
Je to opruz a nachystejte si tak 2 hodky pokial to budete mat vsetko zasrane od blata jak ja. (to je jeste z Mohelnice postupne ho nachazim vsude a myslim ze to blaticko byla pricina proc umrel ).
na vrchu nad topenim povolit dve 13 a pod topenim dve 10 jedou skrz do auta takze je potreba dvou bo se protaceji svine. pak pride najvecsie sranie a to topeni vyndat cele. Doporucuji jeste sundat mrizku co je na vstupu vzduchu a vyndat dva sroby krizove co tam drzi ten plast a posunout si to dopredu. Ukaze se takova molitanova vsuvka ktera je medzi plastovym bazmekem ktery posouvate dopredu a ventilatorem topeni. U mne je uz dost sterela budu potrebovat novou i kdyz jsem ji nacpal pak zpatky. Pak asi 30 ruznejch pohybu a topeni cele vytahnot ven. Jeste jsem si povolil vzduchovy filtr aby se s nim dalo trochu uhnout. Pak na vrchu topeni oddelat tak 8 malych vrutu a dolu to stejny a dat pryc takove mensi plechy co se uvolni aby se dal radiator vytahnout. Zpatky jsem uz nemel origo penu co to vymezuje pouzil jsem co jsem nasel. pak vymenit radiator a zpatky vsechno smontlit. Hlavne nestratit ty male vruty bo je budete jak ja ko...t pak hledat pod autem


Doporucuji rovnou objednat tu penovou vsuvku a asi i penu ktera jde pak smerem k autu od topeni. jsou po 11 letech dost death a obrnit se davkou silnejch nervu.
Foto here :
mato