Nazdárek mám taký kosmetický problémek.
při dělším stání (na křižovatce) začnou otáčky voloběhu nepříjemě kolísat a celé auto se tak nějak rozvibruje. Jinak vše šlape, jak má.
Máte s tím nějaké zkoušenosti? Je to na návštěvu servisu? Já se v tom hrabat určitě nebudu.
Díky
Kolísání otáček volnoběhu D3
Moderátor: Miky_CZ
Kolísání otáček volnoběhu D3
D3 TD6, r.v.2006 v tvrdé práci pro http://www.balonovyzamek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
myslím, že vstřik by to mohl být. Stejně se mi to projevovalo na 2.0HDI. Byl načnutej a bylo to cítit a poznat jen na volnoběh, auto se pak jakoby rozhoupalo.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Úplně to samý mi udělal Freelander Td4 minulou neděli. Při otevírání vrat do garáže najednou začali otáčky kolísat mezi 500-600 ot/min. Konzultoval jsem problém v servisu. Nejprve mám prý zkusit auto prohnat po dálnici jestli se někde nezachytila nějaká nečistota (něco jako při čištění filtru pevných částic), pak výměna palivovýho filtru. Zatím jsem neměl čas ani jedno udělat, tak uvidím. Kvalitu nafty bych osobně vyloučil. Beru pouze V-Power a ještě na zimu aditivuji TDA-čkem od Castrolu. Jestli to je vstřik tak to asi nebude zrovna levnej špás 

ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Jako první bych šel po naftě a palivovým filtru. Kvalita předražených PHM je díky zlodějům, který se podílej na distribuci na nule.
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Něco podobného mi dělal D3, auto jako by si samo přidávalo a ubýralo plyn. Bylo to vadné čidlo teploty oleje.
Petr
Petr
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Tou kvalitou nafty by som si tak isty nebol SHELL unas dopada dost biedne s kvalitou niesme v DE a jedine aditivum co fakt funguje je VIF. Nehovoriac otom ze treba tankovat tam kde je vela aut kde palivo v nadrziach dlho nestoji co sa o SHELL Vpower povedat neda ked je tak ku....ky drahy a stoji zaprd.BeerRudolf píše:Úplně to samý mi udělal Freelander Td4 minulou neděli. Při otevírání vrat do garáže najednou začali otáčky kolísat mezi 500-600 ot/min. Konzultoval jsem problém v servisu. Nejprve mám prý zkusit auto prohnat po dálnici jestli se někde nezachytila nějaká nečistota (něco jako při čištění filtru pevných částic), pak výměna palivovýho filtru. Zatím jsem neměl čas ani jedno udělat, tak uvidím. Kvalitu nafty bych osobně vyloučil. Beru pouze V-Power a ještě na zimu aditivuji TDA-čkem od Castrolu. Jestli to je vstřik tak to asi nebude zrovna levnej špás
LR DEFENDER 110 SW
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Nestraš, auto se opravdu pohupuje, tak nějak nepříjemně. Auto půjde za chvilku na servisku, tak uvidímeMike III píše:myslím, že vstřik by to mohl být. Stejně se mi to projevovalo na 2.0HDI. Byl načnutej a bylo to cítit a poznat jen na volnoběh, auto se pak jakoby rozhoupalo.
D3 TD6, r.v.2006 v tvrdé práci pro http://www.balonovyzamek.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Kolísání otáček volnoběhu D3
Vyměněn vzduchový filtr, vyčištěna váha vzduchu a zatím dobrýBeerRudolf píše:Úplně to samý mi udělal Freelander Td4 minulou neděli. Při otevírání vrat do garáže najednou začali otáčky kolísat mezi 500-600 ot/min. Konzultoval jsem problém v servisu. Nejprve mám prý zkusit auto prohnat po dálnici jestli se někde nezachytila nějaká nečistota (něco jako při čištění filtru pevných částic), pak výměna palivovýho filtru. Zatím jsem neměl čas ani jedno udělat, tak uvidím. Kvalitu nafty bych osobně vyloučil. Beru pouze V-Power a ještě na zimu aditivuji TDA-čkem od Castrolu. Jestli to je vstřik tak to asi nebude zrovna levnej špás



ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010