D3 - nepříjemný zvuk ze zadu
Moderátor: Miky_CZ
- forest
- tel.: 608887484
- auto: def 300 tdi
D3 - nepříjemný zvuk ze zadu
zdarec všem,
dnes se mi z ničeho nic začalo od zadní části vozu při rozjezdu i jízde ozývat drnčení, hučení a občas i vybrace. bylo z ničeho nic. při rovné jízdě dá se říct nic, v zatáčkách výraznější. co to může být, diferák?
dík marek
dnes se mi z ničeho nic začalo od zadní části vozu při rozjezdu i jízde ozývat drnčení, hučení a občas i vybrace. bylo z ničeho nic. při rovné jízdě dá se říct nic, v zatáčkách výraznější. co to může být, diferák?
dík marek
byla D1 V8, je D3 HSE 2007 - taky ex, defender tdi
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 - nepříjemný zvuk ze zadu
Diferák, kardan, poloosa., možná něco dalšího.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- forest
a že z ničeho nic, ráno jsem zaparkoval a večer nastartuju a ...........
- libovka
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
a co známá ruční brzda?
- forest
ta v pohodě funguje, zkoušel jsem ji
Zjisti, jestli ti náhodou nezůstala viset uzávěrka.
Musíš ale na diagnostiku. Občas motorek zatuhne. 

- forest
tak to vypada na tu ruční brzdu, dnes už to bylo ok. jak předejít dalšímu zatuhnutí? mrazy se blíží 
m.

m.
- RudaK
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
Od doby,co ji nepoužívám ( v kombinaci s automatem ) ,tak nevím,že ji mám ..... natož aby nějak zlobilaforest píše:tak to vypada na tu ruční brzdu, dnes už to bylo ok. jak předejít dalšímu zatuhnutí? mrazy se blíží
m.