Novej naviják
Moderátor: Acon
Novej naviják
resim ten novej navijak misto cinana. Takze moji favoriti jsou Come Up za 14 000,-, Superwinch EP9 za 17 500,-, Britpart 8000 za 11 000,-(u toho nevim, jestli to neni taky uplnej cinan) a nebo cekat a casem koupit Warn 9000 za 25 000,-. Coz se mi zda dost. Ma nekdo nejakej napad?
Já mám Come Up 9000i a jsem spokojenej, myslím že to je kompromis mezi Nohejlem a značkovým. Bez zatížení tahá hezky rychle a síly má taky dost. Je už na třetím defíku a jednou se promazával, jinak se na něj nešáhlo a jede bez poruch.
PS. na kdy plánujete to Maroko, říkali jsme s kenem že bysme mohli jet společně - měli bychom se někde sejít(opít).
PS. na kdy plánujete to Maroko, říkali jsme s kenem že bysme mohli jet společně - měli bychom se někde sejít(opít).
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Já mám Comeupy 9000 na všech svých autech a jsou zatím to nejlepší co jsem měl. Měl jsem Warny 9000 8000 i 6000, Ramsey Platinum 9500 i Noella a Gew. O navijáky se moc nestarám hodně je topím a dostávají opravdu záhul. Kladku až v případě nejvyšší nouze.
Warny jsem zavrhl úplně. Strašně slabý a pořád posraný brzdičky špatně těsní a hnije uvnitř. Jako zadní naviják úplně nepoužitelnej při zatížení autem se sám zabrzdí brzdou tak, že se nedá motorem odvíjet. Musel jsem přeříznout lano a auto pustit z meze jen tak. Za ty prachy strašný.
Ramsey o trochu lepší, ale pořád vevnitř zasranej a praskali mi ty zoubky mezi poslední planetou a špulkou. Docela drahá oprava. Nikdy už bych si netroufl se na něm někam zpouštět, protože když prasknou ty kolíky tak se pak špulka roztočí úplně volně. Ten mě stál asi nejvíc peněz.
Noell i vypnutej měl takovej odběr baterky že musel být odpojenej odpojovačem, jinak člověk ráno nenastartoval. Při navíjení vydával hrozný zvuky ale jinak fungoval. Neměl jsem ho tak dlouho, dal jsem ho raději pryč.
Gew vydržel asi jeden den a pak se roztrhala převodovka. Ten byl vůbec nejhorší.
Jsou to jenom moje zkušenosti a to co vidím okolo sebe u kluků se kterýma jezdíme do Rumunska. Skoro všichni už vyměnili za Comeupy kvůli ceně i ceně za díly a kvůli tomu že s nima máme nejmenší problémy.
Jediná moje závada na Comeupech byla, že se mi u tři roky používanýho navijáku = asi 9x Rumunsko a nějaké Čechy vysypalo ložisko v motoru a já s tím tahal dál až jsem spálil motor. Comeup má totiž v motoru normální kuličková ložiska a ne nějaký futra jako ostatní. Jinak planetová kola jsou o dost širší než ve Warnu nebo Ramsey. Brzda klínová ze spojkového materiálu proti kovu. Ta se asi nedá zničit vůbec. Nevýhodou je že má po vypnutí dlouhej doběh, ale na to se dá zvyknout. Znám i lidi který s ním mají problém, že prý nemá výkon. To se mě nikdy nestalo naopak můj kamarád ho vytrhl z pevnostního nárazníku když zůstal vyset v bažině na pařezu. Mě zase několikrát přetrhl lano aniž by zastavil. A to nebylo nijak moc zničený. Ocelový jsem vyměnil za 12tku laso a to už mi taky přerval. Je i dost rychlý. Co já považuju za největší výhodu je že se o ně vůbec nestarám.
O relátkách nepíšu to je asi u všech stejnej problém.
Je to jen můj názor a chápu, že s ním ostatní nemusí souhlasit, ale přál bych vám vidět ty všechny navijáky rozebraný jako já a utratit za ně tolik peněz jako já.
Karel
Warny jsem zavrhl úplně. Strašně slabý a pořád posraný brzdičky špatně těsní a hnije uvnitř. Jako zadní naviják úplně nepoužitelnej při zatížení autem se sám zabrzdí brzdou tak, že se nedá motorem odvíjet. Musel jsem přeříznout lano a auto pustit z meze jen tak. Za ty prachy strašný.
Ramsey o trochu lepší, ale pořád vevnitř zasranej a praskali mi ty zoubky mezi poslední planetou a špulkou. Docela drahá oprava. Nikdy už bych si netroufl se na něm někam zpouštět, protože když prasknou ty kolíky tak se pak špulka roztočí úplně volně. Ten mě stál asi nejvíc peněz.
Noell i vypnutej měl takovej odběr baterky že musel být odpojenej odpojovačem, jinak člověk ráno nenastartoval. Při navíjení vydával hrozný zvuky ale jinak fungoval. Neměl jsem ho tak dlouho, dal jsem ho raději pryč.
