Discovery III klesá na měchách současně s napětím baterie
Moderátor: Miky_CZ
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Discovery III klesá na měchách současně s napětím baterie
tak mi auto během 1 dne neježdění začalo klesat, baterie po dobití do plnejch je během týdne na 67%, dobíjení funguje, baterie není vysypaná, to je měřeno v akuservise Varta. Může odběr způsobovat kompresor? nebo něco jinýho ze standartu? Může to mít souvislost s vrzáním jako když se tře guma při pérování kola? Myslel jsem, že jsou to silentbloky, ale co kdyby měch?
Co vy na to?
Co vy na to?
Naposledy upravil(a) Mike III dne 16 dub 2012 16:27, celkem upraveno 1 x.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Discovery III klesá
Radil bych upřesnit název vlákna. Klesá ti na měchách, nebo napětí na baterii?Mike III píše:tak mi auto během 1 dne neježdění začalo klesat, baterie po dobití do plnejch je během týdne na 67%, dobíjení funguje, baterie není vysypaná, to je měřeno v akuservise Varta. Může odběr způsobovat kompresor? nebo něco jinýho ze standartu? Může to mít souvislost s vrzáním jako když se tře guma při pérování kola? Myslel jsem, že jsou to silentbloky, ale co kdyby měch?
Co vy na to?

Re: Discovery III klesá
Kompresor sa pusti iba ak je auto nastartovane.
V kludovom rezime (aj pri zamknutom a za alarmovanom aute) je riadiaca jednotka vzduchoveho podvozka aktivna a pravidelne auto dorovna otvorenim a vypustenim prislisneho ventilu (ale nie dopustenim). Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
V kludovom rezime (aj pri zamknutom a za alarmovanom aute) je riadiaca jednotka vzduchoveho podvozka aktivna a pravidelne auto dorovna otvorenim a vypustenim prislisneho ventilu (ale nie dopustenim). Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
název jsem upravil, klesá dolů auto i nabití baterie, myslel jsem že to má souvislost, protože když jsem nechal auto na nabíječce přes noc, tak zůstalo nahoře. Ještě to jednou zkusím, abych to ověřil.
Pak je tedy otázka co jiného může mít v zamčeném autě takový odběr? Předpokládám, že měřák na baterii je spolehlivý zařízení.
Pak je tedy otázka co jiného může mít v zamčeném autě takový odběr? Předpokládám, že měřák na baterii je spolehlivý zařízení.
je nějaký způsob jak objevit netěsnost?Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Na netěsnost jarovou vodu v rozprašovači a pokropit od měchů přes hadičky postupně všechno a koukat se kde bublá. A pokud by to měl být měch, tak zkusit ve více výškových polohách - jak se ohýbá může někde těsnit a někde ne.
Co se týče meření spotřeby vypnutého auta, tak jedině ampérmetrem zapojeným do přívodu od baterie - žádanej proud je kolem jednotek miliAmpér (a méně), což se ničím jiným moc změřit nedá. Akorát se zapojuje do obvodu, takže musíš odpojit baterku a připojit ji přes ampérmetr. Vzhledem k tomu, že to auto je plný elektriky, tak si klidně na začátku může na chvilku docela dost cucnout, tak na to bacha, aby ampérmetr vydržel. A rozhodně přes něj nestartovat. Další věc je, že řídící jednotky usínají postupně během třeba 1 hodiny, takže odběr se bude měnit. A jak správně odpojovat baterku vzhledem k uspávání řídících jednotek už tady na fóru bylo.
Co se týče meření spotřeby vypnutého auta, tak jedině ampérmetrem zapojeným do přívodu od baterie - žádanej proud je kolem jednotek miliAmpér (a méně), což se ničím jiným moc změřit nedá. Akorát se zapojuje do obvodu, takže musíš odpojit baterku a připojit ji přes ampérmetr. Vzhledem k tomu, že to auto je plný elektriky, tak si klidně na začátku může na chvilku docela dost cucnout, tak na to bacha, aby ampérmetr vydržel. A rozhodně přes něj nestartovat. Další věc je, že řídící jednotky usínají postupně během třeba 1 hodiny, takže odběr se bude měnit. A jak správně odpojovat baterku vzhledem k uspávání řídících jednotek už tady na fóru bylo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- petr štrof
- Příspěvky: 937
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
moje d3 si sedala přes noc na zadek , baterie OK . Po různých diagnostických peripetiích
vyřešeno . byl to vadný zadní křížový ventyl . Stojí cca 2500 je to na 1h práce.
čau petr
vyřešeno . byl to vadný zadní křížový ventyl . Stojí cca 2500 je to na 1h práce.
čau petr
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
sedala ti jenom na zadek?, nebo celá?
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Ak nechas baterku zapojenu tak sa bude dorovnavat - takze ak chces zistit ktora strana klesa treba odpojit bateriu a nechat stat. Zistis ci je to predok al zadok, prip stranu.Mike III píše:sedala ti jenom na zadek?, nebo celá?
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona
zas drží nahoře


- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
Prostě D III,netřeba hned stahovat kalhoty,když brod je daleko ....Mike III píše:tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona![]()
zas drží nahoře


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
A vy nevieťe že nam to opravuju z anglicka cez satelitRudaK píše:Prostě D III,netřeba hned stahovat kalhoty,když brod je daleko ....Mike III píše:tak jsem na neděli plánoval hledání netěsnosti a ona![]()
zas drží nahoře
Dělám to stejně ( pokud s tím něco je,tak se to samo nespraví ...
)



. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
To snad ví každý ....patrik píše: A vy nevieťe že nam to opravuju z anglicka cez satelit![]()
![]()
-lebo mne ano .



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery III klesá na měchách současně s napětím bateri
A nemůže být problém opačný? Něco vybíjí baterku -> auto začíná blbnout. Mě to při slabé baterce hlásilo všelijaké kraviny, např problémy s řazením automatu. Fungovalo vše normálně, jen písmenka na tunelu zčervenala.
Re: Discovery III klesá
Marek jeden dotaz, mne sa minule auto takto o malo vzadu dvihlo.. nemoze sa predsa len trochu dopustit vzduch zo zasobnika?evo828 píše:Kompresor sa pusti iba ak je auto nastartovane.
V kludovom rezime (aj pri zamknutom a za alarmovanom aute) je riadiaca jednotka vzduchoveho podvozka aktivna a pravidelne auto dorovna otvorenim a vypustenim prislisneho ventilu (ale nie dopustenim). Ak Ti auto klesa (vypusta sa) - tak mas najskor niekde unik vzduchu - najcastejsie na spojoch alebo priamo predny alebo zadny ventilovy blok. Auto sa len dorovnava k tomu/tej vypustenej strane.
Dik, Vojto + Ivanova ex-D3

Vojto
LR D3, r.v. 06
LR D3, r.v. 06