Chladič a manuál

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Návštěvník

Chladič a manuál

#1 Příspěvek od Návštěvník » 05 črc 2007 15:03

Chtěl bych poradit všem na základě mé zkušenosti s výměnou chladiče.
Minulí pátek mi v Praze prasknul chladič na vršku horní plastové vaničky.
Chladič jsem hned v praze od jednoho pána co dělá LR sehnal a chtěl jsem si jej vyměnit.Bohužel mé zjištění mne po přípravě na vyjmutí chladiče vyvedlo z míry.Zjistil jsem že manuál má od převodovky přivedené chlazení do spodního dílu chladiče.Vyřešil jsem to nakonec provizorně propojením sistému hadicí.Následovně vyměním za malí chladič a umístním za vodní.Vzhledem četnosti automatú se moc dobře danný typ chladiče špatně schání a je daleko dražší.RB

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od teslo » 06 črc 2007 08:09

Ahoj, kto si?:wink:
Aky typ RR? Aky motor?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eliott » 06 črc 2007 09:09

Myslí P38 2,5DSE...

Návštěvník

#4 Příspěvek od Návštěvník » 06 črc 2007 17:31

eliott píše:Myslí P38 2,5DSE...
Eliot je náš mluvčí.Je to přesně tak.Benzin se myslím v manuálu ani nedělá.RB

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 06 črc 2007 18:00

Správně, dnes se manuál nedává už ani do traktorů :mrgreen:

Odpovědět