:44
od bobo7
Nejde niekto riešiť tie prevody 3,9 z USA? Asi ako jediní robia aj reverzné ozubenie na predný dif, čo je prídavok na stranu pevnosti.
Alebo si to nekomplikovať a zobrať tie 3,8 od Kamu resp. 3,75 od Ashcrofta? Čo povieš MadTom? Je to citeľné oproti 3,54?
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 13:32
od MadTom
Mám 3,8 od Kamu, má to rezervní ozubení a ano, je to doopravdy hodně poznat. Na druhou stranu, naše D2 je váhově i nenaložená celkem na hmotnostním limitu, natož tak nabalená na nějaký výlet. Výkon mi nechybí, ale rozjezdy z místa na neredukované rychlosti jsou teď podstatně lepší.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 13:38
od pojir
Ja mam 3.8:1 a 265/75R16 taky, ale oproti MadTomovi mam automat (s cipem a HD menicem). A popravde moc rozdil proti 3.54:1 nepozoruju - rozjezdy jsou furt podobne line (protoze porad dlouho trva, nez se to vyhrabe do otacek, kdy zacne turbit turbo). Na dalnici to jede ve vyssich otackach, ale moc me to neomezuje (tak jako tak se nad 155 km/h bojim). Jen na okreskach je to citelne lepsi, protoze mam casteji zamceny menic.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 13:51
od MadTom
Doplním - mám kola 235/85/R16.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 14:21
od mato_srubka
Safra, to tá TD5 až tak nechce ísť v nízkych otáčkach?
Mám sériové prevody s automatom a malým V8 a ku tomu MTčka 265/75R16 a švih tomu vôbec nechýba aj keď je ten V8 pomerne slabý na svoj objem.
Neuvažoval niekto o swape biturba do TD5?
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 14:24
od pojir
No hlavne ma TD5 potiz v nizkych otackach bez turba pretlacit ten vetsi menic, tak ji to trva. S malym menicem byly rozjezdy o hodne zivejsi.
Biturbo je trochu overkill, ale turba s variabilni geometrii jsou a pry tento problem resi.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 14:40
od bobo7
mato_srubka píše: 01 čer 2020 14:21
Safra, to tá TD5 až tak nechce ísť v nízkych otáčkach?
Mám sériové prevody s automatom a malým V8 a ku tomu MTčka 265/75R16 a švih tomu vôbec nechýba aj keď je ten V8 pomerne slabý na svoj objem.
Neuvažoval niekto o swape biturba do TD5?
Maťo ale ty máš určite stredný menič v tej V8

a V8 si s veľkými gumami poradí hladko, to vidím na Tomášovej, TD5 to má horšie od prírody

Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 14:51
od MadTom
Tohle je podle mě hlavní rozdíl mezi automatem a manuálem. Já to prostě nechci při rozjezdu tahat přes spojku. V terénu tam dám redukci, to není problém, ale není zrovna ideální ji tam dávat, při každém rozjezdu, i když to umí přeřadit v pohodě i za jízdy. A opět - D2, manuál, větší kola a hlavně velmi těžké auto.
Úplně krásně to bylo poznat na jihu Albánie - vedro přes 30°C, a na pár kilometrech silnice změna nadmořské výšky z nuly u moře na zhruba 1000 m.n.m. v průsmyku Logara. Dole u moře auto jelo z nuly jak utržené, 700 m.n.m už byl obrovský rozdíl - prostě muselo trošku zabrat turbo. A kousek dál byly serpentiny, tak jsem dal na silnici redukci a v pohodě se vyhýbal autobusům a obytňákům, rychle se stejně jet nedalo.
Vyřešilo by to hodně variabilní turbo, ale dokud to stávající a to v regále neumřou, tak je to moc peněz. Spolu s převody jsem vyměnil oba diferáky za uzávěrky a mohu říct, že to bylo asi na poslední chvíli - oba časovaná bomba, buďto ulámané zuby na satelitech, nebo metalíza v oleji a prasklinky na satelitech.
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 01 čer 2020 20:38
od discovery1liptov
Jasna vec prevody su draha vec ale to najlepsie co som do auta mohol dať:)
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 28 čer 2020 18:25
od DiscoDrak
Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...

- Maxxis pneu 2.jpg (35.82 KiB) Zobrazeno 4367 x
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 28 čer 2020 23:46
od eveUSO
DiscoDrak píše: 28 čer 2020 18:25
Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...
Jezdím standardně na 285/75/16 a na faceliftových origo litácích, mám tam ale 3cm podložky pod kolama, jinak 2´lift, 1´podložky, 1´bodylift, nechytám nikde, funguje to v pohodě. Spíše mi nastával problem při křížení na 255/85/16, kdy mi chytala pneu o nádržku odstřikovačů, ale nějak s eto časem ohoblovalo a je to Ok ...
Filip
Re: Diferákové prevody 3.9:1 pre pneu 32" - info
Napsal: 29 čer 2020 15:58
od DiscoDrak
eveUSO píše: 28 čer 2020 23:46
DiscoDrak píše: 28 čer 2020 18:25
Nazdar pánové, nevím jestli se můj dotaz hodí zrovna do tohoto vlákna... mám D2, převody změněny 4,1:1 a chci tam dát 285/75R16. Teď tam mám 255/85R16, což je co do průměru téměř totožná pneu, ale užší samozřejmě. Auto je zvednuto o 2 palce na pérách + 2 palce podložky a dotaz zní, jestli máte někdo tyto pneu (285/75R16) a jak hodně jste to museli očesat kvůli křížení, či zatáčení předních kol. Plus na jakém ET jezdíte...
Jezdím standardně na 285/75/16 a na faceliftových origo litácích, mám tam ale 3cm podložky pod kolama, jinak 2´lift, 1´podložky, 1´bodylift, nechytám nikde, funguje to v pohodě. Spíše mi nastával problem při křížení na 255/85/16, kdy mi chytala pneu o nádržku odstřikovačů, ale nějak s eto časem ohoblovalo a je to Ok ...
Filip
Díky. To pomohlo! Myslím, že to prostě musí jít... Pokud bys mi mohl poslat foto na
oil@email.cz tak budu rád