Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Návštěvník
#1
Příspěvek
od Návštěvník » 05 črc 2007 15:03
Chtěl bych poradit všem na základě mé zkušenosti s výměnou chladiče.
Minulí pátek mi v Praze prasknul chladič na vršku horní plastové vaničky.
Chladič jsem hned v praze od jednoho pána co dělá LR sehnal a chtěl jsem si jej vyměnit.Bohužel mé zjištění mne po přípravě na vyjmutí chladiče vyvedlo z míry.Zjistil jsem že manuál má od převodovky přivedené chlazení do spodního dílu chladiče.Vyřešil jsem to nakonec provizorně propojením sistému hadicí.Následovně vyměním za malí chladič a umístním za vodní.Vzhledem četnosti automatú se moc dobře danný typ chladiče špatně schání a je daleko dražší.RB
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#2
Příspěvek
od teslo » 06 črc 2007 08:09
Ahoj, kto si?
Aky typ RR? Aky motor?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od eliott » 06 črc 2007 09:09
Myslí P38 2,5DSE...
-
Návštěvník
#4
Příspěvek
od Návštěvník » 06 črc 2007 17:31
eliott píše:Myslí P38 2,5DSE...
Eliot je náš mluvčí.Je to přesně tak.Benzin se myslím v manuálu ani nedělá.RB
-
eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od eliott » 06 črc 2007 18:00
Správně, dnes se manuál nedává už ani do traktorů
