Oživuji toto téma o palivovém čerpadle. Moje DIII také umřela, naštěstí při návratu domů a ještě mezi vraty
Auto přestalo táhnout a taky po cestě 2x chcíplo. Po nastartování opět jelo.
Po kontrole paliv. filtru jsem zjistil že nedává čerpadlo paliva v nádrži a došlo k demontáži.
Čerpadlo bylo zadřené a netočilo se. Podařilo se rozhejbat ale bál jsem se ho vrátit zpět abych nezůstal třeba někde dál.
Jako díl se samotné čerpadlo nedodává a je třeba objednat celé včetně plastu a hadic co jsou v nádrži za cca 17.500,- až 25.000,- dle dodavatele.
Došel jsem až tak daleko že podle čísel na čerpadle objednal samotné na shopu
http://www.rs-tuning.cz/palivova-cerpad ... 073125159/" onclick="window.open(this.href);return false;
Záměna původního Walbro GSS 50302
Přišlo jen o něco menší průměrově ale to vůbec nevadilo, protože se vystředilo v plastu O kroužky a, přátelé auto jede za cenu 2000,- + práce vyndání nádrže 3.500.-!!!!
....doufejme že jsem to na svém autě nezakřikl a někomu tím taky ušetřil nějakou korunu.
