Ladenie podvozku
Ladenie podvozku
Zopar foto z nastavovania dorazov a uchytenia tlmicov zadnej napravy.
Podlozky pod pruzinami, ktore vidite na naprave su uz minulostou. Budu tam iba 2" podlozky.
Po osadeni zohnutych trailing arms sa naprava posunie trosku dozadu( kompenzacia liftu). Tym padom sa stane to ze koleso zacne chytat o podblatnik v zadnej casti.
35 Simex na RRC sice vyzera uplne super, ale pokial by som chcel s nou dosiahnut rovnake krizenie ako pri 33, tak by to znamenalo este viac klampiarciny ako teraz. Tzn. od planu casom na auto dat 35 Simex nateraz upustam. Simex Jungle Trekker 34 by tam vosli ako rit na serbel, ale na ne zas nieje budget.
Len pre info ani jedna pneu neskrtne o plastovy lem blatnika, ale obe zacnu suchat o zadnu cast podblatnika. Simexa okrem toho sucha o horny uchyt pruziny( a to su vraj prelisovane disky o cca 4 cm von oproti serii).
Podlozky pod pruzinami, ktore vidite na naprave su uz minulostou. Budu tam iba 2" podlozky.
Po osadeni zohnutych trailing arms sa naprava posunie trosku dozadu( kompenzacia liftu). Tym padom sa stane to ze koleso zacne chytat o podblatnik v zadnej casti.
35 Simex na RRC sice vyzera uplne super, ale pokial by som chcel s nou dosiahnut rovnake krizenie ako pri 33, tak by to znamenalo este viac klampiarciny ako teraz. Tzn. od planu casom na auto dat 35 Simex nateraz upustam. Simex Jungle Trekker 34 by tam vosli ako rit na serbel, ale na ne zas nieje budget.
Len pre info ani jedna pneu neskrtne o plastovy lem blatnika, ale obe zacnu suchat o zadnu cast podblatnika. Simexa okrem toho sucha o horny uchyt pruziny( a to su vraj prelisovane disky o cca 4 cm von oproti serii).
- Přílohy
-
- Takto vlezie Simex 35*10.5R16
- DSCF4506.jpg (103.77 KiB) Zobrazeno 8195 x
-
- Takto sa schova 33*10.5R15 do blatnika po vyrezani a osadeni plastovych rozsirovacich lemov.
- DSCF4501.jpg (116.21 KiB) Zobrazeno 8196 x
-
- Vykrizenie napravy. Este dokazem zopar stupnov ziskat.
- DSCF4505.jpg (101.79 KiB) Zobrazeno 8196 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Ano, od Patrika.
Do 35 nejdem( teraz...
). Aby som s tym bol spokojny by to potrebovalo prerobit podblatniky a to sa mi naozaj nechce.
Ratam s tym, ze sa to bude chovat rozdielne ked bude naprava zatazena. Uplatnim nejaky "koeficient". Teraz sa mi hlavne jedna o dorazy, aby mi koleso nesuchalo o podblatnik. Nasledne doladim uchytenie tlmica. Teraz mam Procomp ES9000 a tie maju chod tusim 230mm. Chcelo by to 12"-ove.
Naprava ma este slusnu rezervu.
Este som neobjednaval. Jaro je s nimi ako spokojny?
Do 35 nejdem( teraz...

