Rada odbornika
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Rada odbornika
Tak jsem zvedavej jestli mi nekdo odpovi.
Mam RRC 88 origo s motorem 2,4 VM
Kdyz rano zacnu zhavit tak dokud nebyli mrazy tak ventilator topeni normalne bezel a to i kdyz jsem mel temer vybitou baterku ze jsem nedokazal ani nastartovat ale ted
otocim klickem a ventilatory nejdou dokud nenastartuju a nezacne to dobijet. Tak a protoze bych to takhle chtel porad i v lete kde a co to ovlada a v mrazu odpoji ventilatory.
Mam RRC 88 origo s motorem 2,4 VM
Kdyz rano zacnu zhavit tak dokud nebyli mrazy tak ventilator topeni normalne bezel a to i kdyz jsem mel temer vybitou baterku ze jsem nedokazal ani nastartovat ale ted
otocim klickem a ventilatory nejdou dokud nenastartuju a nezacne to dobijet. Tak a protoze bych to takhle chtel porad i v lete kde a co to ovlada a v mrazu odpoji ventilatory.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Rada odbornika
o VMku je tu celé vlákno.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
ale ja tam uz VMko nemam a ani me ten motor nezajima chtel jsem jen aby bylo jasne ze tam nebyl benzinovej motor plnej elektroniky ale jen TD ktery potrebuje jen par dratu.Acon píše:o VMku je tu celé vlákno.
- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Odpovím radou neodborníka: podle mě tam akorát něco zamrzlo a dokud to funguje, bych se v tom nešťoural
Mě to normálně začne foukat i při těchto mrazech hned jak dám klíček do pozice "žhavení" ( i když samozřejmě nežhavím benzíňáka) Takže pokud to opravdu něco ovládá, tak to je instrument pro diesely, aby sis při minutovém žhavení nevybil baterku ventilátorem a benziňáky to nemají.
Mirko

Mirko
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
Mirko píše:Odpovím radou neodborníka: podle mě tam akorát něco zamrzlo a dokud to funguje, bych se v tom nešťouralMě to normálně začne foukat i při těchto mrazech hned jak dám klíček do pozice "žhavení" ( i když samozřejmě nežhavím benzíňáka) Takže pokud to opravdu něco ovládá, tak to je instrument pro diesely, aby sis při minutovém žhavení nevybil baterku ventilátorem a benziňáky to nemají.
Mirko
no a prsne proto jsem psal ze je to VMko neb to zni logicky



- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Rada odbornika
Nic takového tam není, jedině že by si to tam někdo dodělal. A jediné co by to mohlo ovládat by bylo relé žhavení.
A co myslíš tou elektronikou na benzínových RRC?
K
A co myslíš tou elektronikou na benzínových RRC?
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Jestli ti nezamrzá proud v drátech??? 

Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
-
- Příspěvky: 15257
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rada odbornika





Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
Neco tam byt musi pokud jsou teploty pod nulou tak ventilatory nejdou. Rano jsem otocil klickem a sel zmerit napeti na baterce bylo 12,1 V nez jsem zavrel haubnu a nastartoval ventilatory seply. Vecer jsem rychle otocil klickem nastartoval hned bez zhaveni a strejne ventilatory nefungovali az po nejake dobe a takhle je to pokazdy kdyz prijdu ke studenemu autu proste nefungujou ale jakmile je v aute teplo tak jdou vzdy hned po otoceni klicku.
tak jsem si dal tu praci a zmeril jsem to po cca 25sekundach vypne rele zhaveni (nemyslim kontrolku ta zhasne za par sekund)
a po 43-45sekundach se rozbehnou ventilatory . Meril jsem to 2x v rozmezi 15 minut bez toho abych startoval ale za chvili jedu pryc tak to zkusim jak to bude kdyz nastartuju. je zde -6´C.
tak jsem si dal tu praci a zmeril jsem to po cca 25sekundach vypne rele zhaveni (nemyslim kontrolku ta zhasne za par sekund)
a po 43-45sekundach se rozbehnou ventilatory . Meril jsem to 2x v rozmezi 15 minut bez toho abych startoval ale za chvili jedu pryc tak to zkusim jak to bude kdyz nastartuju. je zde -6´C.
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Jedno porovnání, máme na dílně na záchodě ventilátor, kterej je napojenej na vypínač světla, v zimě se zozbíhá taky s velkým spožděním, jestli ty tam nemáš ventilátor z hajzlu.
...... Teď vážně, zřejmě jak je to všechno zatuhlý tak, že nižší napětí baterky za mrazu nestačí na okamžitej rozběh toho motoru, jakmile nastartuješ, zvýší se napětí a už to frčí.... jenom nápad, ale vycházím z toho našeho hajzlu. 


Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
to je blbost ventilator mam na max a rozbiha se uplne krasne, proste sepne a okamzite vrci na max, zadne pomale rozbihani kdyz jsem nenastartoval a bylo naproste ticho tak bych to slysel. A jak jsem psal vyse rozbehne se vzdy kolem 42-45 sekund i kdyz nenastartuju. A to i tak kdyz bezi vypnu klicek pockam par minut a zase az za 42 sekund a uz jsem to vyskousel i po nastartovani za cca 42 sekund odjel jsem asi 5km takze se motor trosku ohral sice nic moc ale lehce jo ale kabina byla stale studena Daly jsme si pohar cca 30-40minut a zase az po 42 sekundach kdyz jsem pak vytopil kabinu tak jsem i po pul hodce otocil klickem a ventilator bezel okamzite.
myslim ze protoze se to nespina presne po naprosto stejnem case ale v rozmezi nekolika sekund bude tam nejaky tepelny spinac jako maji stare karburatory na vypinani automatickeho sitice jak se do nej pusti plus zacne se zahrivat a pak vypne. Ja na to prijdu hrozne se mi to libi jak nic nebezi nic neodebira proud a az nastartuju tak to jde

myslim ze protoze se to nespina presne po naprosto stejnem case ale v rozmezi nekolika sekund bude tam nejaky tepelny spinac jako maji stare karburatory na vypinani automatickeho sitice jak se do nej pusti plus zacne se zahrivat a pak vypne. Ja na to prijdu hrozne se mi to libi jak nic nebezi nic neodebira proud a az nastartuju tak to jde


- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
U těch karbecu tam bývá taková kruhová bimetalová spirála. U mě je napájená z čidla tlaku oleje ale ona sama nic elektrického nespíná, ale otáčí mechanicky polohou klapky než zapadne takový bazmek do takového establišmentu a tím se vyřadí sytič... 

- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
ja vim jak to funguje ale jsou takovy i spinace a takovej tam asi nekde budeMirko píše:U těch karbecu tam bývá taková kruhová bimetalová spirála. U mě je napájená z čidla tlaku oleje ale ona sama nic elektrického nespíná, ale otáčí mechanicky polohou klapky než zapadne takový bazmek do takového establišmentu a tím se vyřadí sytič...
- Mattyfu
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Moje VM-ko fouká také pří žhavení, jen mi při mrazech, kdyř žhavím tiká ručička otáčkoměru.
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
Mattyfu píše:Moje VM-ko fouká také pří žhavení, jen mi při mrazech, kdyř žhavím tiká ručička otáčkoměru.
to je divny ale mas zase vyhodu me otackomer nejde a neznam nikoho kdo by mi ho roschodil








- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Noooo, tak to už se není čemu divit. Jestli ti nefunguje otáčkoměr, tak ti nemůže při mrazech tikat a topení tím pádem foukat. Je to vyřešené: Musíš spravit otáčkoměr 

- Mattyfu
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Discovery III TDV6
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
Mráz je prevít, když mrzne, nejde mi pořádně cetrál, teda odemku parádně,ale zamykám ručněskritekcrx píše:Mattyfu píše:Moje VM-ko fouká také pří žhavení, jen mi při mrazech, kdyř žhavím tiká ručička otáčkoměru.
to je divny ale mas zase vyhodu me otackomer nejde a neznam nikoho kdo by mi ho roschodil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je: Discovery III TDV6
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover L322 4,4 M62,Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Rada odbornika
to jsem dnes taky zjistil dvere ridice mi odemykali ale nezamykali tak jsem to rozebral prostrikal konkorem a vse okMattyfu píše: Mráz je prevít, když mrzne, nejde mi pořádně cetrál, teda odemku parádně,ale zamykám ručně
- eliott
- Příspěvky: 11532
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada odbornika
No jestli jsi to prostříkal konkorem, tak to nejpozději příští rok budeš dělat zase, protože ten se vypaří...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com