2WD znouzecnost vs. 4WD svět

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#1 Příspěvek od lumberjack » 06 dub 2013 00:16

Někteří z vás, stejně jako já, najezdili v terénu s obyčejnejma autama víc než když si pořídili 4x4 auto. Našel sem pár fotkek, kde sem jezdil v terénu s autem, co tam nemá co dělat. Fotky to dost zkreslujou, vypadá to jednoduší než ve skutečnosti... :grin: Většinu nepředstavitelnejch věcí, co jsem projel, samozřejmě nemám zdokumentovanou, ale nějaký fotky bych našel. Nadhodim tyhle se svojí felicí. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný a podělil by se, rád bych je viděl. Pokud to nebude nikoho zajímat a bude to k ničemu, tak to smažte...
Přílohy
17062010273.JPG
18052010263.JPG
18052010265.JPG

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#2 Příspěvek od lumberjack » 06 dub 2013 00:18

...
Přílohy
18052010266.JPG
20052010269.JPG
20052010270.JPG

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#3 Příspěvek od fidzi » 06 dub 2013 00:36

To křížení tý Felicie mě připomnělo jednu mojí fotku
Obrázek

:Sorry: Teréní podvod jménem SUV.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#4 Příspěvek od lumberjack » 06 dub 2013 00:39

Samonosný karoserie holt uměji moc, to se nenechá nic dělat :grin:

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#5 Příspěvek od komin » 06 dub 2013 10:30

To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#6 Příspěvek od xxx » 06 dub 2013 13:58

komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:

jo jo :D :rofl

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#7 Příspěvek od Jenda » 06 dub 2013 17:14

...no ja kdyz tezil na sumave,tak jsem si ne meziobdobi poridil za 5tsc kc polskyho Fiatka(malucha).Udelal jsem motor a sehnal tereni vzorek na zadek a ono to fakt fungovalo.Jezdil jsem i po cyklostezkach,kde uz parkovej Nisan nemohl :grin:
Kufr byl presne na H 365,kandak,olej a nejaky naradi.No a to se mnou jezdila na tyden i moje malamutka :wink:
Jo to byl snad jedinej poradnej polskej offroad :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#8 Příspěvek od Tim » 06 dub 2013 22:28

Já teda měl zatím jen samé 4x4 vozy, až před rokem jsem přišel do styku i s břichoplazem, ale ten se do lesa nepodívá. Nicméně jsi mi s tou filckou připomněl den, kdy jsem jel se svojí expřítelkyní do lesa na jelení říji... Protože tenkrát zrovna byla v servisu VITARA, na kterou jsem byl zvyklý, jeli jsme felicií mého "skorotchána". No a lážo plážo po lesní cestě, uprostřed které byl kámen. Mne nějak nedošlo, že nesedím v Suzuce a křup... Ohnul jsem táhlo řazení, takže domů jsem mohl používat jen 2. a 4. převodový stupeň a zpátečku, no a po pár kilometrech se rozsvítila kontrolka mazání. Tak jsem to chcípnul a zjistil, že na olejové vaně je také nějaká netěsnost :rofl Takže už radši ne-e :chuckle
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#9 Příspěvek od lumberjack » 07 dub 2013 01:56

Nejvíce se mi osvědčily Š 105-130. U týhle felicie jsem sundal motor. S takovymhle autem musíš jezdit v terénu 1. 2. 3. plnej plyn a zavřít oči. Pokud zastavíš, už se nerozjedeš :grin: No a pokud narazíš na kamen schovanej ve vysoký trávě, tak urazíš motor, ten spadne na zem, prorazíš olejovou vanu a pošteluješ chladič... Zavoláš kamarádovi, co je autoštelung. Přijede, odtáhneme to a večer je auto za 3000 funkční. Díly za nic a oprava teď., takže druhej den můžeš zase do práce To je jediný plus. Jinak je to marnost, ale taky to jde... Jen to dře holt :skleb

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#10 Příspěvek od lumberjack » 07 dub 2013 02:02

komin píše:To mi pripomina jedno heslo, ze najlepsie terenne auto je sluzobne auto :mrgreen:
No jo, je to pravda, hlavně když si živnostník. Nikdy sem ho moc nešetřil, ať bylo státní nebo moje... Je to jen auto, co má sloužit mě a ne já jemu :wink:

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1290
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: 2WD znouzecnost vs. 4WD svět

#11 Příspěvek od Franta D1 » 07 dub 2013 09:59

Před tak deseti lety jsem dělal pro vojenskou tankovou střelnici v Boleticích registraci zásahu cíle při střelbách. Takový zařízení co se namontovalo v na kolejovej podvozek cíle a bezdátově to počítalo zásahy. Doject se tam muselo po tankovej cestě a namontovat. Tam to šlo a jel jsem tam s vojákem v UAZu, ale když střelby skončily, tak přišel lampasák že mi dá vojáka s UAZem, aby jsme tam pro to dojeli, pak skočil do Tatry o odjel. Čekám, čekám a čekám asi hodinu a voják nikde. Tak jsem skočil do funglovky Citroena Berlingo s tejden novejma zimníma gumama, což byla asi moje záchrana a vyrazil jsem do plochy po tankovej cestě. Přítomní se na mne koukali jako na vola, čemuž se do dneška ani nedivím. Ono ještě totiž pršelo a na tej tankovej cestě nizely i celý BVP v bahně. Na celou tu cestu bylo vidět od velitelskýho bunkru. Cestra tam to byl masakr a jen jsem čekal kdy se Citron někam propadne a budu muset vylejzat okýnkem, nicméně jsem tam doklouzal. Sundám mašinku strčím do kufru a další průser byl se tam otočit, což se ni s kapkama potu na čele povedlo a vyrážím zpět. V dálce jsem viděl jak přijela Tatra z vyskočí lampasák a zírá s ostaníma přihlížejícíma co tam dělám. Cesta zpátky byl ten samej masakr co tam. Když jsem přijel k bunkru povídá mi lampasák :shock: CO TAM DĚLÁŠ MY MÁME STRACH TAM JECT S UAZEM.
Musím říct že červený boletický bahno bylo naprosto všude a vyhnali mne pak i z myčky, že si to mám napřed umejt někde jinde. Motor byl jak bahnitá koule a spíš jsem se divil že to nechcíplo.

Odpovědět