Výměna per a tlumičů Serie 2A
Moderátor: Rover
Výměna per a tlumičů Serie 2A
Dostal jsem se k výměně per a tlumičů u Dorsetky - Serie 2a - a mám dotaz. Poradíte mi někdo pořadí , jak mám chytat pružiny k autu? Začínáte nejdřív třmeny na nápravě, nebo konci per a prostředek pak třmenem přitáhnete ? Díky za pomoc
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
taky mě to čeká , mám v nějakém časopise navod na montáž parabolic můžu naskenovat a poslat. Petr
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
Dělal jsem to nedávno.Dva zvedáky nachystat a uděláš to sám.
-jak začneš je jedno předek,nebo zadek
-povolit matky šroubu na pérech,na silenblocích pér
-sundat tlumič
-podložit zvedák na střed péra a následně povolit a sundat 4matky na středu pér
-druhým zvedákem podložit rám,aby při povolení zvedáku pod středem péra to nespadlo
-povolit první zvedák,péra se prověsí,vyděláš zvedák,vytlučeš šrouby,dáš nové péro,to správné !
-přitáhneš šrouby,ne nadoraz,to,až nakonec,až auto bude stát na kolech bez heveru
-podložíš na střed péra zas zvedák a pomalu zdviháš péro,až se dostaneš do fáze,kdy usazuješ strřed šroubu péra do dírky,to docílíš přikopnutím kola,jak sedne přišroubuješ natvrdo,jde to krásně
-nasadíš tlumič
-nakonec ,až vše máš,přitáhneš pořádně šrouby na silenblocích
-třmen jistící kolem nápravy přidělaný k rámu nemám,jestli máš na začátku odmontovat na konci přidělat
Pozor!
-péra předek,to víc prohlé strana řidiče
-zadek prý jedno,jsou stejné osobně jsem vyzkoušel na obou stranách,bylo to stejné
-5 hodin klidné práce
Čerpáno z pramenů: Alík,Land Jirka,Eliot,tak nějak by ti to popsali,kdyby našli sil psát to jedno furt dokola
-jak začneš je jedno předek,nebo zadek
-povolit matky šroubu na pérech,na silenblocích pér
-sundat tlumič
-podložit zvedák na střed péra a následně povolit a sundat 4matky na středu pér
-druhým zvedákem podložit rám,aby při povolení zvedáku pod středem péra to nespadlo
-povolit první zvedák,péra se prověsí,vyděláš zvedák,vytlučeš šrouby,dáš nové péro,to správné !
-přitáhneš šrouby,ne nadoraz,to,až nakonec,až auto bude stát na kolech bez heveru
-podložíš na střed péra zas zvedák a pomalu zdviháš péro,až se dostaneš do fáze,kdy usazuješ strřed šroubu péra do dírky,to docílíš přikopnutím kola,jak sedne přišroubuješ natvrdo,jde to krásně
-nasadíš tlumič
-nakonec ,až vše máš,přitáhneš pořádně šrouby na silenblocích
-třmen jistící kolem nápravy přidělaný k rámu nemám,jestli máš na začátku odmontovat na konci přidělat
Pozor!
-péra předek,to víc prohlé strana řidiče
-zadek prý jedno,jsou stejné osobně jsem vyzkoušel na obou stranách,bylo to stejné
-5 hodin klidné práce
Čerpáno z pramenů: Alík,Land Jirka,Eliot,tak nějak by ti to popsali,kdyby našli sil psát to jedno furt dokola
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
Díky moc za návod, jen to vidím déle než na pět hodin Počítám, že některé šrouby budu muset odřezat, jsou jedna rezavá koule
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
Možná hloupý dotaz - je levé a pravé péro, nebo jsou obě stejná ? Pokud jsou různá, jdou mezi sebou nějak navzájem odlišit ?
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
od slova Pozor s vykřičníkem si to přečti znovu. Ještě se mi líbí, že je napsáno strana řidiče, protože to u series je často pokaždé jiná, že.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
To už jsem četl, a o to víc jsem zmatenej Z paddocku mi dorazily nová zadní i přední péra, ale jsou obě stejná. Takže jediný vysvětlení, co mám, je to, že jsem si je objednal blbě Ach jo
Technologie pro zahradní jezírka
Re: Výměna per a tlumičů Serie 2A
podivej se na cisla, predni by mela mit rozdilna
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA