pri pridávaní začne svietit červená kontrolka čerpadla a po ubratí plynu prestane svietit. ked pridám plyn tak žačne svietiti a afto nejde....
Neví niekto čo je tá kontrolka zač?!?!?!


Moderátor: Safraporte
Krasty píše:Pises tady "dobra" diagnostika:
Mam Freelander 98 2,0Di....pry to je snad nejhorsi vyber znacky, co jsem si mohl koupit. (mam ho 14 dni) To ale neni tematem....
Mne problikava diagnostika pri nizskych otackach, kdyz jedu plynule...napr 50-60 km na 5tku nebo na nizsi kvalt pomaleji. Kontrolka se rozsviti, vykon se nezmeni, nic nezacne brzdit...normalne jede dal. Kdyz seslapnu nebo pustim na vterinku plyn, kontrolka zhasne. Po chvilce zase...
Kdyz jedu normalni rychlosti, tak se nic nedeje. Na 5tku 80 a vis...
Auto startuje hned, nekouri, jede normalne.
Pc zahlasil nejakou vadu "elektromagnet vstrikovaci cerpadlo"...to se vymenilo, dela to furt s tou samou chybou.
Borci rikali, ze to muze byt cokoliv od jakehokoliv kontaktu, cidla, pres vstrik(y), az po cerpadlo nebo ridici jednotku. Tak co to je teda za diagnostiku, kdyz nedokaze urcit tu chybu???
Pokud teda dobre chapu, existuji ruzne softwary...vice ci mene detailni???
macejky1 píše:Krasty píše:Pises tady "dobra" diagnostika:
Mam Freelander 98 2,0Di....pry to je snad nejhorsi vyber znacky, co jsem si mohl koupit. (mam ho 14 dni) To ale neni tematem....
Mne problikava diagnostika pri nizskych otackach, kdyz jedu plynule...napr 50-60 km na 5tku nebo na nizsi kvalt pomaleji. Kontrolka se rozsviti, vykon se nezmeni, nic nezacne brzdit...normalne jede dal. Kdyz seslapnu nebo pustim na vterinku plyn, kontrolka zhasne. Po chvilce zase...
Kdyz jedu normalni rychlosti, tak se nic nedeje. Na 5tku 80 a vis...
Auto startuje hned, nekouri, jede normalne.
Pc zahlasil nejakou vadu "elektromagnet vstrikovaci cerpadlo"...to se vymenilo, dela to furt s tou samou chybou.
Borci rikali, ze to muze byt cokoliv od jakehokoliv kontaktu, cidla, pres vstrik(y), az po cerpadlo nebo ridici jednotku. Tak co to je teda za diagnostiku, kdyz nedokaze urcit tu chybu???
Pokud teda dobre chapu, existuji ruzne softwary...vice ci mene detailni???
No nevím teda kdo ti řekl že je ten motor nejhorší volba. Asi ti mechanici kteří si s ním neví rady. Já osobně si myslím že je to jeden z lepších ale to je na jinou debatu. Být tebou tak zajedu do autorizovanýho LR servisu nebo za někým kdo má originální LR diagnostiku. Taky jsem si před časem prošel všemožným hledáním a nakonec v Jihlavě u Hose za pár minut vyřešeno. A musím říct, že ta jejich diagnostika ukazovala úplně všechno a chlap kterej s ní dělal přesně věděl co a jak.
Jinak podle toho co popisuješ bych se ani nedivil kdyby to byl zlomenej kabel od prvního vstřiku, váha vzduchu nebo snímač otáček. Podle toho co píšeš se vada projevuje jenom když jedeš v hodně nízkých otáčkách. Já osobně třeba na 5tku pod 80Km/h ani nejezdím. To už se podle mně ten motor dost dusí.
že se nafty podtáčejí je obecný nešvar. Vždyť ani pořádně neroztočíš turbo ...Krasty píše:
No nevim, proc by se mel naftak pri cca 1800 otackach dusit???