Prasklý chladič P38 2,5 DSE a spotřeba

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
KUTIL
Příspěvky: 1
Registrován: 23 led 2013 08:15
auto: Range Rover 2,5 DSE

Prasklý chladič P38 2,5 DSE a spotřeba

#1 Příspěvek od KUTIL » 24 led 2013 11:33

Tlakování a přehřívání je podle zkoušek způsobeno vadnou viskospojkou ventilátoru.Vodni pumpa OK a vařil i bez termostatu. Zkušebně je ventilátor na tvrdo s novým termostatem 97stupńů a OK. Tak uvidím co bude po výměně za novou. A poradí někdo proč se zvýšila spotřeba dálnice 100km/h tempomat z 8,5l na 12,5l a výš a prrůměr býval kolem deseti a ted se pod 12l nedostanu.

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 578
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: Prasklý chladič P38 2,5 DSE a spotřeba

#2 Příspěvek od tomashan » 24 led 2013 12:10

som prekvapeny ze niekto na tom jazdi na taku spotrebu ja som sa pod 11 nedostal ani ked som chodil fakt jemne a dlhsie cesty

Odpovědět