Jako dily jsou na to opravdu levny, ale u "dodelanych" aut je zase vubec nemusis menit. Oktavka me nenechala od roku 99 a 270 000km na silnici ani jednou. Defendra uz jsem tahal po 30 000km dvakrat (cerpadlo) - dokud jsem mel "normalni" auta tak jsem vazne ani nevedel kde ma auto pojistky natoz cerpadlo. Diky defendru se ze me zacina stavat "strojnik".
To nemluvim o takovych tech veci doslova k posrani, kdyz neco praskne ve dverich a nejdou otevirat, nebo v zime zamrznou, ze pak lezu kufrem a to ze do nej proste regulerne chcije a ani nevim odkud
110 km je takova maximalni cestovni rychlost.
TD5tka je taky slaba a pomalu taha - clovek musi pri rozjezdech pouzivat do prudsich kopcu rucku, protoze nez turbo pochopi, ze ma zacit fungovat tak jste dole v rokline atd.
Jako v terenu ti to zacne vracet, ale jen upozornuji, ze pro lidi co je to pro ne prvni tereni auto tak je to celkem sok - clovek ceka, ze to bude nekomfortni svezeni, ale ze je to skoda 120 na velkejch kolech (narazka na interier) to nikdo neceka
Zpet k tematu:
Od srpna 2012 jsem do toho nasypal:
packa blinkru - praskla 900kc
vymena oleje 8l a vsech fitlru asi 1500kc
popraskany zamky v dverich - nevim
stred kola 5000kc
ted mi upadlo neco na parozi
piska turbo
spojkove valce vymena 2x
palivove cerpadlo
poloosy
unasece
dekli pristrojovky
zasterky
oprava zrezlejch dveri
oprava klimatizace (stale mi tam litaj ocelove supinky u remenu a nevim z ceho)
ceka me:
nefunguje mi mezinaprava - nesviti a nejde vyradit na poprve
nejde mi radit jedna a dve sem tam
asi mam v haji i tlumice nebo stabilizatory, dost to plave
no ceka me toho letos tak za 50 000kc a to nemluvim o opatreni proti reznutim, ktere by chtelo - voskovat vcetne dveri a ostrojeni auta.
Jen dodam, ze jsem mel na prvni pohled hezkej kousek co ma najeto 200 000km, ale ....
Ja stale doufam, ze to jednou udelam auto na ktery rok nebudu muset sahnout
