Předem díky za rady

Chlape, tohle by mě asi nenapadlo (válce)dabartos píše:Ahoj
2,7 TDV6 je šestiválec do V
3,6 TDV8 je 8 válec do V
Možnosti výbavy jsou S , SE a HSE přičemž HSE je nejvyšší výbava.
Je o případnou záměnu dílů. To bylo jako v jednu dobu Volvo V30 mělo stejné díly jako Renault, tak něco na ten způsob.Neklan píše:On je to společný projekt Fordu a PSA.
Snad si to nechceš koupit s manuální převodovkouTomy70 píše:No a taky jsem zapoměl- jak vydrží dvouhmotobý strvák, vstřikovače a třeba vzduchové tlumiče..?
s tím zadřením 2,7 je to problém jen u PSA motorů, které se montovaly do LR 2006-2008, jestli se nepletuNeklan píše:Turbo-diesel 2,7 je V6, 3,6 z něho vychází, ale má přidány 2 válce, takže je to TDV8. Výkonově je to 190 koní u 2,7 proti 270-ti koním u 3,6. Některé 2,7 odcházely po cca 160-ti až 200 tisících km (znám cca 4 případy, z toho 1 u RRS a 3 u D3), prostě se najednou zadřely. U 3,6 mi žádný takový případ není znám. 3,6 bude rozhodně relaxovanější a živější, 2,7 má s tímhle kolosem (podle rozměrů se to nezdá, ale RRS váží prázdný kolem 2,6 tuny) docela dost práce. Z toho důvodu se ani spotřeba nebude téměř vůbec lišit. HSE je myslím nejvyšší výbava.
Oba motory jsou stejně komplikované, jako ostatně celé auto, proto je zásadní kupovat auto se známou historií a servisní knížkou. Olej doporučuji měnit častěji než je doporučeno (to ostatně platí u všech motorů). Land Rovery mají ohromné kouzlo a jezdí úžasně, ale díky své komplikovanosti jsou trochu náchylné ke komplikacím, pokud se ale člověk nechá chytit, už si žádné jiné auto nekoupí. Přeji šťastnou ruku.
Nevím, jestli se ti zdál větší ten motor nebo celé auto - to se ti nezdálo větší, to je větší a o moc. RRS je zmenšená Discovery 3, zatímco RR L322 je ještě větší než D3.Tomy70 píše:Ted jsem měl možnost se svézt v Klasice RR rv. 2006 s 3 litrovou naftou a pocitově se mi zdá větší Jaký je tem 3 litr od BMW?
Tomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.
Najdi si nejbližší Bosch servisTomy70 píše:Zdravím, tak po dlouhým vybírání jsem ted nakonec koupil klasickýho RR z 2002 super opečovanýho koupený v ČR od prvního majitele s poctivým nájezdem 178 tis. nové měchy, ramena, kompresor atd. Jen jsem byl upozozněný, že byl nedávno na diagnostice a jeden vstřik hapruje. V určitých otáčkách a zátěži se přenášejí vibrace. Tak snad to bude tím.. PS nevíte kdo dělá vstřiky? Jsem Pardubák.