a pro rejpaly: vím co je tlačitko HLEDAT, použival jsem ho, něco jsem zjistil ale pořád to nenaplnilo mé očekávání. Děkuji
Range Rover P38 DSE
Range Rover P38 DSE
Dobrý den. Zajimala by mě zkušenost s vozy Range Rover P38 DSE? s motorem TDS od BMW? Na co si dat pozor? Motor mě přilíš nezajima, protože sám vlastním BMW, a TDS jsem kdysí měl, akorát co jsem zkoumal tak Range Rover má kompresor místo turba? je to tak? nebo jsem to špatně pochopil? Jak je to se spotřebou? dá se s tím jezdit za 8-10l jak u BMW? hledam auto přiblížně s rokem výroby 96-00. Cena tak kolem 100-130 tis kč. Co jsem tu hledal na foru tak jsem zjistil že hodně trpí měchy na podvozku a elektronika? jak je to s opravou? Auto není pro mě, je pro mamku, takže těch 105kw a 260Nm ji postačí, není to závodnice
naftu chci proto, že ji máme za babku. To auto nebude na to aby projíždělo metrový blata a vysoké hory, jen potřebujem vysoký a prostorný auto pro rodinu a nejlépe s pohonem 4x4 (bydlíme na Vysočině) aby zvládlo lehčí teren. Auto by mělo být pro každodenní provoz. Za všechny rady budu moc vděčnej. Děkuji.
a pro rejpaly: vím co je tlačitko HLEDAT, použival jsem ho, něco jsem zjistil ale pořád to nenaplnilo mé očekávání. Děkuji
a pro rejpaly: vím co je tlačitko HLEDAT, použival jsem ho, něco jsem zjistil ale pořád to nenaplnilo mé očekávání. Děkuji
Naposledy upravil(a) icecold dne 05 dub 2011 13:14, celkem upraveno 1 x.
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Range Rover P38 DSE
P 38 v naftě má turbo stejně jako BMW a Opel Omega, výkon motoru je 100 kW a ta spotřeba je reálná spíš v rozmezí 10 - 13 l nafty. Ale samozřejmě záleží na stylu jízdy a podmínkách. Přeci jen to auto něco váží. Měchy když mají nějakou péči, tak pár let vydrží a s nimi i kompresor. Elektronika je u těchto vozů asi zdrojem nejčastějších problémů, ale zatím řešitelných a většině se dá také předcházet. Pohodlí a prostor je na dost vysoké úrovni a nebýt na autě plastové nárazníky, tak projede a vyjede to co jeho značkoví sourozenci, akorát posádka je při tom ve větším pohodlí.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Range Rover P38 DSE
takže kompresor vlastně fouká vzduch do měchu? je to tak? četl jsem že ty měchy se daji nahradit normálnimi tlumiči? co je na tom pravdy a jestli se to vyplatí? přiblížná cena opravy měchu?...
Dál by mě zajimalo co nejčastějí v ty elektronice vadne? ŘJ?
A ještě jsem zjistil že existuji verze DSE 102kW 268Nm a DT 100kW 270Nm. Jaký je v ních rozdíl?
Dál by mě zajimalo co nejčastějí v ty elektronice vadne? ŘJ?
A ještě jsem zjistil že existuji verze DSE 102kW 268Nm a DT 100kW 270Nm. Jaký je v ních rozdíl?
Re: Range Rover P38 DSE
Kompresor fouká vzduch do vzduchojemu (tlaková nádrž pod autem) a odtud je soustavu el. řízených ventilů rozváděn k měchům.
Tlumiče jsou na autě z výroby, je jich tam dokonce 5 (jeden na řízení). Měchy nejsou tlumiče, ale funkcí suplují pera. Dají se nahradit měchy za pera, ale přijde se tím o dle mě hlavní výhodu auta.
Měch se neopravuje, ale mění, cena není nijak závratná, tuším 2500,-Kč/kus.
Elektronika blbne všeobecně a pořád (blend motory, ventilátory, zámky, okna...), u DSE ještě navíc bleší elektronika v čerpadle. Ale zase nic, co by se nedalo vyřešit. Hlavní je moc nemáchat počítač pod sedadlem spolujezdce.
Tlumiče jsou na autě z výroby, je jich tam dokonce 5 (jeden na řízení). Měchy nejsou tlumiče, ale funkcí suplují pera. Dají se nahradit měchy za pera, ale přijde se tím o dle mě hlavní výhodu auta.
Měch se neopravuje, ale mění, cena není nijak závratná, tuším 2500,-Kč/kus.
Elektronika blbne všeobecně a pořád (blend motory, ventilátory, zámky, okna...), u DSE ještě navíc bleší elektronika v čerpadle. Ale zase nic, co by se nedalo vyřešit. Hlavní je moc nemáchat počítač pod sedadlem spolujezdce.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Range Rover P38 DSE
Než jsem napsal tuto odpověď, tak to předemnou stihl CORONER, ale nechám to již tak jak jsem to napsal. Přesně tak kompresor, který je u P 38 zmiňován slouží k doplňování potřebného tlaku do měchů. Osobně nevidím dost pádný důvod pro nahrazení měchů pružinami, pokud se bude vůz používat v běžném provozu. Tlumiče má vůz standardně, bez nich by to byla neřízená houpačka
. V elektronice jsou problémy se zámky, imobilizerem, přepínáním servomotorů u topení atd. Jinak motor má typově 100 kW a to co se občas objeví v inzerátech, tak to je lidová tvořivost, nebo následky slabého zraku při tom, když se po dovozu přepisovaly parametry ze zahraničních dokladů. A DSE je označení, že se jedná o diesel a stupeň výbavy, s výkonem motoru to nemá nic společného. Jinak vše co jsem tady napsal je v mnohem širším a kvalifikovaném měřítku na tomto foru popsáno a před koupí P 38 bych doporučoval pročíst a věnovat tomu ten čas. než jsem si koupil prvního LR, tak jsem to udělal a i přes to máme doma už čtyři LR. A ty měchy se dají pořídit levnějc než čtyři pneumatiky a výměna není nijak náročná, určitě by to zvládl i průměrně šikovný jezevčík
.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;