Ratam s tym, ze sa to bude chovat rozdielne ked bude naprava zatazena. Uplatnim nejaky "koeficient". Teraz sa mi hlavne jedna o dorazy, aby mi koleso nesuchalo o podblatnik. Nasledne doladim uchytenie tlmica. Teraz mam Procomp ES9000 a tie maju chod tusim 230mm. Chcelo by to 12"-ove.
Naprava ma este slusnu rezervu.
Este som neobjednaval. Jaro je s nimi ako spokojny?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
...nooo ked vyskusas " T3 - vzor " trebars v 33" si myslim viac ti ani nebude treba ja mam T3 v cca 32" (265/75R16) cize som klesol o cca 1" (285/75R16) ale nejak to v priecodnosti nepoznat...teda myslim tu vyskuteslo píše:Ano, od Patrika.
Do 35 nejdem( teraz...). Aby som s tym bol spokojny by to potrebovalo prerobit podblatniky a to sa mi naozaj nechce.
Ratam s tym, ze sa to bude chovat rozdielne ked bude naprava zatazena. Uplatnim nejaky "koeficient". Teraz sa mi hlavne jedna o dorazy, aby mi koleso nesuchalo o podblatnik. Nasledne doladim uchytenie tlmica. Teraz mam Procomp ES9000 a tie maju chod tusim 230mm. Chcelo by to 12"-ove.
Naprava ma este slusnu rezervu.
Este som neobjednaval. Jaro je s nimi ako spokojny?
...rozdiel zasadny je v tvare kolesa teda gumy...kym BFG je zaoblena myslim bocne hrany tak T3 ich ma dost ostre vdaka "drapom"...toto je rozhodujuce co sa tyka vtesnania do blatnika a vyberu vhodneho disku
...nie som si isty 100% ale Jaro ma vymenene iba predne ramena teda Radius arms link
...pohladaj moznost objednania "polybush" a objednaj oplati sa to
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
no ja mam na Defiku 265/75R16 a som skusal rozne disly podlozky a jedine co je OK su disky z Def 130.karel píše:Souhlas s Danem, nejen rozměr, ale hlavně tvar dezénu ovlivnují škrtání nebo neškrtání o podběhy.Mě chybělo cca 5 mm a to mám MudMax gumy "jen" 235/85/16 a 2" lift OME, který moc nekříží.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
rozsirovacie plastove lemy
Tu je ukazka co je potrebne spravit na 5-dverovej verzii, aby sme mohli namontovat plastove rozsirovacie lemy, ktore ponuka napr. Paddock za poriadnu gucu penazi.
- Přílohy
-
- Tak tolkoto sa vyrezava z dveri...
- DSCF4498.jpg (113.46 KiB) Zobrazeno 8143 x
-
- diera
- DSCF4497.jpg (103.13 KiB) Zobrazeno 8145 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Este bocny pohlad z ktoreho je vidno, kolko je celkovo z blatnika urezane a ako sa dnu schova pneu. O lem jednoducho 33" guma neskrtne... Ak by som este pouzil 3cm rozsirovacie podlozky pod moje disky( mimochodom ET tusim -8, alebo -12)Pri 35" by som musel trosicku zrezat zvutra zo zadnej casti lemu( ale iba 1-2cm plastu). Ani by to nebolo vidno...
Vsimnite si vpravo hore. To je miesto v podblatniku kde to chyta ako prve( zaoblenie na rezervu v kufri). Vsade naokolo je miesta habadej. A to je aj hlavny problem tej 35-tky. Keby som to vyklepal, tak tam vojde aj ta. Lenze ja mam prave v tom mieste v kufri plynovu nadrz a mam tam cca 1mm priestoru
Vsimnite si vpravo hore. To je miesto v podblatniku kde to chyta ako prve( zaoblenie na rezervu v kufri). Vsade naokolo je miesta habadej. A to je aj hlavny problem tej 35-tky. Keby som to vyklepal, tak tam vojde aj ta. Lenze ja mam prave v tom mieste v kufri plynovu nadrz a mam tam cca 1mm priestoru

- Přílohy
-
- zboku
- DSCF4500.jpg (95.93 KiB) Zobrazeno 8140 x
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Fakt dost...ale s tymi lemami sa mi to paci...DanoDEF píše:...peeekne si to poorezoval...

Dalo by sa vyrezat este trosku viac a trosku zrezat z lemu a ziskalo by sa este trosicku viac miesta, ale toto mi staci.
presne takDanoDEF píše:...podla fotiek uz mas v zadu tie "zlomene" ramena...
anoDanoDEF píše:...tie biele trojuholnikove disky su tvoje ???
uz som primeral a vyda to...DanoDEF píše:...este jedna vec pri tom vsetkom testovani nezabudni na kardan, ze ho mas demontovany.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
...je to hlavne o vzorku...ale to asi poznas ked jazdis MudMaxi.karel píše:Chápu, že každá úprava je vždy otázkou priorit, ale právě u pětidvířka je zásah do zadních blatníků dost drastický a je jedno jestli Disco nebo RR Klasik.Otázkou je jestli nárůst kol o 2" zlepší chování auta v terénu o tolik, aby se to vyplatilo.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
BFG MT 33" jazdim uz druhy rok. Nemal som ani len najmensi problem s napravami. Diferaky maju "standardnu" volu. Poloosy dokonca maju drazkovanie skoro ako nove. Vzadu ARB-cko, takze o zadny diferak strach nemam. Standardny diferak do zasoby v pripade potreby. Komplet poloosy 3 sady...takze ak nastane problem lahka pomoc.Stavros píše:je to bohuzel hodne o gumach, tam kde karel jede na volnobeh bez spery, tam ja se tresu, kde zustanu, ale zase mam BF Goodrich AT. Kazdopadne u toho range bych ted mel starost o napravy.
Ale ako som pisal do 35 nejdem.
Tie lemy som nekupoval ani nie tak preto, aby som urobil viac miesta v blatniku( na to su aj ine cesty a nie az tak drasticke), ale jednoducho preto, lebo sa mi to pacilo.
A co sa tyka vysky, tak moj nazor je, ze kto chce argumenty si najde. Len taka blbost a nahoda zaroven...Nedavno som zostal visiet v nenapadnom( no nie az tak nenapadnom

Aj mna ET( T3, mud max, fedima) fascinuju svojim vykonom. Mal som kopec prilezitosti si o nich utvorit predstavu. Ale v tomto obdobi jednoducho nebudem pneu riesit. BFG MT je nateraz dobra na to co jazdim. Ked budem sadu menit tak urcite bud Extrem Trekker vzor alebo Jungle Trekker. Ale dovtedy este nejaka voda pretecie.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS