Ahojte.Tak ako novacik RR P38 r.v96 2.5TD ktoreho som majitelom dva mesiace a ktoreho tento fesak uz stal na opravach 900eur,sa pytam co este cakat.Takze problemy po kupe:Prasknuty olejovy chladic,vzduch mechy predne,vzduch kompresor tlacil ledva 8atm,stresne okno nedoviera,baterka kaput za tri dni pri bytovke,teple starty katastrofa,na este ma caka repas kompresoroveho bloku.
No mam rad auta v poriadku tak som zasiel na vylet k bratrom cz konkretne k kokeskovi.Vrelo odporucam chalanisko sikovny da sa povedat ze auto doslova zmenil a hlavne ma zbavyl imobilizerov.Hodil miesto talianciny anglinu.chipol to takze auto do kopcov doslova leti.Este ho chcem navstivit,preto sa pytam co este dat pozriet opravyt naco je este P38 hakliva viac hlav viac rad viac upozorneni dakujem pekne.
co este?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: co este?
tady je vlakno s kompletnim prehledem
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16268" onclick="window.open(this.href);return false;
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16268" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál