RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Michal Bavor
Příspěvky: 37
Registrován: 05 dub 2010 19:06
tel.: 603214023
auto: RR P38

RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.

#1 Příspěvek od Michal Bavor » 24 kvě 2012 09:13

Ahoj,nemáte někdo zkušenost s následujícím:
Po GO motoru /protočilo se mi ložisko na klice na šestém válci,tak jsem rovnou nechal udělat celý motor/ a následné kompletní montáži zpět, vše funguje jak má. Motor jde krásně,krásně zespoda táhne na rychl.1,2,3,4 má dostatek výkonu,ale na pětku např.v dlouhém kopci,ale i na rovince jakmile potřebuji výkon nad 2400 ot. najednou jakoby zasáhl nějaký omezovač a motor netáhne. Když sundám nohu z pedálu,nechám spadnout otáčky pod 2200 tak naskočí do tahu,ale okolo 2400 znovu zvadne. Vypadá to jako kdyby měl málo vzduchu,nebo nafty. Nevíte někdo co s tím? Než se všechno z motoru sundalo,tak to nedělalo až po zpětné montáži. Všechny díly jsou původní jak byly. Jen se to prostě rozmontovalo, a zase dalo zpět. Dík Michal

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.

#2 Příspěvek od Dockar » 24 kvě 2012 11:53

Mě něco podobnýho dělala hadice vzduchu. Prostě se fcucla. Ale je pravda, že když sem mu naložil bez ohledu na rychlostní stupeň. Někdy stačilo ubrat, někdy sem musel znovu startovat.
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.

#3 Příspěvek od Kokesek » 25 kvě 2012 00:04

Na paty stupen mas nejvetsi odpor vzduchu potrebujes nejvic nafty a vzduchu. Mozna filtr paliva, nebo netesnost intercooler a hadice. Nevim kde bydlis jinak muzes treba zavolat ... pada to do nouzaku nebo to hned pri podrazeni na ctyri jede zase normalne bez vypnuti klicku?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Michal Bavor
Příspěvky: 37
Registrován: 05 dub 2010 19:06
tel.: 603214023
auto: RR P38

Re: RR P38 2,5d manuál - ztráta výkonu motoru nad 2200 ot.

#4 Příspěvek od Michal Bavor » 25 kvě 2012 08:11

Ahoj, díky za rady. Opravdu to vypadá,že je chyba někde na vstupu buď nafty,nebo vzduchu. Prostě když obojí potřebuji k výkonu,tak je něčeho málo. Mrknu na pal.filtr, a dál projdu kompletně celé sání vzduchu a uvidíme. Jo, když to zvadne na pětku např.v dlouhém kopci,nebo na rovině když potřebuješ jet,tak to nezvadne najednou,ale jako by jsi něco pomalu přiškrtil. Stačí podřadit na čtyřku a v nižší rychlosti ten kopec vyjet,což je dost nepříjemné. Do nouzáku to nepadá. Všechno projdu a uvidíme.

Odpovědět