Altík D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 937
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Altík D3

#1 Příspěvek od petr štrof » 10 srp 2012 22:45

po off víkendu na Pasíčkách odjíždím a rosvící se mi palubka ( žlutá P) dál se spožděním se mi ukazují kvalty na palubovce,
po poradě to vypadá na čidlo na převodovce ,ale ouha ve středu odpoledne někde před Vrchlabím se mi rozvicí dobíjení ( D3 cítí blízkost servisu).
Neváhám a volám servis Mejznar.
Touto cestou chci poděkovat ,celému týmu servisu Mejznar Vrchlabí za přístup a ochotu.
A velká omluva za ten bláto na spodku po Pasíčkách
Vše odhaleno ,na vině je únavová vada na Altíku = pokles napětí = diskotéka na palubovce.
Vše vyřešeno opraveno a auto dovezeno až před barák.

Za mě ještě jednou dík LR Mejznar :clap :clap

čau Petr

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík D3

#2 Příspěvek od maniac » 06 zář 2012 21:26

Ahoj Petře,

vyměnili ti to čidlo na převodovce?
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 937
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Altík D3

#3 Příspěvek od petr štrof » 07 zář 2012 06:51

Čau

s čidlem to nemělo nic společného. Veškeré závady které sem popisoval se zobrazily díky poklesu napětí .
Vše zas funguje OK .

Čau Petr

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík D3

#4 Příspěvek od maniac » 07 zář 2012 13:26

No já si nemyslím, že by alternátor měl něco společného s čidlem na převodovce...
samozřejmě ti museli nahrát do jednotky zpět rychlosti aby ti ukazovaly kvalty na palubce hned při řazení...
mám vyřazenou ruční brzdu automaticky a zatahuji ji ručně, jen když je opravdu potřeba...
byl jsem na diagnostice v LR Nové Pace, kde vymazali chyby a žluté P zmizelo ...
po 1000km opět žluté P svítí...
tentokrát na diagnostiku do PHA LR Army kde vymazali chyby a konstatovali čidlo na převodovce...
nechám proměřit alternátor a budu moudřejší :hand
Naposledy upravil(a) maniac dne 07 zář 2012 14:45, celkem upraveno 1 x.
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík D3

#5 Příspěvek od maniac » 07 zář 2012 13:38

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=18757" onclick="window.open(this.href);return false;
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 937
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Altík D3

#6 Příspěvek od petr štrof » 07 zář 2012 14:28

čau Maniacu

mě se ale kvalty zobrazovaly, sice cca o 10 - 20 sekund po zařazení ale krom jedničky se všechny ukázaly.
Žluté P svítilo to je pravda.

Zatím dobrý uvidíme.

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: Altík D3

#7 Příspěvek od maniac » 07 zář 2012 14:44

pardon špatně jsem definoval, je to tak jak píšeš, kvalty se ukazovali se zpožděním...
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 937
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Altík D3

#8 Příspěvek od petr štrof » 14 zář 2012 20:02

ještě jsem zapoměl napsat možnou příčinu.
Vše se nejspíš stalo od ježdění na Jihlavském srazu , kde se jezdilo v hlubokých sračkách , ba přímo pískovo blátivé polívce.
nejspíš došlo k ucpání ventilačních štěrbin a postupnému přehřátí či co .A nepřidali tomu ani nedělní Pasíčka . Ten Jihlavskej beton z toho škrábali ještě teď.
Auto jsem sice po Jihlavě párkrát smočil v řece ,ale nejspíš málo. Příště tomu mám předejít tím , že se odstrojí plasty z motoru ,kryt ventylátoru ´+ nějaký další plasty a altík a celý motor se decentně má omýt hadicí ne vapkou.
Chvílema mě pojala schýza že půjde z domu , ale co zas jezdí jak za mlada tak na ni nedám dopustit.

Všem LR přeji pevné nervy a neopouštějte staré pro nové.

Zdar Petr

Odpovědět