
Tak ráno jsem na tachu koukal na 222222 -


Tak po několika pokusech zdechnul - po dalších 15 km několik hlášek - faul 1 a 2 a 3( ruční brza-TC-HDC - atd a opět klíče v kapse a motor vrní

zatáhnul jsem ručku a chcíplo to -
Jinak auto jede jak víno


Moderátor: Miky_CZ
Zřejmě k tomu vypnutí nedojde, podíval bych se na hlavní spínací relé napájející celý systém.Sláma Karel píše:No to při vypnutí přívodu elektriky do čerpadla a vypnutí elektriky do počítače a vstřiků asi nemůže hrát roli ne?
Jinak dobrá závada.![]()
K
No to jsem pochopil proto ta reakce na tohle co se týká TD a TDIMešky píše:Zřejmě k tomu vypnutí nedojde, podíval bych se na hlavní spínací relé napájející celý systém.Sláma Karel píše:No to při vypnutí přívodu elektriky do čerpadla a vypnutí elektriky do počítače a vstřiků asi nemůže hrát roli ne?
Jinak dobrá závada.![]()
K
diskous píše:Dělá to když se dostane někdy nějaká nečistota v naftě do elektroventilu na čerpadle a ventil nedovře při vypnutí klíčku a motor běží dál.
Todle se stává,když ti auto jede za 8 litrů - žádný průtok nafty,jede to jen na smrad ...DanoDEF píše:... pritok nafty nehraje ulohu.
No nejjednodužší je bateriový vypínač,jak na náklaďáku ( nebo navijáku ...DanoDEF píše:... Je to elektronicke auto.
Kubas38 píše:![]()
Tak ráno jsem na tachu koukal na 222222 -a říkám si jak to pěkně funguje
Jen jsem udělal nástřel ...MadTom píše:Bateriák do tohoto typu auta není to pravé.
nechaj, cim novsie tym horsie;-)Stavros píše:hm,
to snad neni mozny, ne? Ja si asi necham tu svoji dvacetiletou popelnici.