Nazdar vsichni,
Po prohlidce pred STK odhalil technik ze loziska v prednim levem kole a cep rizeni na leve strane vykazuji vetsi vuli a proto bych neprosel STK. tedy dotaz do fora. Jak narocna je vymena uvedenych dilu a na co bych si mel dat pozor?
Dik predem za tipy
Wolfee
Vymena loziska v kole RRC
Vymena loziska v kole RRC
RRC V8 3.9 Auto MY 1990
Skype: martinrr1
Skype: martinrr1
Vymena lozisiek nieje zlozita, ale musis si dat zalezat pri osadeni vodiacich kruzkov v naboji. Nesies ich poskodit a osadit nakrivo. Samozrejme musis vymenit zaroven aj simeringy, pretoze pri vyberani ich poskodis. A tiez aj poistnu podlozku medzi maticami.
Dalej treba dodrzat utahovaci moment. Utiahnutie ako pise admin podla mna pomoze kratkodobo( aby si presiel STK), ale urcite by som loziska vymenil, pokial to chces urobit poriadne. Totiz povolit sa Ti matice nemozu a pokial tam nejaka vola vznikla, tak jedine vydranim lozisk.
Ked to budes mat uz rozobrate, skontroluj aj osku( stub axle) na ktorej naboj sedi. Vnutorny simering zvykne do nej vydrat drazku a tym padom to uz netesni a dostane sa Ti dnu bodrel. Treba ju vymenit. Tiez to je spotrebny material.
Ak budes menit loziska, tak maly help. Skus dat loziska do mrazaku a naboj zohriat. Tym sa Ti budu tie vodiace kruzky nasadzovat o nieco malo lepsie. Ale ako som povedal, treba opatrne...
Dalej treba dodrzat utahovaci moment. Utiahnutie ako pise admin podla mna pomoze kratkodobo( aby si presiel STK), ale urcite by som loziska vymenil, pokial to chces urobit poriadne. Totiz povolit sa Ti matice nemozu a pokial tam nejaka vola vznikla, tak jedine vydranim lozisk.
Ked to budes mat uz rozobrate, skontroluj aj osku( stub axle) na ktorej naboj sedi. Vnutorny simering zvykne do nej vydrat drazku a tym padom to uz netesni a dostane sa Ti dnu bodrel. Treba ju vymenit. Tiez to je spotrebny material.
Ak budes menit loziska, tak maly help. Skus dat loziska do mrazaku a naboj zohriat. Tym sa Ti budu tie vodiace kruzky nasadzovat o nieco malo lepsie. Ale ako som povedal, treba opatrne...

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS