Vymena loziska v kole RRC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

Vymena loziska v kole RRC

#1 Příspěvek od Wolfee » 22 srp 2007 09:25

Nazdar vsichni,
Po prohlidce pred STK odhalil technik ze loziska v prednim levem kole a cep rizeni na leve strane vykazuji vetsi vuli a proto bych neprosel STK. tedy dotaz do fora. Jak narocna je vymena uvedenych dilu a na co bych si mel dat pozor?
Dik predem za tipy

Wolfee
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 22 srp 2007 20:33

Zkusil bych nejdřív přitáhnout matky v náboji. Pokud to pomůže, ušetříš nějakou tu kačku.
Až vyměníš kulový čep, tak si nech udělat sbíhavost kol.

Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od Wolfee » 22 srp 2007 21:17

dik za tip ty srouby proverim. Nejsou tam dve loziska?
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 22 srp 2007 21:20

Wolfee píše:dik za tip ty srouby proverim. Nejsou tam dve loziska?
Jo jo jsou dvě za sebou. Zkus dotáhnout ty velký matky 7 a 9 co ti stahují ložiska.
Přílohy
naboj kola.jpg
naboj kola.jpg (32.46 KiB) Zobrazeno 4645 x

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#5 Příspěvek od teslo » 27 srp 2007 11:40

Vymena lozisiek nieje zlozita, ale musis si dat zalezat pri osadeni vodiacich kruzkov v naboji. Nesies ich poskodit a osadit nakrivo. Samozrejme musis vymenit zaroven aj simeringy, pretoze pri vyberani ich poskodis. A tiez aj poistnu podlozku medzi maticami.
Dalej treba dodrzat utahovaci moment. Utiahnutie ako pise admin podla mna pomoze kratkodobo( aby si presiel STK), ale urcite by som loziska vymenil, pokial to chces urobit poriadne. Totiz povolit sa Ti matice nemozu a pokial tam nejaka vola vznikla, tak jedine vydranim lozisk.
Ked to budes mat uz rozobrate, skontroluj aj osku( stub axle) na ktorej naboj sedi. Vnutorny simering zvykne do nej vydrat drazku a tym padom to uz netesni a dostane sa Ti dnu bodrel. Treba ju vymenit. Tiez to je spotrebny material.

Ak budes menit loziska, tak maly help. Skus dat loziska do mrazaku a naboj zohriat. Tym sa Ti budu tie vodiace kruzky nasadzovat o nieco malo lepsie. Ale ako som povedal, treba opatrne... :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Wolfee » 27 srp 2007 13:00

Dekuji vsem za rady, az budu mit loziska a bude volny vikend ( taze nekdy v rijnu :( )tak se do toho pustim. Do te doby bude muser STK pockat.
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Odpovědět