nováček
Moderátor: Miky_CZ
nováček
zdravím,jsem uplný nováček co se týká ofroadu i takového fora...pořídil jsem land rover discovery2....muže mi někdo poradit na co si mám dát velký pozor,co hlídat abych něco nepodělal atd,atd....pak jsem se chtěl optat jestli mi někdo poradí dobrého mechanika na tento vuz v okolí chomutova?,,,děkuju předem zatím lajdák 

Re: nováček
tá prezývka sa ti hodí... o 4 vlákna hore je super súhrn od Mikyho, kde nájdeš skoro všetko.
tak nebud lenívý a porozklikávaj to
tak nebud lenívý a porozklikávaj to

psal jsem že to tu neznám....nevím kde co je...ale dík
díkys,po trochu snaze jsem to našel před 2 hodinama,aspon jsem se tu porozhlíd...dík za trpělivost
- Acon
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
ako majiteľovi LR DII doporučujem:
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Ide o to koľko času si ochotný venovať štúdiu informácií. Ja som si postupne prešiel celý ten prvý odkaz a dnes zhruba viem kde nájdem odpoveď na prípadnú otázku. Vieš, problém je v tom, že mnohí hneď založia novú tému napriek tomu, že daný problém sa tu už riešil X krát. Preto už väčšina na 200tú otázku ako je aj názov tejto témy, nereaguje, lebo opakovať to isté desiatky krát ročne už nikoho nebaví. No na druhej strane bude skvelé, ak sa ti podarí založiť tému, ktorá tu ešte nebola
Ale v pohode. Dá sa spoľahnúť na to, že tu Ti väčšinou niekto poradí ako vyriešiť prípadný problém.
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/viewforum.php?f=12" onclick="window.open(this.href);return false;