na co si dat pozor

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

na co si dat pozor

#1 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 17:04

dobrý jsem tu nový a chci si koupit RRC mam nabidku na rv asi 90 je to 3,9 automat,moje otazka je naco si dat pozor, nejvic me desí motor a prevodovka automat sem jeste nemel je to na plyn a na benzín se tomu moc nechce,jak je to u tehle aut resený s 4x4? ma to uzaverku mizinapravy? diky za odpovedi Kuba

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: na co si dat pozor

#2 Příspěvek od Neklan » 20 čer 2011 17:38

Nejdřív si projdi odkazy v tomto vlákně: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=13928" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#3 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 17:42

jj diky sem zvyklej z off fora tam nic takovýho nemaj :lol:

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#4 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 18:48

tak sem to prolitl a nemuzu najit nejaký info o tom jak je to s uzaverkou mezinapravy

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

#5 Příspěvek od Mirko » 20 čer 2011 19:04

Ahoj,
tento model nemá manuální uzávěrku ale visko spojku, která uzavírá centrální diferenciál při rozdílných rychlostech stále poháněných náprav. Takže to funguje bez zásahu řidiče, pokud to ještě funguje. Často jsou v tomto věku viskospojky už po smrti, ale není to žádná věda je vyměnit. Pro někoho, kdo to s offroadem myslí vážně se nabízí alternativa přestavby na rozvodovky s manuální uzávěrou, které byli montované před rokem 89. Mě vyhovuje to, že nemusím v terénu kvedlat nějakou pákou a přemýšlet, kdy jí tam dat a kdy ne (jediný o čem rozhodují je redukce) Doplňuje to filozofií automatické převodovky.
Mirko

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#6 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 19:32

aha diky tak to sem to je skoda nevis na kolik ta vyskospojka prijde?když sem to auto v zime vydel ve snehu tak mi prislo ze obcas nehrabalo ani jedno prední kolo takže bude zrejme po smrti,jo a jeste jedna je u tehle prevodovky možnost pohánení jen zadní napravy? diky

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

#7 Příspěvek od Mirko » 20 čer 2011 19:52

Všechny Range mají stálý náhon na všechny čtyři kola. Nemají možnost odpojení náhonu. Repasovaná viskospojka přijde asi na desítku. Není to myslím ani stoprocentní uzávěrka, uzavírá se postupně protáčením kol.
na co hodláš Range využívat?
Jinak automatu se nemusíš bát, ustojí víc než manuály v těchto vozech a ani repas není drahý. Motor už je horší :mrgreen: Zvlášť teda pokud se mu nechce na benzín. Mě už ty moje dvě 3,9-ky tak vyškolili, že to bylo občas na ručník do ringu. Ale ani jedno není hlavní bolest toho vozu, tou je bez konkurence rez.
Mirko

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#8 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 20:19

sakra ja mam ted docela upravený daihatsu rocky kde je vsechno krasne manualní ikdyž parkrat v zime sem si rikal ze bylo fajn auto s mezinapravou, ale zas bych nemohl radit jen na zadek na zasnezeným parkovisti :cry: chtel bych to vyuzivat tak pul na pul teren silnice to konkretní auto o který mam zajem ma nejakej liftovej podvozek krytí diferaku nadrže i řízení navijak atd celkem hezky vybavený,jenže momentalne nepojizdní borci trefily nakej preklad a prorazily vepredu benzo diferaku a udelaly ho,novej je k autu ale jeste ho tam nedaly tak nemuzu posoudit jak spatne to na ten benzín jede,jinak si pamatuju ze ukrotily oba dva klouby vepredu tak ta viscospojka nemuže bejt zas tak mrtva a ta koroze, je asi to co me na tom nejvic laka plechy jsou sice pomackaný a mistama roztrhlý (hlinik no) ale ram prahy a takový ty mista co vydim na fotkach ze maj lidi schnilý me prijdou hodne dobrý akorat trosku prední podbehy jinak myslim ze je po týhle strance dobrej

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

#9 Příspěvek od Mirko » 20 čer 2011 20:30

Ono pokud uz si s tim nekdo hral a prestavoval, tak je docela mozne, ze tam uz je ta starsi rozvodovka s manualní sperou. Ona se paralelne davala do Discovery a Defendra, takze na trhu je jich dostatek, akorat ma o neco kratsi prevod. Nicmene osmivalcem, kdyz chces, ukroutis vsechno, zvlast v automatu.
S tim motorem te nebudu strasit, nejspis to bude nejaka mucha v elektrice, ale je to nevdecne hledani v tom vstrikovacim systemu, na ktere neni poradna diagnostika.

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#10 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 20:41

a poznam to podle nakýho cudliku v interieru? majitel mi vysvetlil jak zhruba funguje ta paka automatu a ta prední packa ma jen dve polohy redukce a normál jinak kolik muže stat ta rozvodovka s manualni uzaverkou mezidifu?jinak stou elektrikou v motoraku to je silený oproti tomu mýmu naftaku se trena dratama furt si rikam jestly delam dobre ale zmena je zivot :D

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: na co si dat pozor

#11 Příspěvek od Mirko » 20 čer 2011 21:47

Jestli má jen 2 polohy, tak je to ta original s viskospojkou. Na cenu se musis zeptat lidi, kteri ju prodavaji, viz sekce dole na forumu: "nabídka služeb a zboží pro vozy land rover"
Ta elektronika v Classicovi je zrádná ne v tom množství, ale kolik má let. Principiálně je celkem jednoduchá, ale staří už holt nese následky. Navíc pokud s tím autem nejezdil jen starší lord pro rohlíky a jinak bylo garážováno. Ale není to žádná věda.

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: na co si dat pozor

#12 Příspěvek od kubas » 20 čer 2011 21:55

uvydime jak to dopadne jeste musej slozit tu prední napravu, složil bych si to sam ale nerozebiral sem to takže bych to nedal maj dole oba dva naboje no hruza,jinak auto dostavalo asi fest cocku ale na druhou stranu do tech uprav asi nekdo dost nasypal a pak dosly prachy pac to prodaval myslim dost pod cenou

Odpovědět