Gew vydržel asi jeden den a pak se roztrhala převodovka. Ten byl vůbec nejhorší.
Jsou to jenom moje zkušenosti a to co vidím okolo sebe u kluků se kterýma jezdíme do Rumunska. Skoro všichni už vyměnili za Comeupy kvůli ceně i ceně za díly a kvůli tomu že s nima máme nejmenší problémy.
Jediná moje závada na Comeupech byla, že se mi u tři roky používanýho navijáku = asi 9x Rumunsko a nějaké Čechy vysypalo ložisko v motoru a já s tím tahal dál až jsem spálil motor. Comeup má totiž v motoru normální kuličková ložiska a ne nějaký futra jako ostatní. Jinak planetová kola jsou o dost širší než ve Warnu nebo Ramsey. Brzda klínová ze spojkového materiálu proti kovu. Ta se asi nedá zničit vůbec. Nevýhodou je že má po vypnutí dlouhej doběh, ale na to se dá zvyknout. Znám i lidi který s ním mají problém, že prý nemá výkon. To se mě nikdy nestalo naopak můj kamarád ho vytrhl z pevnostního nárazníku když zůstal vyset v bažině na pařezu. Mě zase několikrát přetrhl lano aniž by zastavil. A to nebylo nijak moc zničený. Ocelový jsem vyměnil za 12tku laso a to už mi taky přerval. Je i dost rychlý. Co já považuju za největší výhodu je že se o ně vůbec nestarám.
O relátkách nepíšu to je asi u všech stejnej problém.
Je to jen můj názor a chápu, že s ním ostatní nemusí souhlasit, ale přál bych vám vidět ty všechny navijáky rozebraný jako já a utratit za ně tolik peněz jako já.
Karel
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
No tak nemáš co řešit...nejvýhodnější poměr mezi výkonem a cenou = ComeUp, Karel to shrnul pěkně. ComeUpa jsem měl před Warnem taky a držel se statečně. Oproti Warnu byl hlučnější (takový divný zvuky vydával, možná ho stačilo promazat) a horší bylo i ovládání, doběh Karel popsal. Ostatně ComeUp je kopií Warnu.
Land Rover Defender 110 TD5
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Teť jsi mě nakrk . ComeUp dobrý jedenkrát nesepl selenoid ( jelikož jsou dobře umístěný,tak nárazník dolů a ťuk na něj a zas spínal jo a jednou stačilo odmotat lano a šel taky tak nevím co to bylo ) Teď by asi chtěl namazat převodovku - pořád se nemůžu přinutit.Jinak v tahu je tichý jak nový.Stavros píše:S kenem jsem to uz resil. Ja mam dokonce i ten ICQ, jestli ho mas taky, tak mi napis, moje cislo je: 459909315. Jinak nechci nejak nastvat Rudu, ale jeho Come Up obcas nejak zlobi.
Jinak 16 000,- je super cena,já dal 360,- liber a 50,- liber poštovný.
Stavrosi věřil bych Karlovi Slámovi.To stejný říkal i Tomáš na Vsetíně.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Stavrosi, jestli jeste vahas, tak tady mas dalsi variantu z vedlejsiho fora 4x4nazory.cz . A hodnoceni neni spatne http://www.atshop.cz/. Opravdu je tezke se rozhodnout, nezavidim ti. Ale zkusenosti jsou nadevse. Tak dobrou volbu. A jak dopadl ten stary, nereklamoval jsi? To byla tutovka!
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
ComeUp
Marceli ten naviják je tady:marcel píše:inak 16 000,- je super cena,já dal 360,- liber a 50,- liber poštovný.
ahoj Ruda.skade si bral ten naviják?
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Co ... nches.html
Akorát je už 370,- liber Jasně že bez Vat.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Takze diky moc za nazory, je to jasny, beru toho Come Upa. Karel me presvedcil. Sehnal jsem ho za 520 EUR, vcetne dopravy. Pri dnesnim kurzu je to 14 000. Kdyby nekdo chtel, tak je to ze stranek www.traction4X4.it.
Jirko, Britpart 8000 ma low a chodi pekne, zpracovani je chytry (zvyseny prepazky, pruvlak) a pekny. Ale ten T-Max je klasickej cinan o kterym jsem ti psal.
Jirko, Britpart 8000 ma low a chodi pekne, zpracovani je chytry (zvyseny prepazky, pruvlak) a pekny. Ale ten T-Max je klasickej cinan o kterym jsem ti psal.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Stavrosi to je dost,žes dal na dobrý rady.Cenovka taky super.Jo a to jsou talijáni???Stavros píše:Takze diky moc za nazory, je to jasny, beru toho Come Upa. Karel me presvedcil. Sehnal jsem ho za 520 EUR, vcetne dopravy. Pri dnesnim kurzu je to 14 000. Kdyby nekdo chtel, tak je to ze stranek www.traction4X4.it.
Jirko, Britpart 8000 ma low a chodi pekne, zpracovani je chytry (zvyseny prepazky, pruvlak) a pekny. Ale ten T-Max je klasickej cinan o kterym jsem ti psal.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "