Zkušenosti atd.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fogi

Zkušenosti atd.

#1 Příspěvek od Fogi » 20 lis 2010 12:25

Hoj kluci..přez RR jsem uplnej začátečník (jsem spíš přez japonce),ale hodně mi teď vrtá hlavou koupě RR P38 (nejspíš 2.5 DSE). Včera jsem mluvil se strejdou,kterej má RR z roku 1990 (nevim ten typ) s motorem 4.0 V8 ...tak jsem se ho ptal co a jak..a docela mě vystrašil. Jako s dražšíma pneumatikama,případnejma opravama motoru atd. jsem počítal,ale on řikal něco mazání kardanu,o doplňování nějakejch tekutin/olejů asi do pérování (ten pojem si nepamatuju) a docela dost takovejhlech věcí. No docela mě to vystrašilo,ale né natolik abych si to neprozkoumal sám :D . Nejsou tyhle údržby jen tim,že je to tak starý auto nebo to má i ta P38 z toho roku 1998 kterou bych chtěl já. Napište mi prosim všechny dobrý i špatný zkušenosti s těmito auty. Nechtěl bych si koupit takovýho mazlíka a aby mi pak jen stál před barákem,protože nebudu mít na jeho provoz :( ..budu rád za všechno..předem díky :wink:

alap
auto: RRC LSEi
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti atd.

#2 Příspěvek od alap » 20 lis 2010 12:46

Já jsem měl oba RR jak novější p38 tak i staršího classica kterého mám teď. Údržba je standartní jako u všech ostatních aut. U P38 se trochu víc sere eletronika a věci s tím spojené a starší je držák. Ale je to zase starší kus a musíš s tím počítat. Ale tady je toho napsaného miliony, stačí si sednout a číst. Jinak v tom classicu má motor 3,9 V8 a ten tvůj 2,5 D je klasica z BMW.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Navi
auto: Range Rover

#3 Příspěvek od Navi » 20 lis 2010 13:14

Přečti si tohle téma:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=9938" onclick="window.open(this.href);return false;
V něm je odkaz na další vlákno. Tak to si přečti taky.