Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#1
Příspěvek
od Pama » 24 pro 2011 14:19
Ahoj,
prosím o pomoc, mám krátce P38 a včera večer mi klekla na dorazy a píše mi langsam 55. Nenašel by se někdo v okolí vyškova s tímto přístrojem? Mám jet 28. 12. na hory a nechce se mi bříchoplazem

, když už jsem se stal "šťastným" majitelem této čtyřkolky. Nebo existuje nějaký jiný způsob deaktivace (odpojením delší doby baterky nebo nějakýho konektoru z té elektrárny pod sedačkama? Kompresor kompresoruje, ale těsnost systému je už trošku slabší. Asi před hodinou, co mi to udělalo jsem instaloval autorádio, mohlo by to mít nějakou spojitost?
díky moc. mimochodem přeji hezký svátky všem

Naposledy upravil(a)
Pama dne 08 led 2012 15:15, celkem upraveno 1 x.
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#2
Příspěvek
od cyril » 24 pro 2011 15:56
Pama píše:Ahoj,
prosím o pomoc, mám krátce P38 a včera večer mi klekla na dorazy a píše mi langsam 55. Nenašel by se někdo v okolí vyškova s tímto přístrojem? Mám jet 28. 12. na hory a nechce se mi bříchoplazem

, když už jsem se stal "šťastným" majitelem této čtyřkolky. Nebo existuje nějaký jiný způsob deaktivace (odpojením delší doby baterky nebo nějakýho konektoru z té elektrárny pod sedačkama? Kompresor kompresoruje, ale těsnost systému je už trošku slabší. Asi před hodinou, co mi to udělalo jsem instaloval autorádio, mohlo by to mít nějakou spojitost?
díky moc. mimochodem přeji hezký svátky všem

Jestli nikoho nenajdeš kolem Vyškova, ozvi se. Sice máme nějaký rodinný návštěvy a podobně, ale nějak bychom to snad udělali. Zítra bych se asi na chvilku utrhl dopoledne, nebo potom až pozítří. Prostě zavolej a zkusíme něco vymyslet. Mám DEG.
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#3
Příspěvek
od Pama » 24 pro 2011 17:08
paráda

, nejraděj bych do prostějova zajel osobně, ale ta cesta z vy do pv je tragická

, zítra dopoledne by to šlo, nebo 27?. Zavolal bych někdy zítra ráno, třeba v 8:30 nebo ještě dnes večer (třeba kolem 21:00)?
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#4
Příspěvek
od cyril » 24 pro 2011 20:54
Pama píše:paráda

, nejraděj bych do prostějova zajel osobně, ale ta cesta z vy do pv je tragická

, zítra dopoledne by to šlo, nebo 27?. Zavolal bych někdy zítra ráno, třeba v 8:30 nebo ještě dnes večer (třeba kolem 21:00)?
Počítám s tím, že přijedeš sám.

Zatím všechny P38 se spadlou prdelí na diagnostiku dojely samy po ose.

I když je pravda, že ne z VY ale pouze z okolí PV. Mám čas tak hodinku a půl max...za tu dobu to do Vyškova a zpět, včetně nějaké diagnostiky nedám..

).
Brnkni před devátou ráno. Zbytek přes sms nebo SZ. Zdar Cyril.
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od eliott » 24 pro 2011 22:47
Když budete potřebovat konzultovat, budu na telefonu

-
Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Hubert » 25 pro 2011 08:34
cyril píše:........ Mám DEG.
Trapný dotaz co to je za diagnostiku ?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#7
Příspěvek
od cyril » 25 pro 2011 10:51
Hubert píše:cyril píše:........ Mám DEG.
Trapný dotaz co to je za diagnostiku ?
DEG Automotive Superscan II
P.S. Eliotte, díky za nabídku, ale šlo to v pohodě. Chyby identifikovány a smazány. Range právě odjel ve vzpřímené důstojné pozici. Zdá se, že vše funguje. Doufám, že mu to vydrží...trochu syčela trubka ve spoji u kompresoru.
-
Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Hubert » 25 pro 2011 11:14
Á jo DEC né DEG.

Já sem si říkal že to neznám. Huš sem doma.

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#9
Příspěvek
od Pama » 25 pro 2011 11:36
tak jsem doma a pořád to mám navrchu

Moc díky za pomoc!! snad to nějakej čas vydrží
Mám špatnou těsnost u vstupů do EASu, největší problém je ta hadice do toho hlavního zásobníku, to budu řešit na jaře, nechci do toho moc vrtat, aby mi to zase nesedlo natvrdo. Stejně asi budu potřebovat opravnou těsnící sadu a ten kicker.
-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#10
Příspěvek
od Sláma Karel » 25 pro 2011 11:41
No jenže to ti tu chybu za chvíli načte znovu.
A hlavně když to budeš odkládat, tak se ti spálí kompresor a ta oprava bude ještě dražší a to výrazně.
K

-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od eliott » 25 pro 2011 11:49
Co to psalo za chybu? Hadičky jsou těsněné jen O kroužkama, je to přetěsněné za půl hodiny komplet. Jonakl je to samozřejmě tak jak píše

-
Dočkař
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13 dub 2011 15:58
- tel.: 721074200
- auto: RRC 300tdi
- Bydliště: Beroun
#12
Příspěvek
od Dočkař » 25 pro 2011 13:13
Opravu fakt nemá cenu odkládat. Za sebe sem chyby EAS na svym autě neřešil celkem plánovaně

Kompresor odešel celkem ochotně v brzku

Fakt bych to neodkladal, taky ti to může odfouknout na cestě a už s tim nic v tu chvíli neuděláš

Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej
http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy
http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#13
Příspěvek
od Pama » 26 pro 2011 10:27
[quote="eliott"]Co to psalo za chybu? Hadičky jsou těsněné jen O kroužkama, je to přetěsněné za půl hodiny komplet. Jonakl je to samozřejmě tak jak píše

[/quote]
tuším to psalo vadnou hadici a nějakou hlášku od předního levýho kola, tu hadici přisuzuji tomu, že jsem ji vytahoval z EASu až možná vypustil celej zásobník a to kolo, tam je asi špatný čidlo, ale to nedokážu posoudit, teprve se s tou potvorou seznamuji a poznávám ho.
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#14
Příspěvek
od Pama » 26 pro 2011 10:30
[quote="Dočkař"]Opravu fakt nemá cenu odkládat. Za sebe sem chyby EAS na svym autě neřešil celkem plánovaně

Kompresor odešel celkem ochotně v brzku

Fakt bych to neodkladal, taky ti to může odfouknout na cestě a už s tim nic v tu chvíli neuděláš

[/quote]
dobře, dobře, začnu se tomu věnovat už v lednu, jste mi hoši nahnali strach
má někdo ty náhradní gumičky?
-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#15
Příspěvek
od Sláma Karel » 26 pro 2011 10:37
No hadici to asi nepsalo. Pochybuju, že diagnostika pozná hadici. Max tak by to mohlo napsat špatný ventil (u té hadice) nebo nízký tlak v systému.
A co se týče toho senzoru výšky na kole. Tak ten bych vyměnil než někam pojedeš. Nebo ho to zase špatně načte a pojedeš domů v kostitřasu. Nebo si tu aspoň nastuduj, jak to nouzově nafouknout, aby si dojel domů.
K

-
Navi
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19 kvě 2010 17:45
- auto: Range Rover
- Bydliště: Praha
#16
Příspěvek
od Navi » 26 pro 2011 11:13
Ty gumičky jsem kupoval za pár korun ve
http://www.seall.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Buď jim tam dones ty původní, nebo si je jen oměř a nejdřív objednej.
Na každou trubičku/konektor jsou potřeba dvě těsnění.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
-
cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
#17
Příspěvek
od cyril » 26 pro 2011 14:06
eliott píše:Co to psalo za chybu? Hadičky jsou těsněné jen O kroužkama, je to přetěsněné za půl hodiny komplet. Jonakl je to samozřejmě tak jak píše

Krom ABS to myslím hlásilo jenom chybu ventilu pérování levého předního kola a nefukční systém. Po vymazání a vyzkoušení se už vracela pouze chyba ventilu předního kola, jinak vše ostatní OK.
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#18
Příspěvek
od eliott » 27 pro 2011 10:00
Chybu ventilu to může hlásit i v případě vadného čidla, každopádně se to blbě hledá bez diagnostiky. Je třeba koukat jestli se mění hodnoty čidel při změně výšky. Když je čidlo OK, tak vyměnit ventil.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od Kokesek » 28 pro 2011 08:01
Ventil vetsinou spatny neni (solenoid..) To ze nahlasi chybu a blokuje se je zpusobeno vodou v systemu. V mrazech se udela spunt a auto se chova divne. Pokud jedno cidlo na naprave zaznamena ze se nezveda neproudi vzduch do solenoidu pak vyhlasi chybu treba ....predni pravy ventil, ale chytrejsi diagnostika umi rict o jakou chybu se jedna. Pak je cela chyba ....predni pravy ventil trvale zavren (to je prave ten spunt) Staci vse vycistit vypustit nadobu, pretesnit vse co jde. zrepasovat kompresor (mel by tlacit do mrtva 16-20bar, pokud bude mit kolem 10 je spatny) a hlavne vymenit ten kulickovy vysousec.
Zkusenost je takova ze pokud solenoidy pracujou na stole tak v aute uz to maka taky i pri zmenach teplot.
-
eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#20
Příspěvek
od eliott » 28 pro 2011 08:12
Nechápu, proč v takovém případě repasovat kompresor? Navíc chyby se solenoidem se objevují se stejnou četností jak v zimě, tak v létě, takže zamrzání nebude zas tak častý jev. A hádal bych se i o vlivu chytrosti diagnostiky, ta čte kód, zaznamenaný autem, negeneruje ho sama.