
2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Moderátor: Miky_CZ
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Někteří z vás, stejně jako já, najezdili v terénu s obyčejnejma autama víc než když si pořídili 4x4 auto. Našel sem pár fotkek, kde sem jezdil v terénu s autem, co tam nemá co dělat. Fotky to dost zkreslujou, vypadá to jednoduší než ve skutečnosti...
Většinu nepředstavitelnejch věcí, co jsem projel, samozřejmě nemám zdokumentovanou, ale nějaký fotky bych našel. Nadhodim tyhle se svojí felicí. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný a podělil by se, rád bych je viděl. Pokud to nebude nikoho zajímat a bude to k ničemu, tak to smažte...

- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
To křížení tý Felicie mě připomnělo jednu mojí fotku

Teréní podvod jménem SUV.


Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Samonosný karoserie holt uměji moc, to se nenechá nic dělat 

- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto 

LR DEFENDER 110 SW
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto
jo jo


- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
...no ja kdyz tezil na sumave,tak jsem si ne meziobdobi poridil za 5tsc kc polskyho Fiatka(malucha).Udelal jsem motor a sehnal tereni vzorek na zadek a ono to fakt fungovalo.Jezdil jsem i po cyklostezkach,kde uz parkovej Nisan nemohl
Kufr byl presne na H 365,kandak,olej a nejaky naradi.No a to se mnou jezdila na tyden i moje malamutka
Jo to byl snad jedinej poradnej polskej offroad
H.

Kufr byl presne na H 365,kandak,olej a nejaky naradi.No a to se mnou jezdila na tyden i moje malamutka

Jo to byl snad jedinej poradnej polskej offroad

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Já teda měl zatím jen samé 4x4 vozy, až před rokem jsem přišel do styku i s břichoplazem, ale ten se do lesa nepodívá. Nicméně jsi mi s tou filckou připomněl den, kdy jsem jel se svojí expřítelkyní do lesa na jelení říji... Protože tenkrát zrovna byla v servisu VITARA, na kterou jsem byl zvyklý, jeli jsme felicií mého "skorotchána". No a lážo plážo po lesní cestě, uprostřed které byl kámen. Mne nějak nedošlo, že nesedím v Suzuce a křup... Ohnul jsem táhlo řazení, takže domů jsem mohl používat jen 2. a 4. převodový stupeň a zpátečku, no a po pár kilometrech se rozsvítila kontrolka mazání. Tak jsem to chcípnul a zjistil, že na olejové vaně je také nějaká netěsnost
Takže už radši ne-e 


No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Nejvíce se mi osvědčily Š 105-130. U týhle felicie jsem sundal motor. S takovymhle autem musíš jezdit v terénu 1. 2. 3. plnej plyn a zavřít oči. Pokud zastavíš, už se nerozjedeš
No a pokud narazíš na kamen schovanej ve vysoký trávě, tak urazíš motor, ten spadne na zem, prorazíš olejovou vanu a pošteluješ chladič... Zavoláš kamarádovi, co je autoštelung. Přijede, odtáhneme to a večer je auto za 3000 funkční. Díly za nic a oprava teď., takže druhej den můžeš zase do práce To je jediný plus. Jinak je to marnost, ale taky to jde... Jen to dře holt 


- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
No jo, je to pravda, hlavně když si živnostník. Nikdy sem ho moc nešetřil, ať bylo státní nebo moje... Je to jen auto, co má sloužit mě a ne já jemukomin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět
Před tak deseti lety jsem dělal pro vojenskou tankovou střelnici v Boleticích registraci zásahu cíle při střelbách. Takový zařízení co se namontovalo v na kolejovej podvozek cíle a bezdátově to počítalo zásahy. Doject se tam muselo po tankovej cestě a namontovat. Tam to šlo a jel jsem tam s vojákem v UAZu, ale když střelby skončily, tak přišel lampasák že mi dá vojáka s UAZem, aby jsme tam pro to dojeli, pak skočil do Tatry o odjel. Čekám, čekám a čekám asi hodinu a voják nikde. Tak jsem skočil do funglovky Citroena Berlingo s tejden novejma zimníma gumama, což byla asi moje záchrana a vyrazil jsem do plochy po tankovej cestě. Přítomní se na mne koukali jako na vola, čemuž se do dneška ani nedivím. Ono ještě totiž pršelo a na tej tankovej cestě nizely i celý BVP v bahně. Na celou tu cestu bylo vidět od velitelskýho bunkru. Cestra tam to byl masakr a jen jsem čekal kdy se Citron někam propadne a budu muset vylejzat okýnkem, nicméně jsem tam doklouzal. Sundám mašinku strčím do kufru a další průser byl se tam otočit, což se ni s kapkama potu na čele povedlo a vyrážím zpět. V dálce jsem viděl jak přijela Tatra z vyskočí lampasák a zírá s ostaníma přihlížejícíma co tam dělám. Cesta zpátky byl ten samej masakr co tam. Když jsem přijel k bunkru povídá mi lampasák
CO TAM DĚLÁŠ MY MÁME STRACH TAM JECT S UAZEM.
Musím říct že červený boletický bahno bylo naprosto všude a vyhnali mne pak i z myčky, že si to mám napřed umejt někde jinde. Motor byl jak bahnitá koule a spíš jsem se divil že to nechcíplo.

Musím říct že červený boletický bahno bylo naprosto všude a vyhnali mne pak i z myčky, že si to mám napřed umejt někde jinde. Motor byl jak bahnitá koule a spíš jsem se divil že to nechcíplo.