#10
Příspěvek
od Acon » 20 dub 2011 09:44
Naviják s montážnou platňou je ťažký, takže to určite klesne. To je dôvod, prečo je dobré najprv dôkladne premyslieť čo môžeme očakávať a potom to ideálne spraviť naraz. Ak máš takéto auto a už teraz uvažuješ nad navijákom, je skoro isté, že postupne pochopíš nevyhnutnosť pevnostňáku a liftu. Liftom vyriešiš aj váhu navijáku s pevnostňákom, pretože dáš rovno pružiny na danú váhu. Keď som mal 1. DII-leštenku, uvažoval som úplne rovnako ako Ty. No uvažoval som dosť dlho na to aby som pochopil, že je to buď slepá, alebo drahá cesta. Tak som leštenku predal a kúpil niečo staršie a naraz som vyriešil lift+naviják+pevnostňáky. Ak to budeš robiť postupne pri absencii akýchkoľvek skúseností, bude to stáť min. 2x toľko.
V obsahu-"nabídka služeb a zboží" sú kontakty na predajcov, ktorý majú zároveň skúsenosti čo je dobré a vyskúšané. Ak si to chceš robiť sám, nechaj si poradiť, čo potrebuješ. Ak budeš postupovať systémom pokus-omyl, zbohom dobrý výsledok na 1. šupu.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.