řídící vstřik

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

řídící vstřik

#1 Příspěvek od mirek 1804 » 03 bře 2011 20:26

Ahoj ví někdo jak se dá poznat když zlobí na P38 řídící vstřik paliva? Auto dost dlouho stálo, nechal jsem vyčistit vstřiky ale přesto když běží na volnoběh jde na pět válců ale ne vždy........přidal jsem do nafty čistící přisadu a zlepšilo se to ale jen dočasně občas to prostě zlobí a občas to jde jak víno.....byl jsem i na diagnostice ale nic to neukázalo.....
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: řídící vstřik

#2 Příspěvek od Hubert » 06 bře 2011 21:31

Nevím jak na P38, ale na Oktávce, když se odpojil řídící vstřik motor měl traktorovej (klepavej) zvuk.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: řídící vstřik

#3 Příspěvek od Rosi » 06 bře 2011 21:47

Píšeš celkem málo informací na to aby se ti dalo poradit.
Než ti "dobře" poradí nějakej "odborník", je lepší se stavit za odborníkem.
P38 vcelku dobře ovládají Mešky nebo Eliot. Hoď si korunou :)
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: řídící vstřik

#4 Příspěvek od Rosi » 06 bře 2011 21:48

Píšeš celkem málo informací na to aby se ti dalo poradit.
Než ti "dobře" poradí nějakej "odborník", je lepší se stavit za odborníkem.
P38 vcelku dobře ovládají Mešky nebo Eliot. Hoď si korunou :)
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: řídící vstřik

#5 Příspěvek od Mešky » 06 bře 2011 22:25

Pokud nefunguje, tak by ho měla řídící jednotka zaznamenat v závadách. Jde diagnostikovat pomocí osciloskopu. Pojezdi s tím, pokud to stálo. Může to dělat kterýkoliv vstřik.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: řídící vstřik

#6 Příspěvek od Tonny » 06 bře 2011 22:31

ještě bych zkusil vyměnit palivový filtr
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: řídící vstřik

#7 Příspěvek od Mešky » 06 bře 2011 22:46

Na volnoběh by filtr neměl mít vliv, spíše v zatížení by se projevil. Ale pro jistotu asi jo.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: řídící vstřik

#8 Příspěvek od mirek 1804 » 09 bře 2011 00:17

Ahoj všem, tak vstřiky jsem nechal vyčistit ultrazvukem ale bylo to stejné.......takže 1800kč v p..........no víte kde:-) takže jsem zkoumal dál, odpojil jsem ten řídící vstřik od zásuvky , při nasazeném sacím potrubí je to docela boj,......a nic se nezměnilo....teda trochu se to zhoršilo ......takže asi bude v pytli.......kabely se ale jeví jako v pořádku, dá se naměřit odpor....takže by neměly být přerušeny. Nikde to okolo nich neteče.....ale v podstatě jak jsem pochopil jedná se vlastně o jakousi cívku ve které jehla trysky tvoří pohyblivé jádro......v případě že vinutí je v pořádku může ještě váznout jehla trysky a tím to dává špatné údaje čerpadlu a tím jak se to pere může vznikat špatný chod motoru....no nic mám to venku ráno s tím dojedu do servisu snad to dokážou proměřit za chodu na zkoušečce.....dám vědět, jo ještě nevíte něko jak vyzkoušet když mi neukazuje teploměr zda to je v budíku nebo čidle? Funguje klasika uzemnit čidlo a budík jde na doraz? V Hlavě jsou dvě čidla (BMW 525TD) nevíte někdo které je teplotní? Mělo by to být to první ale když ho ukostřim rozsvítí se kontrolka v budíku jako že je motor přehřátý....má jen jeden vývod...dík Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2510
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: řídící vstřik

#9 Příspěvek od Hubert » 09 bře 2011 16:22

Čidlo teploty vody. C0196D Má dva kontaky. Je napojené do ŘJ. Dle RAVE.
C0196D.jpg
C0196D.jpg (27.06 KiB) Zobrazeno 4444 x
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: řídící vstřik

#10 Příspěvek od mirek 1804 » 09 bře 2011 17:59

Děkuju za radu, hezký den M :-)
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: řídící vstřik

#11 Příspěvek od Sláma Karel » 10 bře 2011 00:18

No hlavně bych nejdřív řešil to aby ti ukazoval budík teploty vody. Protože teplotou se samozřejmě řídí i předvstřik a bohatost. Takže pokud si auto není jisté na kolik má ohřátý motor, tak může udávat špatné časování nebo dávkování nafty a proto ti to dělá problémy. Tím si měl podle mého začít.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: řídící vstřik

#12 Příspěvek od Mešky » 10 bře 2011 01:33

Přeměř čidlo teploty , to dvouvývodový, mělo by mít při 80-90stupni teploty motoru odpor 200-280ohmu.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: řídící vstřik

#13 Příspěvek od mirek 1804 » 10 bře 2011 20:11

Dík za odpovědi, zítra to přeměřím ale koupím asi nové není to až tak drahá záležitost.......jak jsem už psal bylo tam připojeno ,,cosi,, co snad prodlužovalo žhavení......nevím nikdy jsem to neslyšel.......ale bylo to zapojeno na první i druhé čidlo v hlavě, napájeno to bylo od cívky na čerpadle a od alternátoru, uzemněno .....a vše končilo v tajemné černé krabičce přidělané stahovací páskou........když to tam bylo teploměr ukazoval v modrém poli když jsem vše propojil jak má být chod motoru se nezměnil ,,stále nic moc,, ale přestal právě ukazovat teploměr, když zapnu klíček trochu se hne ale dál nepokračuje.....měřil jsem to bezdotykovým teploměrem.....motor 65 stupňů ,,,na čidle,, ale teploměr nic.....je možné že čidlo nevydrželo nadměrné namáhání a ,,odešlo hledat něco lepšího :-),, budu informovat.
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Odpovědět